Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

For det tredje: Jeg lar mitt ligge i ren protest.

Ja jeg blir varm inne i meg når jeg ser bilder av deg. På mange måter føler det nesten litt illegalt og være på denne tråd, med tanke på forskrekkelsen blant de indignerte er sånn at plutselig er hele tråden borte vekk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fader jeg går alltid glipp av HunterLady's bilder!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei,dere får aldri se min krop på nett. Så lenge dere ikke ser meg i by stranden eller på stranda. ;)

:hjerte:

Endret av jessica90
Skrevet

Du viser nå litt kropp i avataren din, dersom det er deg da! ;)

Skrevet

Jeg har noe inni magen jeg er stolt over <3 gleder meg til å legge ut bilde av den når den blir litt større :D

post-60607-0-43336400-1341916164_thumb.j

• Liker 6
Gjest HunterLady
Skrevet

Det kommer flere.

Jeg poster relativt ofte, så derfor gidder jeg ikke at alle skal ligge ute. Jeg sletter bildene etterhvert fordi jeg da lettere har oversikten. Og siden jeg alltid poster nye etterhvert, så synes jeg ikke at jeg er så slem som sletter de.. :)

• Liker 1
Skrevet

Det kommer flere.

Jeg poster relativt ofte, så derfor gidder jeg ikke at alle skal ligge ute. Jeg sletter bildene etterhvert fordi jeg da lettere har oversikten. Og siden jeg alltid poster nye etterhvert, så synes jeg ikke at jeg er så slem som sletter de.. :)

Ja har fått med meg det, synes ikke det er urettferdig, bare irriterer meg over min egen elendige timing! Kanske jeg er mer heldig neste gang. Får vel poste et nytt bilde snart jeg og! :)

Gjest Lurifix
Skrevet

HunterLady legger ut bilder hver gang hun føler seg stygg ;)

• Liker 7
Gjest padawan
Skrevet

HunterLady legger ut bilder hver gang hun føler seg stygg

.. og trenger en liten push for å få opp selvbildet igjen.

Skrevet

.. og trenger en liten push for å få opp selvbildet igjen.

Jeg skal ikke spekulere i årsaken til at dere poster dette - men jeg synes det er unødvendig å spekulere i andres motiver for å poste her, og det skaber ingen gode følelser hos adressaten når man skriver slikt.

• Liker 6
Gjest Hikken
Skrevet

Hadde jeg hatt kroppen til HunterLady så hadde jeg også lagt ut bilder oftere. Den dama ser jo smashing ut :rodme::nigo:

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke spekulere i årsaken til at dere poster dette - men jeg synes det er unødvendig å spekulere i andres motiver for å poste her, og det skaber ingen gode følelser hos adressaten når man skriver slikt.

det er da ikke noen hemmelighet at mange får en boost i selvtilliten når de får masse plusser og kommentrarer på at de ser bra ut.

edit: kommentaren min var ikke rettet spesielt mot HL men mot alle som legger ut bilder.

Endret av padawan
Gjest Lurifix
Skrevet

Mener ikke noe negativt med det jeg skrev. Var jo en som hadde gått glipp av HunterLady. Så spøker jeg bare med hvor stor selvbilde boost det må være for henne. Ikke noe vondt ment altså.

Skrevet

Lurifix og Padawan - jeg mente ikke noe vondt med det jeg skrev - men hvis jeg hadde vært Hunterlady, tror jeg at jeg vilde ha oppfattet det dere skrev sårende. Derfor vilde jeg gjerne gjøre oppmerksom på at dette kunde oppfattes på en anden måde end det som sandsynligvis var intensjonen.

Gjest Bandit
Skrevet

Enig med Giacomo_P. Spekulasjoner som det, kan lett misforstås. HunterLady er en trygg og nydelig kvinne, og vi burde alle prise oss lykkelige over at hun legger ut flotte bilder her. :hjerter_rundt:

• Liker 2
Skrevet (endret)

I den verden her ligger ikke bildene som stjerner på nattehimmelen, snarere fremtrer bildene som stjerneskudd for den heldige som ønsker seg noe.

Endret av waco
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Hehe. Vennligst ikke gjør dette off topic med å spekulere i mine intensjoner. Men jeg kan forsikre deg om at det ikke har med dårlig selvbilde å gjøre. Bare tenk som så at noen mennesker faktisk liker å vise fram kroppen sin uten at det trenger å ha noe som helst med selvbildet å gjøre.

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Hadde jeg hatt kroppen til HunterLady så hadde jeg også lagt ut bilder oftere. Den dama ser jo smashing ut :rodme::nigo:

Takker for herlig kompliment søta! Og du, jeg har sett kroppen din også, og synes den er kjempefin! :icon_lol:

Skrevet

I den verden her ligger ikke bildene som stjerner på nattehimmelen, snarere fremtrer bildene som stjerneskudd for den heldige som ønsker seg noe.

Hehe da er det bare å begynne å ønske da!

Gjest NozMonster
Skrevet

mmmhm, og man må være observang og følge med for å få med seg stjerneskuddene vet du...

funker dårlig å være distrè og fraværende, og be stjerneskuddet om å stoppe midt på himmelen ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...