AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #381 Del Skrevet 25. april 2011 Dæven. Hadde ikke forventet så mange attraktive jenter på forumet! Dog kan man jo tenke slik at det er kun de som ser ok+ ut som tør legge ut bilde av seg selv... Syns ikke jeg har sett noe bilde av deg her, Katten? Så hvis vi ska følge din egen teori så betyr det at...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. april 2011 #382 Del Skrevet 25. april 2011 Vakker og kvinnelig kropp Heartbeats=) Enig kjempe feminin kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #383 Del Skrevet 25. april 2011 Evalilja, du er virkelig modig! Syns du det? Jeg tenker at Evalilja ser ut som de fleste voksne damer som har fått et barn eller to og som ikke har mulighet til å trene en time hver dag. Syns ikke kroppen hennes er av det kaliberet at hun trenger få merkelappen modig fordi om lar seg avbilde i bikini. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #384 Del Skrevet 25. april 2011 Syns du det? Jeg tenker at Evalilja ser ut som de fleste voksne damer som har fått et barn eller to og som ikke har mulighet til å trene en time hver dag. Syns ikke kroppen hennes er av det kaliberet at hun trenger få merkelappen modig fordi om lar seg avbilde i bikini. Det er modig å poste bilde av seg selv med alle kritikerne som er ute og går. Uansett utseende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. april 2011 #385 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Syns ikke jeg har sett noe bilde av deg her, Katten? Så hvis vi ska følge din egen teori så betyr det at...? Har postet i mannebilde-tråden. Dog, med klær. Endret 25. april 2011 av Katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #386 Del Skrevet 25. april 2011 Syns du det? Jeg tenker at Evalilja ser ut som de fleste voksne damer som har fått et barn eller to og som ikke har mulighet til å trene en time hver dag. Syns ikke kroppen hennes er av det kaliberet at hun trenger få merkelappen modig fordi om lar seg avbilde i bikini. Jeg synes alle som har postet bilde av seg her inne er modig, uansett hvilken kroppstype de har. De tør å vise seg frem her vel vitende om at de kan få 100 stygge kommentarer på hvordan de ser ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #387 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg synes alle som har postet bilde av seg her inne er modig, uansett hvilken kroppstype de har. De tør å vise seg frem her vel vitende om at de kan få 100 stygge kommentarer på hvordan de ser ut. enig. eller ikke få noen kommentarer i det hele tatt. geg tørr ikk eposte noe bilde av meg selv. for jeg er sikker på at ingen kommer til å si noe eller at noen kommer til å si at jeg ser ut som en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 25. april 2011 #388 Del Skrevet 25. april 2011 Tøffe meg opp jeg også da, i crappy mobilkvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #389 Del Skrevet 25. april 2011 enig. eller ikke få noen kommentarer i det hele tatt. geg tørr ikk eposte noe bilde av meg selv. for jeg er sikker på at ingen kommer til å si noe eller at noen kommer til å si at jeg ser ut som en gutt. Ingen vet hvem du er, så hva har du å tape på det? Hva mener du med "ser ut som en gutt"? Nå ble jeg nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 25. april 2011 #390 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Bilder borte Får fjerne de straks, har egentlig ikke noe sterkt ønske om å ha de her evig Aner ikke hvordan kroppsform jeg har.. (Har skjult kjedet mitt da det er relativt sjeldent og hvis noen her inne kjente meg, ville de umiddelbart kjent igjen kjedet Endret 25. april 2011 av Canis lupus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. april 2011 #391 Del Skrevet 25. april 2011 Får fjerne de straks, har egentlig ikke noe sterkt ønske om å ha de her evig Aner ikke hvordan kroppsform jeg har.. (Har skjult kjedet mitt da det er relativt sjeldent og hvis noen her inne kjente meg, ville de umiddelbart kjent igjen kjedet Du har ganske lik kropp som eg, eg har litt breiare hofter, tenkjer eg. Kva er høgde/vekt på deg? Berre nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 25. april 2011 #392 Del Skrevet 25. april 2011 Du har ganske lik kropp som eg, eg har litt breiare hofter, tenkjer eg. Kva er høgde/vekt på deg? Berre nysgjerrig Er 1.62m høy og veide til morgenen idag 57,3 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 25. april 2011 #393 Del Skrevet 25. april 2011 döderlein: Du er så fin I tillegg har du et vakkert ansikt og utrolig mye ustråling. Personligheten din speiler utseende ditt (og omvendt). Ikke la noen rakke ned på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. april 2011 #394 Del Skrevet 25. april 2011 Er 1.62m høy og veide til morgenen idag 57,3 kg. OK, då stemmer det nok at vi er ganske like. Eg er berre ein god del høgare (og dermed tyngre) enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 25. april 2011 #395 Del Skrevet 25. april 2011 Dere er så vakre alle sammen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #396 Del Skrevet 25. april 2011 Såvidt jeg vet er det ingen som har rakket ned på noen her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #397 Del Skrevet 25. april 2011 döderlein: Du er så fin I tillegg har du et vakkert ansikt og utrolig mye ustråling. Personligheten din speiler utseende ditt (og omvendt). Ikke la noen rakke ned på deg Ansiktsbilde? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. april 2011 #398 Del Skrevet 25. april 2011 Skjønner heller ikke hvor henelu får dette fra? Hvem har rakket ned på doderlein?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 25. april 2011 #399 Del Skrevet 25. april 2011 döderlein: Du er så fin I tillegg har du et vakkert ansikt og utrolig mye ustråling. Personligheten din speiler utseende ditt (og omvendt). Ikke la noen rakke ned på deg Aw, du er så god og snill! Tusen takk For dere som lurer: "kjenner" frøkna fra et annet forum, så hun veit hvordan jeg ser ut ellers. Haha. Dreier seg vel ikke om at noen her rakker ned på meg, men at andre før har gjort det og at jeg selv gjør det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 25. april 2011 #400 Del Skrevet 25. april 2011 Aw, du er så god og snill! Tusen takk For dere som lurer: "kjenner" frøkna fra et annet forum, så hun veit hvordan jeg ser ut ellers. Haha. Dreier seg vel ikke om at noen her rakker ned på meg, men at andre før har gjort det og at jeg selv gjør det ^^ Bra dere tar vare på hverandre Likte foresten kroppen din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg