Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dæven. Hadde ikke forventet så mange attraktive jenter på forumet!

Dog kan man jo tenke slik at det er kun de som ser ok+ ut som tør legge ut bilde av seg selv...

Syns ikke jeg har sett noe bilde av deg her, Katten? Så hvis vi ska følge din egen teori så betyr det at...?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evalilja, du er virkelig modig! :)

Syns du det? Jeg tenker at Evalilja ser ut som de fleste voksne damer som har fått et barn eller to og som ikke har mulighet til å trene en time hver dag. Syns ikke kroppen hennes er av det kaliberet at hun trenger få merkelappen modig fordi om lar seg avbilde i bikini.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det? Jeg tenker at Evalilja ser ut som de fleste voksne damer som har fått et barn eller to og som ikke har mulighet til å trene en time hver dag. Syns ikke kroppen hennes er av det kaliberet at hun trenger få merkelappen modig fordi om lar seg avbilde i bikini.

Det er modig å poste bilde av seg selv med alle kritikerne som er ute og går. Uansett utseende.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Syns ikke jeg har sett noe bilde av deg her, Katten? Så hvis vi ska følge din egen teori så betyr det at...?

Har postet i mannebilde-tråden. Dog, med klær.

Endret av Katten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det? Jeg tenker at Evalilja ser ut som de fleste voksne damer som har fått et barn eller to og som ikke har mulighet til å trene en time hver dag. Syns ikke kroppen hennes er av det kaliberet at hun trenger få merkelappen modig fordi om lar seg avbilde i bikini.

Jeg synes alle som har postet bilde av seg her inne er modig, uansett hvilken kroppstype de har. De tør å vise seg frem her vel vitende om at de kan få 100 stygge kommentarer på hvordan de ser ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes alle som har postet bilde av seg her inne er modig, uansett hvilken kroppstype de har. De tør å vise seg frem her vel vitende om at de kan få 100 stygge kommentarer på hvordan de ser ut.

enig. eller ikke få noen kommentarer i det hele tatt. geg tørr ikk eposte noe bilde av meg selv. for jeg er sikker på at ingen kommer til å si noe eller at noen kommer til å si at jeg ser ut som en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig. eller ikke få noen kommentarer i det hele tatt. geg tørr ikk eposte noe bilde av meg selv. for jeg er sikker på at ingen kommer til å si noe eller at noen kommer til å si at jeg ser ut som en gutt.

Ingen vet hvem du er, så hva har du å tape på det? Hva mener du med "ser ut som en gutt"? Nå ble jeg nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canis lupus

Bilder borte

Får fjerne de straks, har egentlig ikke noe sterkt ønske om å ha de her evig :ler: Aner ikke hvordan kroppsform jeg har.. :klo:

(Har skjult kjedet mitt da det er relativt sjeldent og hvis noen her inne kjente meg, ville de umiddelbart kjent igjen kjedet :)

Endret av Canis lupus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fjerne de straks, har egentlig ikke noe sterkt ønske om å ha de her evig :ler: Aner ikke hvordan kroppsform jeg har.. :klo:

(Har skjult kjedet mitt da det er relativt sjeldent og hvis noen her inne kjente meg, ville de umiddelbart kjent igjen kjedet :)

Du har ganske lik kropp som eg, eg har litt breiare hofter, tenkjer eg.

Kva er høgde/vekt på deg?

Berre nysgjerrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canis lupus

Du har ganske lik kropp som eg, eg har litt breiare hofter, tenkjer eg.

Kva er høgde/vekt på deg?

Berre nysgjerrig ;)

Er 1.62m høy og veide til morgenen idag 57,3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

döderlein: Du er så fin :) I tillegg har du et vakkert ansikt og utrolig mye ustråling. Personligheten din speiler utseende ditt (og omvendt). Ikke la noen rakke ned på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 1.62m høy og veide til morgenen idag 57,3 kg.

OK, då stemmer det nok at vi er ganske like. Eg er berre ein god del høgare (og dermed tyngre) enn deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

döderlein: Du er så fin :) I tillegg har du et vakkert ansikt og utrolig mye ustråling. Personligheten din speiler utseende ditt (og omvendt). Ikke la noen rakke ned på deg :klemmer:

Ansiktsbilde? Hvor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

döderlein: Du er så fin :) I tillegg har du et vakkert ansikt og utrolig mye ustråling. Personligheten din speiler utseende ditt (og omvendt). Ikke la noen rakke ned på deg :klemmer:

Aw, du er så god og snill! Tusen takk :)

For dere som lurer: "kjenner" frøkna fra et annet forum, så hun veit hvordan jeg ser ut ellers. Haha. :) Dreier seg vel ikke om at noen her rakker ned på meg, men at andre før har gjort det og at jeg selv gjør det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw, du er så god og snill! Tusen takk :)

For dere som lurer: "kjenner" frøkna fra et annet forum, så hun veit hvordan jeg ser ut ellers. Haha. :) Dreier seg vel ikke om at noen her rakker ned på meg, men at andre før har gjort det og at jeg selv gjør det ^^

Bra dere tar vare på hverandre :) Likte foresten kroppen din jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...