Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Inkludert særdeles skeptiske bilder!

Du har fått av ham du og, med andre ord...?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jaja.. Jeg forstår misunnelsen din! Kanskje han sender deg også noen oppmuntrende slibrige PM`er nå som jeg roper dette ut høyt :)

hadde han hatt pupper med tilsvarende tilbehør nedentil hadde det vært mer greit med slike meldinger hitpver egentlig. :gjeiper:

Gjest HunterLady
Skrevet

Nå må du gi deg, HL. Bildene dine er for hotte! Du får ikke lov til å poste mer because I'm dying :fnise:

Vedder for at din kropp også er ganske smashing, baby! :gjeiper:

HunterLady

:romeo:

Hehe, søtt. Takk for fin "sang"!! :)

Gjest Lurifix
Skrevet

Hehe, søtt. Takk for fin "sang"!! :)

Når man ikke finner ord vettu :sjenert:

Skrevet (endret)

.

Endret av Majott
  • Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

wow majott! Jeg får inntrykk av at du er godt voksen, men dæven så veltrent du ser ut!

• Liker 1
Skrevet

wow majott! Jeg får inntrykk av at du er godt voksen, men dæven så veltrent du ser ut!

Tusen hjertelig :)

Ja, jeg er 45, og egentlig ikke så veldig veltrent. Har trent litt styrke opp gjennom årene, men ikke så veldig målbevisst.

Gjest Stille vann
Skrevet

Jeg er vel litt gammeldags, men.......just sayin` :sjenert:

• Liker 18
Skrevet (endret)

*bilde*

Ouh, hello! :lur:

Endret av Fysikeren
  • Liker 1
Skrevet (endret)

feilpost

Endret av andas
Gjest villrev
Skrevet

Jeg er vel litt gammeldags, men.......just sayin` :sjenert:

sjalu eller?????

• Liker 4
Gjest Stille vann
Skrevet (endret)

sjalu eller?????

Så alle som velger å ikke legge ut lettkledde bilder av seg selv på nettet er sjalu på de som gjør det???

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det. Jeg la ut bilde i tråden om hvordan vi ser ut, fordi det er morro å se hvem vi faktisk "prater" med her inne. Å legge ut lettkledde bilder på nettet syntes jeg tyder på at man ikke har særlig klasse. Men det er bare meg. Jeg er nok gammeldags på det området. Og trives med det!

Shoot me!

Nå får jeg sikkert masse halvnakne KG-damer etter meg, sikkert mange som vil misunne meg det :fnise:

Endret av Stille vann
  • Liker 14
Gjest villrev
Skrevet

men selv om jeg skrev det fordi det er morsomt når alle anklages for å være sjalu hvis de ikke liker noe. Så synes jeg de som vil legge ut bilder av kroppen sin skal få lov til det. Unødvendig å kalle de lite classy osv. :)

Skrevet

Så alle som velger å ikke legge ut lettkladde bilder av seg selv på nettet er sjalu på de som gjør det???

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det. Jeg la ut bilde i tråden om hvordan vi ser ut, fordi det er morro å se hvem vi faktisk "prater" med her inne. Å legge ut lettkledde bilder på nettet syntes jeg tyder på at man ikke har særlig klasse. Men det er bare meg. Jeg er nok gammeldags på det området. Og trives med det!

Shoot me!

Det er greit at du ikke ville gjort det, og at du tenker folk mangler klasse om de gjør det, men det er jo egentlig ingen her som lurte på dette. De som vil legge ut bilder, gjør det, og de som bare vil se på, gjør det.

Kan du forklare meg hva "klasse" er for noe, og hvordan det påvirker personer som har, eller ikke har det?

• Liker 4
Gjest Stille vann
Skrevet (endret)

Det er greit at du ikke ville gjort det, og at du tenker folk mangler klasse om de gjør det, men det er jo egentlig ingen her som lurte på dette. De som vil legge ut bilder, gjør det, og de som bare vil se på, gjør det.

Kan du forklare meg hva "klasse" er for noe, og hvordan det påvirker personer som har, eller ikke har det?

Se på det bilde jeg la ut, Yme... Jeg syntes det var bra. Jeg gidder ikke krangle med noen, og ihvertfall ikke deg. (Jeg har pratet en del med deg før under et annet brukernavn..... :lur: )

Alle vil nok definere "klasse" forskjellig, og jeg har sagt det: Jeg er gammeldags på den måten. Jeg syntes ikke det er særlig "classy" å legge ut slike bilder på nettet for alle og enhver å se. Jeg syntes ikke glamourmodeller og de som poserer i ViMenn og FHM er særlig "classy" heller. Det kommer ann på hvordan man definerer det, og slik definerer jeg det!

Thats it.

*Trekker meg ut av denne tråden nå*

Endret av Stille vann
  • Liker 10
Gjest villrev
Skrevet

Er det bildene der de poserer litt sexy du mener, eller det bildene som er ganske uskyldige rett opp og ned og?

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Om noen ikke liker at andre poster bilder av kroppen sin eller selv har interesse av å gjøre det, så er det vel ikke nødvendig å gå inn på denne tråden?

Selv om jeg er enig i at det ikke nødvendigvis er galt med litt klasse og at det er greit om litt blir overlatt til fantasien i den virkelige verden.

:)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...