Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefin! Silikon? I såfall hadde det vært kjempe tøft av deg å legge ut bilde som viser arrene.

:roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Er visst sånn jeg ser ut. 85 kg fordelt på 167 cm. Veit det er mye og slanker meg nå, så blir vel bedre. :)

Edit: Fjernet bildet

Endret av döderlein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Er visst sånn jeg ser ut. 85 kg fordelt på 167 cm. Veit det er mye og slanker meg nå, så blir vel bedre. :)

Jeg syns du så utrolig flott ut! ;)

(Fjernet forresten linken til bildet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Er visst sånn jeg ser ut. 85 kg fordelt på 167 cm. Veit det er mye og slanker meg nå, så blir vel bedre. :)

Synes du så helt super ut jeg. Og jeg ville ikke gjetta på 85kg - nærmere 60.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er visst sånn jeg ser ut. 85 kg fordelt på 167 cm. Veit det er mye og slanker meg nå, så blir vel bedre. :)

Flott jente. Ser ut som en veldig fin mage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst sånn jeg ser ut. 85 kg fordelt på 167 cm. Veit det er mye og slanker meg nå, så blir vel bedre. :)

Du ser ikke så "stor" ut som man skulle tro ut fra vekt i forhold til høyde! Faktisk ser du ganske veldreit ut, synes jeg. Jeg vet jo ikke hvor representativt bildet er, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Virkelig?

Hvorfor er det bare anonyme som kommer med slike kommentarer :klo:

Synes heller ikke du ser ut som du er 85 kg, döderlein. Du er flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Du ser ikke så "stor" ut som man skulle tro ut fra vekt i forhold til høyde! Faktisk ser du ganske veldreit ut, synes jeg. Jeg vet jo ikke hvor representativt bildet er, da.

Det er kjempekoselig å høre! :)

Kan jo hende at jeg er helt ok "proporsjonalt". Puppene mine ser jo ikke så store ut på bildet. Men de er 80F. Så hvis du tenker deg at alt annet er i den størrelsen på en måte. Skjønner du hvor jeg vil hen? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tippet 65 kg., men ikke særlig mer! Synes du så veldig flott ut til å veie såpass. Heldig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempekoselig å høre! :)

Kan jo hende at jeg er helt ok "proporsjonalt". Puppene mine ser jo ikke så store ut på bildet. Men de er 80F. Så hvis du tenker deg at alt annet er i den størrelsen på en måte. Skjønner du hvor jeg vil hen? Haha

Du må jo ha en slik kropp som viser at vekt alene ikke kan fortelle utseendet. Kroppen din er fin syns jeg.

80F? WOW. Det var stort. Men så lenge de ikke plager deg så elsk dem :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Synes heller ikke du ser ut som du er 85 kg, döderlein. Du er flott :)

Enig!

Enda et bevis på at hva vektnåla/BMI sier er veldig villedende.

Er du på slankern så ikke vent til du når et mål før du blir fornøyd, for du har all grunn til å være glad i kroppen din nå imens du slanker deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Enig!

Enda et bevis på at hva vektnåla/BMI sier er veldig villedende.

Er du på slankern så ikke vent til du når et mål før du blir fornøyd, for du har all grunn til å være glad i kroppen din nå imens du slanker deg også.

Aww, nå ble jeg glad altså! :)

Har lenge tenkt jeg ikke kommer til å finne meg noen mann som liker meg så lenge jeg ser sånn ut, er mye derfor jeg slanker meg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også 167cm, jeg veier 57kg og kroppen min ligner VELDIG masse på din. Med mindre bildet "lyver" er det overraskene likt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Jeg er også 167cm, jeg veier 57kg og kroppen min ligner VELDIG masse på din. Med mindre bildet "lyver" er det overraskene likt meg!

Haha, jeg tror nok du er VELDIG forskjellig fra meg. Tror nok ALT er større på meg, men kanskje vi har samme proposjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å være slem med den "virkelig?" kommentaren min, jeg syns jo hun ser fin ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tror nok du er VELDIG forskjellig fra meg. Tror nok ALT er større på meg, men kanskje vi har samme proposjoner. :)

Hehe, det kan være. Men jeg synes i hvertfall du ser veldig bra ut! Ser jo ikke ut som om du har noe mage engang. Med en gang jeg går opp litt i vekt legger alt seg på magen min og jeg blir et eple på no time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...