Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har såvidt begynt. :lur:

(Er forresten jeg som er hun som postet de bildene).

Er ikke lov å poke overvektige mennesker, spesielt ikke meg. Fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

NozMonster sier at jeg har blitt så tynn... Dette er det eneste bildet jeg har av kroppen min, så jeg beklager den sære kombinasjonen av posering forran speilet og dikt på armen (det blei tatt som en intern fleip mellom meg og en jeg kjenner)

Utifra det dere ser her, burde jeg kvitte meg med fett, eller bygge mer muskler? (jeg har ikke lyst til å bli shvæææær, bare for å ha det nevnt)

Edit: Kommer til å fjerne bildet i løpet av torsdagen... Alt for høy harryfaktor på det, og selv om jeg er lite selvhøytidelig, finnes det grenser for meg også Hehehe

hehe, ja du har det yme! du har mistet nok fett synes jeg!

men jeg tror ikke jeg synes at du er for tynn da, men du kan lett bli det om du mister mer fett..

men jeg synes du skal gjøre som HL sier- begynne å trene styrke, så årdner det seg natrulig og bra med forholdet mellom muskel- og fettmassen :)

jeg synes du ser bra ut da! det skal sies :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo sideflesk og bilringer. Man har da ikke for lite fett da :klo:

Jeg har mer fett på kroppen enn de andre gutta som har posta bilder her.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Men jeg har jo sideflesk og bilringer. Man har da ikke for lite fett da :klo:

Jeg har mer fett på kroppen enn de andre gutta som har posta bilder her.

de bilringene dine tror jeg at du må ta bilde av, før jeg kan tro på deg :tunge1:

jeg mener ikke at du har for lite fett, men det kan fort bli det, om du fortsetter å få vekk mer fett! men det er min mening da...

men jeg er ikke som så mange andre jenter da, som liker masse muskler.

jeg liker heller at gutten er pittelitt markert, og har et fettlag oppå :fnise: ..litt sånn "bedre med 7 kg for mye, enn en muskelbunt"

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hvis det det der er en bilring yme, så tror jeg den bilringen må komme fra en veldig liten mr.bean-bil ihvertfall :ler:

jeg tror fremdeles du er klar for å styrketrening! man brenner jo fett av det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo nederst der! Se pånn... Den sitter der og håner meg :sur:

Påvirket av alle kvinsa på KG Yme? "Å nei... vekta er opp 0,8 kilo"..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neinei, Yme. Du har former! ;)

Jeg har jo egentlig alltid vært ganske stolt av de deilige fødehoftene mine da :sjarmor:

Påvirket av alle kvinsa på KG Yme? "Å nei... vekta er opp 0,8 kilo"..

:fnise:

Jeg greier å holde meg på samme vekt, selv om jeg går ned i fettprosent. Tenkte jeg skulle spare til sikspækk før jeg begynte å bygge litt størrelse på musklene, siden man som oftest legger på seg fett mens man legger på seg muskler.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er en sånn tråd hvor man må holde seg pålogget over lang tid og trykke på refresh. For alt forsvinner så fort. Ikke at jeg gjør det, da. Neida.

Vakre menneskene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...