Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

fysøren tjua! du er dritttøff! og for en flott kropp du har :wow:

jeg elsker formene dine! ( heheee, det høres feminint ut, men du har flotte mannlige former, og det er SJELDENT man ser!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Forventet slakt jeg for å være for dristig, men dere er jo bare koselige :D

hehe flotte former noz? er det hoftene mine du sikter til eller???? jeg har ikke akkurat "fødehofter" liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan. Du har jo mer hår enn meg på kroppen : (((((

Mer hår enn en katt?

Uschj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt for dristig egentlig.. vurderer å redigere det i paint, og lage en boxer til meg selv. :gjeiper:

Redigere det og legge til en boxer? Hva er det for noe tull?

Om det er noe som burde redigeres vekk, så er det hånda di :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

fysøren tjua! du er dritttøff! og for en flott kropp du har :wow:

jeg elsker formene dine! ( heheee, det høres feminint ut, men du har flotte mannlige former, og det er SJELDENT man ser!)

bare vent til jeg er ferdig med å gå ned 25 kilo så skal jeg vise deg former jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redigere det og legge til en boxer? Hva er det for noe tull?

Om det er noe som burde redigeres vekk, så er det hånda di :lur:

hehe KG-brukere er visst ikke så lettskremte som jeg trodde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Takk alle sammen! Forventet slakt jeg for å være for dristig, men dere er jo bare koselige :D

hehe flotte former noz? er det hoftene mine du sikter til eller???? jeg har ikke akkurat "fødehofter" liksom :P

heheee, ja, jeg har en greie for... hvordan skal jeg forklare det a :klo:

... på begge sider av navelen, pittelitt lengre ned... litt ovenfor lysken kanskjeeem? du var så fin og markert deeeeeeer! og så likte jeg at du har pittelitt midje og en så fin Man Chest :jepp:

lårene dine er absolutt fine, men jeg synes nesten at de var litt for musklete :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

bare vent til jeg er ferdig med å gå ned 25 kilo så skal jeg vise deg former jeg :lur:

ned 25 kilo!? :hakeslepp:

det er mer enn en halv Noz det jo :ler:

men det burde være en enkel sak for deg som driver å går så innihampen mye fra nord til sør og fra øst til vest i denne hovedstaden vår :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ned 25 kilo!? :hakeslepp:

det er mer enn en halv Noz det jo :ler:

men det burde være en enkel sak for deg som driver å går så innihampen mye fra nord til sør og fra øst til vest i denne hovedstaden vår :tunge1:

på det meste så veide jeg vel nesten et par Noz også da :gjeiper: funnet meg et par ruter i byen og har kommet inn i rutiner for å gå nesten to mil i uken i tilleg til spinningen og svømmingen. har gått ned rundt regnet 10 kilo siden august og satser på å gå ned 7-8 kilo til innen juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

eyy hvor blir av alle bildene? alle sletter bildet etter 10 min jo :filer: jeg skal kanskje ikke klage så mye siden jeg ikke legger ut noen av meg selv, men likevel :)

hører at Alva får mye skryt for kroppen sin, så hvis du ser denne kan du ikke legge ut bilde igjen? :briller:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheee, ja, jeg har en greie for... hvordan skal jeg forklare det a :klo:

... på begge sider av navelen, pittelitt lengre ned... litt ovenfor lysken kanskjeeem? du var så fin og markert deeeeeeer! og så likte jeg at du har pittelitt midje og en så fin Man Chest :jepp:

lårene dine er absolutt fine, men jeg synes nesten at de var litt for musklete :sjenert:

aaah der man liksom skal ha håndtak? tror jeg vet hvor du mener. jeg er en hårete jævel ja, men det er så praktisk i vinterperioden! :P

For musklete lår faktisk.. jeg trener ikke lår engang :O utenom fotball og andre sporter.. synes det er litt rart jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

jeg trener ikke lår engang

What? Du har jo lår som Fabian Cancellara.

Sånne lår kommer jo ikke av seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...