TheHairyToothfairy Skrevet 28. februar 2012 #3041 Del Skrevet 28. februar 2012 Alva, går det greit at jeg liker deg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. februar 2012 #3042 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) enig der envy alva- det trengs så absolutt ingen drastiske endringer til for din del! du er jo superfin som du er! mer enn superfin! Endret 28. februar 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 28. februar 2012 #3043 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg skal ikke svare på vegne av de 2 andre, men jeg vil gjerne ha Noz og True K. for meg selv Bitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 28. februar 2012 #3044 Del Skrevet 28. februar 2012 Bitch. Ikke noe personlig, det er bare det at Noz og TK har en spesiell plass i hjertet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. februar 2012 #3045 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Kan vi kalle dette et før bilde? Her må det trenes. Reiser til Dubai om et par måneder, så det er litt knapt med tid, men JEG KAN SE BRØST!!!!! :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: Endret 28. februar 2012 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 28. februar 2012 #3046 Del Skrevet 28. februar 2012 Snasent Alva! Dere er jammen bare blitt mer og mer vågale i denne tråden jo! Takk og takk Alva, går det greit at jeg liker deg litt? Det er faktisk heelt i orden enig der envy alva- det trengs så absolutt ingen drastiske endringer til for din del! du er jo superfin som du er! mer enn superfin! Awh, takk noz! Men det bildet du har lagt ut her inne har brent seg fast på netthinna mi in a good way. SÅNN vil jeg og bli! Motivasjon kalles det... JEG KAN SE BRØST!!!!! :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: Insjill, jeg skulle kanskje tegnet på noen trekanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. februar 2012 #3047 Del Skrevet 28. februar 2012 Insjill, jeg skulle kanskje tegnet på noen trekanter? Tullprat! Det var et supert bilde, tenk... Eneste kritikken jeg har å komme med, er komposisjonen. Bildet burde vært tatt rett forfra, og med begge armene laaang ut til siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 28. februar 2012 #3048 Del Skrevet 28. februar 2012 Tullprat! Det var et supert bilde, tenk... Eneste kritikken jeg har å komme med, er komposisjonen. Bildet burde vært tatt rett forfra, og med begge armene laaang ut til siden Takk da! De bildene kan jeg legge ut den dagen jeg ønsker å bli kastet ut av KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. februar 2012 #3049 Del Skrevet 28. februar 2012 Takk da! De bildene kan jeg legge ut den dagen jeg ønsker å bli kastet ut av KG Men tenk så mange plusser du hadde fått, før moddene hadde blokkert deg... Det er jo kanskje verdt det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #3050 Del Skrevet 28. februar 2012 Vent litt, bilder med bryst OG JEG GIKK GLIPP AV DET?! : ((((((((((( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 28. februar 2012 #3051 Del Skrevet 28. februar 2012 Men tenk så mange plusser du hadde fått, før moddene hadde blokkert deg... Det er jo kanskje verdt det?? Hvordan vet jeg hvor mange plusser det ble? :/ Vent litt, bilder med bryst OG JEG GIKK GLIPP AV DET?! : ((((((((((( Jeg vet ikke om du er kjent med begrepet, men jeg tror det var snakk om en aldri så liten sideboob! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. februar 2012 #3052 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvordan vet jeg hvor mange plusser det ble? :/ Jeg kan skrive det på sidebooben min, og sende deg bilde av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 28. februar 2012 #3053 Del Skrevet 28. februar 2012 Puppebilde?! HVOR?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #3054 Del Skrevet 28. februar 2012 Pupp er pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 28. februar 2012 #3055 Del Skrevet 28. februar 2012 Omg, did I miss it!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. februar 2012 #3056 Del Skrevet 28. februar 2012 Det var fantastisk, dere! En sideboob, i all sin prakt... Det var som å se soloppgangen for første gang... Som å bade naken i den blå lagune... Jeg er et nytt menneske, og ingenting kommer noen gang til å bli som det var 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 28. februar 2012 #3057 Del Skrevet 28. februar 2012 Det var fantastisk, dere! En sideboob, i all sin prakt... Det var som å se soloppgangen for første gang... Som å bade naken i den blå lagune... Jeg er et nytt menneske, og ingenting kommer noen gang til å bli som det var Signerer her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 28. februar 2012 #3058 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg dåner! Får nesten lyst til å legge det ut igjen, før jeg hopper av egotoget og i seng! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. februar 2012 #3059 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Signerer her! For å være ærlig, tviler jeg på at det finnes bedre sideboob enn dette. Jeg dåner! Får nesten lyst til å legge det ut igjen, før jeg hopper av egotoget og i seng! Husk de komposisjonsmessige tipsene jeg ga deg da(utelukkende for å hjelpe deg å bli bedre på å ta bilder, selvfølgelig), om du skal legge ut på nytt. Endret 28. februar 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #3060 Del Skrevet 28. februar 2012 Du kan godt gi oss sideboob. Så muligens en frontboob etterfulgt av en backboob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg