Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Bildet er litt utfordrende, så er redd for at folk quoter det. :gjeiper:

Finn et annet :)

Runker du??

Tja, hva kan man forvente når man legger ut bilder av sin halvnakne kropp. Jeg la ut bilde av meg selv i undertøy, og da godtok jeg automatisk at gud og hvermannsen kan dra snabben til det, eller hva annet for den del. Betyr dog ikke at jeg synes det er morsomt :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Bildet er litt utfordrende, så er redd for at folk quoter det. :gjeiper:

Jeg tror det blir borte uansett hvis du sletter det fra imageshack igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mobil bilde fra i fjor sommer, etter en laaaaang joggetur! Gleder meg til sommern, slik at man kan jogge ute i t shorte/singlett igjen..deilig det=)

Endret av danbanan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

øy, er du kjip eller? Må ikke skremme kvinnen her inne slik, slik at de ikke tørr å legge ut noen bilder :gjeiper:

Hehe, de jentene som ikke skjønner at dette er kødd vet jeg ikke om det er så farlig med.. Eller vent, det er jo akkurat min type :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn! Du ser ganske ripped ut, dan. :)

takk, har blitt mye hard trening i det siste, selv om jeg hadde en litt for lang pause i sommer;)

Ble til og med beskyldt for å bruke steroider her om dagen av en av de ansatte på treningssenteret der jeg trener, men sannheten er at jeg ikke engang tar kosttilskudd! Det som skal til, er hard trening og et relativt sunt kosthold;)

Men planen er å trene enda mere kondis, for kondis er jo egentlig mere viktig en styrke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

Hvorfor sensurere, alle har vell sett pupper?

Og hva er den 3 sensureringen? :fnise:

Det er halen min! :gjeiper:

Neida, det er tattisen vëttu.

Tror faktisk en del hadde reagert negativt på synlige nipples. Av en eller annen merkelig grunn. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er halen min! :gjeiper:

Neida, det er tattisen vëttu.

Tror faktisk en del hadde reagert negativt på synlige nipples. Av en eller annen merkelig grunn. :gjeiper:

Eller kanskje bare noen menn her inne hadde blitt seksuelt frustrerte, haha :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...