Fysikeren Skrevet 24. februar 2012 #2941 Del Skrevet 24. februar 2012 Tenk at du sier sånt, når du akkurat er nygift med en annen dame da, Fysikern Egentlig helt enig med deg, Yme. Men tenk på Rose i Titanic, hun ombestemmer seg! Alle fantastiske kjærlighetshistorier har en dramatisk vending. Man må følge hjertet sitt, Yme.. Vet du er litt enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. februar 2012 #2942 Del Skrevet 24. februar 2012 sjøhest ...nok en fit og flott en jo! det er vel for så vet ikke rart det bare er trente folk her, "vi andre" tørr nok ikke legge ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 24. februar 2012 #2943 Del Skrevet 24. februar 2012 sjøhest ...nok en fit og flott en jo! det er vel for så vet ikke rart det bare er trente folk her, "vi andre" tørr nok ikke legge ut! Takk ) Ja, det var tider det med den magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2944 Del Skrevet 24. februar 2012 Egentlig helt enig med deg, Yme. Men tenk på Rose i Titanic, hun ombestemmer seg! Alle fantastiske kjærlighetshistorier har en dramatisk vending. Man må følge hjertet sitt, Yme.. Vet du er litt enig Ser den, og det lager jo en åpning for meg også, som jeg mista tidligere! Da er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 24. februar 2012 #2945 Del Skrevet 24. februar 2012 Takk ) Ja, det var tider det med den magen Kjempefin kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2012 #2946 Del Skrevet 24. februar 2012 det er vel for så vet ikke rart det bare er trente folk her, "vi andre" tørr nok ikke legge ut! Jeg mener å ha sett et bilde av deg inni her og, og deg har da ingen noe å si på! Jeg derimot, tror ikke jeg skal ødelegge helga for dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2947 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg mener å ha sett et bilde av deg inni her og, og deg har da ingen noe å si på! Jeg derimot, tror ikke jeg skal ødelegge helga for dere... Tull og tøys! Din kropp er da ikke noe dårligere enn andres, enten om du selv syns den er for tynn, for tykk eller hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2012 #2948 Del Skrevet 24. februar 2012 Tull og tøys! Din kropp er da ikke noe dårligere enn andres, enten om du selv syns den er for tynn, for tykk eller hva som helst. Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2949 Del Skrevet 24. februar 2012 Tja.... Tja?? Tenk på alt det fine, og nesten magiske, kroppen din gjør for deg hver dag, også skal du være missfornøyd med den? Det syns jeg ikkeno om, og det er faktisk trist at mennesker skal være missfornøyde med det de er utstyrt med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2012 #2950 Del Skrevet 24. februar 2012 ÅÅ, jeg er ikke misfornøyd med den sånn sett! Egentlig ikke misfornøyd i det hele tatt, emn er ikke så fornøyd med utseendet at jeg føler behov for å poste bilde av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2951 Del Skrevet 24. februar 2012 ÅÅ, jeg er ikke misfornøyd med den sånn sett! Egentlig ikke misfornøyd i det hele tatt, emn er ikke så fornøyd med utseendet at jeg føler behov for å poste bilde av den! Det skal du få bestemme selv, men du får ikke lov til å ikke være glad i kroppen din... Den kan lage nye mennesker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2012 #2952 Del Skrevet 24. februar 2012 Det skal du få bestemme selv, men du får ikke lov til å ikke være glad i kroppen din... Den kan lage nye mennesker! Det er sant Huff, nei, verpesjuke melder seg igjen... Fyh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. februar 2012 #2953 Del Skrevet 24. februar 2012 Har ni fëst eller? (Fredag er fast bonazadag i denne traaden ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M0niq Skrevet 24. februar 2012 #2954 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Litt kleint og legge ut bilde, men arti og utfordre seg selv litt ;P Det ble litt stort også det gitt ;O Endret 24. februar 2012 av M0niq 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2012 #2955 Del Skrevet 24. februar 2012 Litt kleint og legge ut bilde, men arti og utfordre seg selv litt ;P *plystre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #2956 Del Skrevet 24. februar 2012 Litt kleint og legge ut bilde, men arti og utfordre seg selv litt ;P Det ble litt stort også det gitt ;O Du har et plaster nedentil? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #2957 Del Skrevet 24. februar 2012 Du har et plaster nedentil? :D tipper det er p-plaster. evt nikotinplaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2958 Del Skrevet 24. februar 2012 Litt kleint og legge ut bilde, men arti og utfordre seg selv litt ;P Det ble litt stort også det gitt ;O Dette så bra ut, men hvorfor har du kneppa opp så vi får se plasteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M0niq Skrevet 24. februar 2012 #2959 Del Skrevet 24. februar 2012 Du har et plaster nedentil? :D Hehe, er nok et p-plaster ;p Var ikke meningen at bildet skulle bli så stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #2960 Del Skrevet 24. februar 2012 Hehe, er nok et p-plaster ;p Var ikke meningen at bildet skulle bli så stort Tenker nok du bare var sår! *wink wink* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg