Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, kjemper hardt for å ikke fremstå som det selv akkurat nå! Men det er love til å tøye grensene litt på fredagskvelden, ihvertfall leke litt med dem :)

Ja, og har vi først lagt oss ut i kjøttdisken, må vi tåle at andre sikler. Eller håpe at andre sikler, alt ettersom hva vi gjør her :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du blond da?? Du er blond i mitt hode :)

:lur:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Så mange innlegg, så få bilder............... :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

Ja, og har vi først lagt oss ut i kjøttdisken, må vi tåle at andre sikler. Eller håpe at andre sikler, alt ettersom hva vi gjør her :ler:

Det er noe jeg kan leve med :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

mynona og gjesten, jeg bør kanskje ikke si det, men som vanlig klarer jeg ikke dy meg.... dere er nærmere hverandre enn dere trooooooooor :skratte: dere er jo begge mine facebbukkvenner :ler:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Am I right?? :ninja:

nope, gjesten er den heavy-metal-baben :fnise:

edit: nei, nå fikk jeg dårlig samvittighet... jeg bare tullte :sjenert:

Endret av NozMonster
Skrevet

OOooo.. inn på facebook, søke på "gjesten" - fant en Gjelsten.. Er det deg? :fnise:

Skrevet

Det er noe jeg kan leve med :fnise:

Da er jeg ingen internettcreep :ler:

Gjest NozMonster
Skrevet

..du får være et godt eksempel du gorgonzola!

så vidt jeg vet, så har aldri du vært no flink bidragsyter i disse bildetrådene!

Skrevet

Jeg postet i det minste et bilde før jeg snakket i hel resten av tråden, hva med deg, hvor er bilde av deg? :lur:

Skrevet

OOooo.. inn på facebook, søke på "gjesten" - fant en Gjelsten.. Er det deg? :fnise:

Nopp :nigo:

Skrevet

Da er jeg ingen internettcreep :ler:

Nope, du er helt perfekt kjære! :yvonne:

Skrevet

Nope, du er helt perfekt kjære! :yvonne:

Det varmet mitt hjerte, dette er en grei måte å høste inn komplimenter og stalkere på, når jeg ikke gidder å dra på byen. :rodmer:

Skrevet

Fysikeren! Jeg vil å ha kos! Her har jeg gått glipp av mye ser jeg :snurt:

Skrevet (endret)

poff

Endret av sjøhest
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Det varmet mitt hjerte, dette er en grei måte å høste inn komplimenter og stalkere på, når jeg ikke gidder å dra på byen. :rodmer:

Helt enig, ålreit for selvtilliten! :)

Fysikeren! Jeg vil å ha kos! Her har jeg gått glipp av mye ser jeg :snurt:

Hvis jeg hadde fått velge en date med èn jente fra hele KG, gjett hvem jeg hadde valgt a? Helt ærlig faktisk! Du har ingen ting å frykte, Envy :P

Hadde egentlig tenkt å skrive det i en av de "nevn en bruker du liker"-trådene, men så tenkte jeg at sånn sier man ikke på et offentlig forum. Vel, nå endte jeg opp med å gjøre det alikevel! :fnise:

Endret av Fysikeren
Skrevet

Tenk at du sier sånt, når du akkurat er nygift med en annen dame da, Fysikern :nei:

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg hadde fått velge en date med èn jente fra hele KG, gjett hvem jeg hadde valgt a? Helt ærlig faktisk! Du har ingen ting å frykte, Envy :P

Hadde egentlig tenkt å skrive det i en av de "nevn en bruker du liker"-trådene, men så tenkte jeg at sånn sier man ikke på et offentlig forum. Vel, nå endte jeg opp med å gjøre det alikevel! :fnise:

Aww, nå ble jeg glad! :rodmer:

Skrevet

Tenk at du sier sånt, når du akkurat er nygift med en annen dame da, Fysikern :nei:

ja, fysj!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...