Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

slutt å legge ut om dere skal slette med en gang da... Det er tross alt en bildetråd, ikke en tekst/diskusjonstråd!

Bildet til lys du tenker på? Det har da vel ligget ut i to dager eller mer? Mer enn lenge nok.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rastl0s
Skrevet

Bildet til lys du tenker på? Det har da vel ligget ut i to dager eller mer? Mer enn lenge nok.

Ja.. Hvorfor er det MER enn lenge nok? Synes ikke det er noe vits i å fjerne ALT av bilder jeg da men.. det ligger igjen... 5 % av bildene som blir postet eller noe etter det jeg har sett.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det er slik at man må sjekke tråden ofte!

Dessuten er det mer verdt å få et glimt av noe, enn å kunne se på det hele tiden.

Gjest NozMonster
Skrevet

Ja.. Hvorfor er det MER enn lenge nok? Synes ikke det er noe vits i å fjerne ALT av bilder jeg da men.. det ligger igjen... 5 % av bildene som blir postet eller noe etter det jeg har sett.

jammen så vær et godt eksempel å legg ut bilde du da!!

Skrevet

Jeg finner ikke bildet ditt, Rastl0s. Hvor ligger det?

Gjest Rastl0s
Skrevet (endret)

Mulig det er en stund siden, men da skal jeg være et godt eksempel og legge ut på nytt da.

Så skal jeg la det ligge. Verre er det altså ikke :krangle:

post-52258-0-39431100-1319552341_thumb.j

Endret av Rastl0s
  • Liker 5
Gjest NozMonster
Skrevet

aaaaah :) good boy ;) det har jeg sett og kommentert før jo :)

Skrevet

Det er slik at man må sjekke tråden ofte!

Dessuten er det mer verdt å få et glimt av noe, enn å kunne se på det hele tiden.

Men det er ikke alle som sitter på KG 24/7 heller. Har lagt merke til at flere legger ut bilder om natten og sletter det igjen før de fleste har stått opp. Kjipt.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Men det er ikke alle som sitter på KG 24/7 heller. Har lagt merke til at flere legger ut bilder om natten og sletter det igjen før de fleste har stått opp. Kjipt.

Gjør natten bedre for oss med søvnproblemer, dog!

Skrevet

Gjør natten bedre for oss med søvnproblemer, dog!

For min del ødelegger det nattesøvnen å trykke F5 på denne tråden hele tiden. :natti:

• Liker 1
Skrevet

Mitt bilde har liggi ute i over et halvt år, slå den du! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Åh, Obelix, du er ganske patetisk som bumper alle bildetrådene her. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Vel, noe må man gjøre for å få tiden på jobben til å gå :)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg synes at Obelix kan bidra litt her :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Alternativet for mange er kanskje å unnlate å legge ut bilde her i det hele tatt. Jeg lot mitt ligge 3-4 dager, som bør være nok til et en god del brukere fikk sett det dersom du følger med i tråden. Hvis jeg måtte forplikte meg til å la bildet ligge her i evig tid, hadde jeg ikke lagt noe ut.

Skrevet

Det er vel ingen regel her som sier at man må la bildet ligge til evig tid? :ler:

At noen blir grinete er bare å drite i. De som griner er ofte de som ikke bidrar uansett. Jeg har tenkt til å bidra, men vet bare ikke helt om jeg tør ennå. Føler det er så mange fine kropper her.. Maigadd liksom! :P

Skrevet

Du har nok en fin kropp du også Wanted :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...