Rød Heltinne Skrevet 20. oktober 2011 #2401 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er skuffa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 20. oktober 2011 #2402 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er skuffa. Tror Yme har en del gode bilder etter vår natt i lag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #2403 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det bare jeg som syns det er rart at kroppene som hylles her er det motsatte av hva gutter SIER de syns er fint. - Veldig trent med synlige muskler. - Tynne. - Silikon. Alle disse 3 tingene sier gutter flest de IKKE liker Jeg syns det er fint (jeg er jente), men syns det er litt selvmotsigende når de sier at synlige muskler på jenter og silikon feks er turn-off, og at de ønsker jenter med "mykere look" og naturlig er bedre, men bildene de sikler etter er noe annet. Eller er det mest jenter her som hyller veldig trente kropper med lav fettprosent og silikon? Gjentar at dette ikke er ment som noe negativt, jeg selv jobber for å få tynn kropp med synlige muskler, men syns det er irriterende med alle som påstår at de ikke liker det, men så gjør de faktisk det i praksis. Kan ikke folk innrømme heller at det beste er jenter som trener knallhardt, spiser lite/rett, har lav fettprosent og sper på med silikon for å beholde formene... Ikke rosemale naturlige og mykere kropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. oktober 2011 #2404 Del Skrevet 20. oktober 2011 måtte bare; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 20. oktober 2011 #2405 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det bare jeg som syns det er rart at kroppene som hylles her er det motsatte av hva gutter SIER de syns er fint. *snip* Uhm, du vet at det ikke er så mange gutter her inne? Du vet at alle har forskjellig smak? Den gjennomsnittlige og dens meninger finner du nok ikke her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 20. oktober 2011 #2406 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det bare jeg som syns det er rart at kroppene som hylles her er det motsatte av hva gutter SIER de syns er fint. - Veldig trent med synlige muskler. - Tynne. - Silikon. Alle disse 3 tingene sier gutter flest de IKKE liker Jeg syns det er fint (jeg er jente), men syns det er litt selvmotsigende når de sier at synlige muskler på jenter og silikon feks er turn-off, og at de ønsker jenter med "mykere look" og naturlig er bedre, men bildene de sikler etter er noe annet. Eller er det mest jenter her som hyller veldig trente kropper med lav fettprosent og silikon? Gjentar at dette ikke er ment som noe negativt, jeg selv jobber for å få tynn kropp med synlige muskler, men syns det er irriterende med alle som påstår at de ikke liker det, men så gjør de faktisk det i praksis. Kan ikke folk innrømme heller at det beste er jenter som trener knallhardt, spiser lite/rett, har lav fettprosent og sper på med silikon for å beholde formene... Ikke rosemale naturlige og mykere kropper. Vel, det er nok ikke alltid så enkelt. Du må huske at vi er i Norge, og ikke undervurder Janteloven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 20. oktober 2011 #2407 Del Skrevet 20. oktober 2011 Javel da... Hvor ble det av? Føler jeg gikk glipp av noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 20. oktober 2011 #2408 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det bare jeg som syns det er rart at kroppene som hylles her er det motsatte av hva gutter SIER de syns er fint. - Veldig trent med synlige muskler. - Tynne. - Silikon. Alle disse 3 tingene sier gutter flest de IKKE liker Jeg liker både tynne og veltrente jenter. Men jeg liker også jenter med mer former. Jeg har veldig "variert smak", for å si det sånn. Når det gjelder silikon så har jeg i utgangspunktet ikke noe imot det, men jeg synes ikke noe om jenter som har perfekte små pupper og ødelegger dem med silikon. Jeg syns det er fint (jeg er jente), men syns det er litt selvmotsigende når de sier at synlige muskler på jenter og silikon feks er turn-off, og at de ønsker jenter med "mykere look" og naturlig er bedre, men bildene de sikler etter er noe annet. Ja takk, begge deler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 20. oktober 2011 #2409 Del Skrevet 20. oktober 2011 For å bidra litt til den ongoing diskusjonen. Har oppdaget at det har kommet mer kjøtt på overarmene, er visst sånn som skjer når man trener litt styrke innimellom. Silikon neste .. så bør det jo bli bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2011 #2410 Del Skrevet 20. oktober 2011 fit, stram og deilig lys!!! for en flat mage du har da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 20. oktober 2011 #2411 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) For å bidra litt til den ongoing diskusjonen. Har oppdaget at det har kommet mer kjøtt på overarmene, er visst sånn som skjer når man trener litt styrke innimellom. Silikon neste .. så bør det jo bli bra. Ja det var en stram og fin kropp, men hva skal du med silikon da? Det ser ikke ut som om du har SÅ lite pupper synes nå hvertfall jeg Endret 20. oktober 2011 av LoneWolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. oktober 2011 #2412 Del Skrevet 20. oktober 2011 For å bidra litt til den ongoing diskusjonen. Har oppdaget at det har kommet mer kjøtt på overarmene, er visst sånn som skjer når man trener litt styrke innimellom. Silikon neste .. så bør det jo bli bra. Veldig ofte må de putte silikonet på innsiden av muskelen... Det betyr at du ikke får trent noe på sirka 5 uker, og at puppene dine kommer til å hoppe opp og ned hver gang du bruker armene og brystmusklene. Det ser jævli gøy ut på treningssrudioet hehehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 21. oktober 2011 #2413 Del Skrevet 21. oktober 2011 Yme og LoneWolf: Det må silikon var bare tull og mer et svar på utsagnet at "jenter må være tynne, trente og ha silikonpupper". Det viktigste for meg er å ha en funksjonell kropp, og da er det greit å trene både litt kondisjon, styrke og bevegelighet nå og da. Silikon derimot gir nok motsatte effekt. Takk NozMonster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 21. oktober 2011 #2414 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fin trent kropp det Lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 21. oktober 2011 #2415 Del Skrevet 21. oktober 2011 lasern- kan ikke du legge ut bilde her eller i ansiktstråden? jeg er svært så nyskjerrig på deg av en eller annen merkelig grunn!! Lasern? Blir nok ikke noe ansiktsbilde nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #2416 Del Skrevet 21. oktober 2011 Veldig ofte må de putte silikonet på innsiden av muskelen... Det betyr at du ikke får trent noe på sirka 5 uker, og at puppene dine kommer til å hoppe opp og ned hver gang du bruker armene og brystmusklene. Det ser jævli gøy ut på treningssrudioet hehehe Jeg har heldigvis på utsiden!! yayayayay!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 21. oktober 2011 #2417 Del Skrevet 21. oktober 2011 Haha! For et skittent triks :fnis: Eksisterer mannetråden fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 22. oktober 2011 #2418 Del Skrevet 22. oktober 2011 For å bidra litt til den ongoing diskusjonen. Har oppdaget at det har kommet mer kjøtt på overarmene, er visst sånn som skjer når man trener litt styrke innimellom. Silikon neste .. så bør det jo bli bra. Du har en fin kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 24. oktober 2011 #2419 Del Skrevet 24. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 25. oktober 2011 #2420 Del Skrevet 25. oktober 2011 slutt å legge ut om dere skal slette med en gang da... Det er tross alt en bildetråd, ikke en tekst/diskusjonstråd! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg