Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare jeg som syns det er rart at kroppene som hylles her er det motsatte av hva gutter SIER de syns er fint.

- Veldig trent med synlige muskler.

- Tynne.

- Silikon.

Alle disse 3 tingene sier gutter flest de IKKE liker :fnise:

Jeg syns det er fint (jeg er jente), men syns det er litt selvmotsigende når de sier at synlige muskler på jenter og silikon feks er turn-off, og at de ønsker jenter med "mykere look" og naturlig er bedre, men bildene de sikler etter er noe annet.

Eller er det mest jenter her som hyller veldig trente kropper med lav fettprosent og silikon?

Gjentar at dette ikke er ment som noe negativt, jeg selv jobber for å få tynn kropp med synlige muskler, men syns det er irriterende med alle som påstår at de ikke liker det, men så gjør de faktisk det i praksis.

Kan ikke folk innrømme heller at det beste er jenter som trener knallhardt, spiser lite/rett, har lav fettprosent og sper på med silikon for å beholde formene... Ikke rosemale naturlige og mykere kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Er det bare jeg som syns det er rart at kroppene som hylles her er det motsatte av hva gutter SIER de syns er fint.

*snip*

Uhm, du vet at det ikke er så mange gutter her inne? Du vet at alle har forskjellig smak?

Den gjennomsnittlige og dens meninger finner du nok ikke her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tynne.

- Silikon.

Jeg syns det er fint (jeg er jente), men syns det er litt selvmotsigende når de sier at synlige muskler på jenter og silikon feks er turn-off, og at de ønsker jenter med "mykere look" og naturlig er bedre, men bildene de sikler etter er noe annet.

Eller er det mest jenter her som hyller veldig trente kropper med lav fettprosent og silikon?

Gjentar at dette ikke er ment som noe negativt, jeg selv jobber for å få tynn kropp med synlige muskler, men syns det er irriterende med alle som påstår at de ikke liker det, men så gjør de faktisk det i praksis.

Kan ikke folk innrømme heller at det beste er jenter som trener knallhardt, spiser lite/rett, har lav fettprosent og sper på med silikon for å beholde formene... Ikke rosemale naturlige og mykere kropper.

Vel, det er nok ikke alltid så enkelt.

Du må huske at vi er i Norge, og ikke undervurder Janteloven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Tynne.

- Silikon.

Jeg liker både tynne og veltrente jenter. Men jeg liker også jenter med mer former. Jeg har veldig "variert smak", for å si det sånn.

Når det gjelder silikon så har jeg i utgangspunktet ikke noe imot det, men jeg synes ikke noe om jenter som har perfekte små pupper og ødelegger dem med silikon.

Ja takk, begge deler!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bidra litt til den ongoing diskusjonen. Har oppdaget at det har kommet mer kjøtt på overarmene, er visst sånn som skjer når man trener litt styrke innimellom.

37776788.jpg

Silikon neste .. så bør det jo bli bra. :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bidra litt til den ongoing diskusjonen. Har oppdaget at det har kommet mer kjøtt på overarmene, er visst sånn som skjer når man trener litt styrke innimellom.

Ja det var en stram og fin kropp, men hva skal du med silikon da? Det ser ikke ut som om du har SÅ lite pupper synes nå hvertfall jeg :)

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37776788.jpg

Veldig ofte må de putte silikonet på innsiden av muskelen... Det betyr at du ikke får trent noe på sirka 5 uker, og at puppene dine kommer til å hoppe opp og ned hver gang du bruker armene og brystmusklene. Det ser jævli gøy ut på treningssrudioet hehehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme og LoneWolf: Det må silikon var bare tull og mer et svar på utsagnet at "jenter må være tynne, trente og ha silikonpupper". Det viktigste for meg er å ha en funksjonell kropp, og da er det greit å trene både litt kondisjon, styrke og bevegelighet nå og da. Silikon derimot gir nok motsatte effekt. ;)

Takk NozMonster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lasern- kan ikke du legge ut bilde her eller i ansiktstråden? jeg er svært så nyskjerrig på deg av en eller annen merkelig grunn!!

Lasern? :fnise:

Blir nok ikke noe ansiktsbilde nei. :snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ofte må de putte silikonet på innsiden av muskelen... Det betyr at du ikke får trent noe på sirka 5 uker, og at puppene dine kommer til å hoppe opp og ned hver gang du bruker armene og brystmusklene. Det ser jævli gøy ut på treningssrudioet hehehe

Jeg har heldigvis på utsiden!! yayayayay!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37776788.jpg

Du har en fin kropp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...