Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydelig kropp :) Men jeg håper du er klar over at vi ser ditt hele navn og bloggadressen din i linken din...

Teeenkte ikke på det akkurat nå :P men fiksa det :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at det er så mange som har fjerna bildene sine da :tristbla:

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Nei, det er det ikke. Ingenting er bedre enn det andre. Alle pupper er pene på sin måte. :)

Helt riktig! Jeg mener forøvrig at det viktigste er at en har friske bryst.

• Liker 3
Skrevet

Min lenke

Tatt for noen uker siden :)

Og jeg som trodde at mennene på KG ikke kunne se slik ut!! Desto bedre grunn til å henge her! Mere, mere!! :gjeiper:

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til disse.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet (endret)

Hvorfor har dere alle pupper i motsetning til meg :(

Nå MÅTTE jeg bare poste en gang til. Du er nemlig ikke alene om å være godt som puppeløs!

På bildet har jeg riktignok plunge BH da, men føler hvertfall selv at de er aaaaltfor små :(

(måtte sensurere tattoveringen min på armen)

<fjernet>

Endret av Envy
  • Liker 1
Skrevet

Tatt for noen uker siden :)

:hakeslepp:

..målbundet..

Skrevet

Nå MÅTTE jeg bare poste en gang til. Du er nemlig ikke alene om å være godt som puppeløs!

På bildet har jeg riktignok plunge BH da, men føler hvertfall selv at de er aaaaltfor små :(

du ligna jo på den avataren din jo

Skrevet

Synes bildet var nokså dårlig dersom du skulle vise fram de "små" puppene dine :fnise:

• Liker 7
Skrevet

du ligna jo på den avataren din jo

Mihi, tar det som et kompliment :happy:

Synes bildet var nokså dårlig dersom du skulle vise fram de "små" puppene dine :fnise:

Heh, som sagt, har jeg en ganske så fremhevende BH på meg her, så ble kanskje litt misvisende ja. Men det er ikke en håndfull en gang :sukk:

Skrevet

Mihi, tar det som et kompliment :happy:

Heh, som sagt, har jeg en ganske så fremhevende BH på meg her, så ble kanskje litt misvisende ja. Men det er ikke en håndfull en gang :sukk:

Men en munnfull er de vel ;)

• Liker 1
Skrevet

:ler:

Fint bilde av en flott kropp synes nå jeg da :)

Skrevet

Fint bilde av en flott kropp synes nå jeg da :)

Takk :)

Skrevet

Og jeg som trodde at mennene på KG ikke kunne se slik ut!! Desto bedre grunn til å henge her! Mere, mere!! :gjeiper:

Haha! Koselig at du vil ha mer da! Kanskje det kommer et senere en gang :sjenert: Koselig med mange hyggelige kommentarer!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fikk tatt et bilde etter trening idag!

Får håpe det faller i smak da! Så får noen andre følge på :)

Endret av SpiserNoobs
  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...