Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Jeg er så flott atte! Jeg fant forresten ut at Geoduck uttales "gooiduck", bare så du fHaanmeg veit det! :pasha:

det virket jo ikke logisk idet hele tatt!

men det som er sikkert jaffal er at det monsteret er ekkeeelllltttt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De vil at jeg skal logge inn før jeg får se det. Er usikker på om det er verdt de 5 minuttene med å lage konto, bare for å få se bilde... Det er jo tross alt 5 minutter jeg kan bruke på å beundre meg selv :lur:

Absolutt sant!

Er vel generelt det som er feil med folk, bruker for mye tid å studere andre, for lite tid til å studere seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser og jeg ser, men jeg greier faktisk ikke bestemme meg.

Bildet med mage er tatt fra en vinkel som gjør at man ikke ser hoftepartiet. Bildet som er forfra, har en slapp genser på seg, som også gjør at man ikke kan se formene... En annen ting som gjør det enda vanskeligere er innleggene i puppene, fordi det forstyrrer de naturlige proposjonene. (På en slank kropp, skaper store pupper en slags illusjon som på en måte demper kvinnelige "innover i livet og utover i hoftene"-fasongen).

Jeg syns det var en fin kropp, men utifra de 2 bildene jeg har sett, kan dette være en dame, eller en veldig bra transvestitt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser og jeg ser, men jeg greier faktisk ikke bestemme meg.

Bildet med mage er tatt fra en vinkel som gjør at man ikke ser hoftepartiet. Bildet som er forfra, har en slapp genser på seg, som også gjør at man ikke kan se formene... En annen ting som gjør det enda vanskeligere er innleggene i puppene, fordi det forstyrrer de naturlige proposjonene. (På en slank kropp, skaper store pupper en slags illusjon som på en måte demper kvinnelige "innover i livet og utover i hoftene"-fasongen).

Jeg syns det var en fin kropp, men utifra de 2 bildene jeg har sett, kan dette være en dame, eller en veldig bra transvestitt :gjeiper:

Hahaha! Som sagt, hver sin smak:) Noen liker vel generelt mer fett på damene sine, jeg personlig syns det ser ut som en forfalt kropp.. Til syvende og sist er det bra vi alle er forskjellig

og liker forskjellige ting.. Hvis ikke hadde det blitt en noe kjedelig verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! Som sagt, hver sin smak:) Noen liker vel generelt mer fett på damene sine, jeg personlig syns det ser ut som en forfalt kropp.. Til syvende og sist er det bra vi alle er forskjellig

og liker forskjellige ting.. Hvis ikke hadde det blitt en noe kjedelig verden :)

Jeg måtte svare så godt jeg kunne, siden NozMonster spurte hva jeg tenkte i forhold til "ser ut som en mann med pupper, eller drømmekropp", så det blei en veldig nøytral og klinisk undersøkelse :P

Som sagt syns jeg det var en fin kropp, og syns du har en veldig bra mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg tør å poste min kropp på dette her. Men syns det er beundringsverdig at så mange har gjort det. Dere burde være stolte av kroppene deres alle sammen. Jeg er ikke tiltrukket av jenter. Men finner noe fint hos dere alle og enhver :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg måtte svare så godt jeg kunne, siden NozMonster spurte hva jeg tenkte i forhold til "ser ut som en mann med pupper, eller drømmekropp", så det blei en veldig nøytral og klinisk undersøkelse :P

Som sagt syns jeg det var en fin kropp, og syns du har en veldig bra mage.

Ja legger man ut bilder her, så blir man jo mest sannsynlig slaktet på et eller annet vis. Så er en fordel å vite at man kan håndtere det før man eventuelt legger ut noe..

Kritikk er bare bra uansett, man må bruke det på en positiv måte, og lære av det. Eventuelt jobbe med å forbedre seg selv,

ELLER bare generelt godta at folk har forskjellige meninger.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja legger man ut bilder her, så blir man jo mest sannsynlig slaktet på et eller annet vis. Så er en fordel å vite at man kan håndtere det før man eventuelt legger ut noe..

Kritikk er bare bra uansett, man må bruke det på en positiv måte, og lære av det. Eventuelt jobbe med å forbedre seg selv,

ELLER bare generelt godta at folk har forskjellige meninger.:)

slaktet? jeg synes de aller aller aller aller fleste har fått plusser i hytt og pine, og veldig mye positiv respons jeg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

slaktet? jeg synes de aller aller aller aller fleste har fått plusser i hytt og pine, og veldig mye positiv respons jeg men...

Har ikke har jeg lest HELE tråden, er side på side. Så kan ikke uttale meg om den akkurat. Men regner med som over alt ellers i verden, så er folk veldig flink å si sine meninger positivt som negativt.. Poenget er bare at man må kunne takle det negative like godt som det positive om man faktisk legger ut noe her. Du kan da ikke si deg uenig i den? I så fall vil du møte MANGE overraskende hinder på din vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye positivt her, men det har vært en del negativt også. Men de fleste som har fått negative kommentarer har taklet det bra, og det er absolutt mest positivt som blir nevnt i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Har ikke har jeg lest HELE tråden, er side på side. Så kan ikke uttale meg om den akkurat. Men regner med som over alt ellers i verden, så er folk veldig flink å si sine meninger positivt som negativt.. Poenget er bare at man må kunne takle det negative like godt som det positive om man faktisk legger ut noe her. Du kan da ikke si deg uenig i den? I så fall vil du møte MANGE overraskende hinder på din vei...

ja, selvfølgelig er jeg enig i det. Jeg liker ikke mennesker som ikke takler kritikk! konstruktiv kritikk vel og merke.

Men du bør ikke uttale deg om du ikke har lest mesteparten av tråden. Det har nemlig jeg, og det eneste "nedverdigende" jeg har sett, er denne damen som noen mente hadde mannehender. Men det er jo bare deres synespunkter, og de gjemte seg ikke bak som AB.

Ellers så er det jo side opp og side ned med positive komplimenter til alle bilder. Det er er så fint at så mange trekker frem de positive og fine trekkene som de individuelle kroppene har.

(samme om man er syltynn, pæreformet, eller smårundt :) )

Det tror jeg må være en litt god følelse, at de som legger ut bildet her, på en måte får en bekreftelse på at de er fine:)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er mye positivt her, men det har vært en del negativt også. Men de fleste som har fått negative kommentarer har taklet det bra, og det er absolutt mest positivt som blir nevnt i denne tråden :)

jeg har ikke sett noe særlig med negastivt?

men jeg har sett en del felt hvor moderator har fjernet ting- kanskje det er det de har fjernet da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja, selvfølgelig er jeg enig i det. Jeg liker ikke mennesker som ikke takler kritikk! konstruktiv kritikk vel og merke.

Men du bør ikke uttale deg om du ikke har lest mesteparten av tråden. Det har nemlig jeg, og det eneste "nedverdigende" jeg har sett, er denne damen som noen mente hadde mannehender. Men det er jo bare deres synespunkter, og de gjemte seg ikke bak som AB.

Ellers så er det jo side opp og side ned med positive komplimenter til alle bilder. Det er er så fint at så mange trekker frem de positive og fine trekkene som de individuelle kroppene har.

Det tror jeg må være en litt god følelse, at de som legger ut bildet her, på en måte får en bekreftelse på at de er fine:)

Har aldri uttrykket meg om BARE denne tråden. Jeg snakker generelt om når man legger ut bilder, HER som uansett hvilken annet nettsted.. Trenger strengt tatt ikke lese hele tråden for å vite at mennesker generelt liker å uttrykke seg om sine meninger, uansett positivt eller negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MrsTux

Likte tankerekka hennes... Den startet med at hun sannsynligvis ikke er fornøyd med sine pupper, gikk over til at alle menn er griser (siden de blir tent av pupper), så videre til at du er tøsete, så endte det hele i at menn oppfører seg som damer (og damer som menn).

Jeg blir alltid like fascinert over sånne folk som har dårlig selvbilde. De mener at alle andre er rævva fordi de feks (som i dette kesempelet) liker store pupper... De syns det er helt grei oppførsel å slenge med leppa til andre, men de syns ikke det er grei oppførsel å gi noen et kompliment for kroppen :gjeiper:

Jeg vil absolutt si at det er dårligere å, helt uprovosert, være frekk mot folk, enn det er å like pupper, eller eventuelt være en tøs.

Jeg har fått hostesaft med morfin i, og ny begynner den i kikke inn, merker jeg *sveve*

:ler:

Vær forsiktig med den hostesaften, det er farlige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sett noe særlig med negastivt?

men jeg har sett en del felt hvor moderator har fjernet ting- kanskje det er det de har fjernet da :jepp:

Ja, regner med at det meste er moderert bort. Er som sagt ikke mye, men det hender i blant at noen AB'er kommer med kommentarer som "Nesten alle som har lagt ut bilde her er feite" osv. Pluss en del tull rundt enkeltpersoner. Husker spesielt det var en del styr rundt bildet til KateW, og Liquorice (eller var det i en annen tråd kanskje?) hvor begge ble beskyldt for å være småfeite med lovehandles når de egentlig har helt fantastiske kropper.

Heldigvis hører dette sjeldenheten til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja, regner med at det meste er moderert bort. Er som sagt ikke mye, men det hender i blant at noen AB'er kommer med kommentarer som "Nesten alle som har lagt ut bilde her er feite" osv. Pluss en del tull rundt enkeltpersoner. Husker spesielt det var en del styr rundt bildet til KateW, og Liquorice (eller var det i en annen tråd kanskje?) hvor begge ble beskyldt for å være småfeite med lovehandles når de egentlig har helt fantastiske kropper.

Heldigvis hører dette sjeldenheten til ;)

hahaa, ja, det med "lovhandels" leste jeg også, men det var i en annen tråd. Skulle likt å se kroppen til den som sa at Liqurice var "feit"..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar selvkritikk på den. Jeg trodde altså at det var et tullebilde postet av en tynn mann, basert på at det så ut som at puppene sto omtrent dobbelt så langt ut fra kroppen som tykkelsen på midjen. Det har mye med proporsjoner å gjøre altså, og litt med at jeg ikke skjønner hvorfor noen gjør noe så drastisk og lite praktisk med kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...