Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i følge siden er taylor momsen den som er mest lik, en cm høyere og 2 cm tyngre forsåvidt, men ellers ganske lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Maja*

Du må jo la det ligge lenge nok til at noen får sett det da :gjeiper:

Du er et godt mennneske, Maja! Her, du kan få den siste biten av kvikklunsjen min :klemmer:

Wuhuuu :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Alright! Så i dag etter klatring hadde jeg faktisk en sterk 4 pack synlig(dårlig lys så en ser bare de 2 øverste her, but still...)

:bolledeig:

Er så stolt....jobbet hardt for dette...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alright! Så i dag etter klatring hadde jeg faktisk en sterk 4 pack synlig(dårlig lys så en ser bare de 2 øverste her, but still...)

:bolledeig:

Er så stolt....jobbet hardt for dette...

Bra jobba :) Flott kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg prøver.

Aner ikke hvor lenge jeg tør la det ligge.. :sjenert:

Åh så fin du var! Hele gjengen jeg har bladd tilbake siden siste side faktisk:)

Jeg tør ikke selv, hudfargen min ligner på KG sin bakgrunn.. kanskje enda lysere tilogmed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg. Sånn blek, hvit hud er jo aldri pent ;)

Signerer Yme her! Jeg har veldig lys "porselenshud" med rosa roser i kinnene og får alltid høre at det er så vakkert, både av menn og damer. (At jeg heller ville hatt solbrun hud innimellom er en annen historie, jeg blir lett gylden om jeg er mye ute om sommeren, men aldri ordentlig "jeg har blitt mulatt etter 3 uker i syden-brun"). Vær stolt av hudfargen din, det er du som er trendy for tiden. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, JEG synes hvit hud er pent (ellers hadde jeg jo brukt haugevis på solarium og antirynkekremer ;D) men synes alle har så fine brune kropper (jeg syns begge deler er pent :)) og da blir4 jeg redd for å stikke meg ut og få kjeft! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne se og lover å ikke kjefte (hvorfor skulle noen det, forresten?) :jepp:

Endret av Nymph
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh så fin du var! Hele gjengen jeg har bladd tilbake siden siste side faktisk:)

Jeg tør ikke selv, hudfargen min ligner på KG sin bakgrunn.. kanskje enda lysere tilogmed!

Har du sett min hud? Ikke noe å være redd for. Jeg er gjennomsiktig, men det var ingen som sa noe stygt om hudfargen, heller pent :) Bildet ligger ute på side 13 under anonym, så da kan du se at det ikke bare er solbrune kropper her inne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo når det er photoshoppa og sminket ihjel er det jo ganske pent :fnise:

Hah! Akkurat som det finnes damer som er pene uten sminke og photoshop :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...