Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

BMI = Bullshit Moronic Index...

Tar ikke hensyn til kroppstype eller hva du driver med av idrett osv..

Så BMI tall kan lyve noe så jævlig noen ganger :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig Obelix. Min BMI viser til at jeg burde vært innlagt på sykehus pga undervekt, men jeg er nå frisk. :lol:

• Liker 1
Skrevet
:) jeg er motsatt... min BMI tilsier sterk overvekt om man ser på det tallet.. Men kroppen og idrett i alle år sier noe annet :)
Skrevet

BMI = Bullshit Moronic Index...

Tar ikke hensyn til kroppstype eller hva du driver med av idrett osv..

Så BMI tall kan lyve noe så jævlig noen ganger :)

Kunne nok ikke gitt mer faen i det, men jeg vet godt at jeg er i overvekt, både på BMI, vekt og cm!

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Bilde av kroppen min som jeg er veldig flau over, slapp hud over alt :(

http://bildr.no/image/894842.jpeg

img-tags fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 4
Skrevet

Ingenting å være flau over det der!

Men husk på at man kan gjøre mye med klær, og jeg tror en bikinitruse med litt bredere kant i sida ville passet bedre på deg:)

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å være flau over det der!

Men husk på at man kan gjøre mye med klær, og jeg tror en bikinitruse med litt bredere kant i sida ville passet bedre på deg:)

Enig der, tok bare noe jeg fant i skuffen. Men om jeg skal vise meg i badetøy i sommer så blir det nok noe annet :)

Skrevet

Så heldig du er med at dagbladet.no har det bildet liggende på forsiden sin, da! :sjenert:

:skratte:

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

Så heldig du er med at dagbladet.no har det bildet liggende på forsiden sin, da! :sjenert:

jeg har på følelsen av at noen ble skikkelig eid.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har på følelsen av at noen ble skikkelig eid.

Hva betyr å bli 'skikkelig eid'? :klo:

Gjest Naenia
Skrevet

Det kommer av owned, et spilluttrykk på at noen ble slått. Her mer som i tatt på fersken i å ikke poste et bilde av seg selv, tenker jeg :fnise:

Gjest padawan
Skrevet

Det kommer av owned, et spilluttrykk på at noen ble slått. Her mer som i tatt på fersken i å ikke poste et bilde av seg selv, tenker jeg :fnise:

det stammer fra nerdeverden et eller annet sted og brukes ofte når noen blir tatt i å lyve, taper et spill, taper en diskusjon eller lignende.

Skrevet

img-tags fjernet

Bond, mod

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

det stammer fra nerdeverden et eller annet sted og brukes ofte når noen blir tatt i å lyve, taper et spill, taper en diskusjon eller lignende.

Ok. Takk begge to. :)

Har hørt det før men aldri visst hva det betyr.

Skrevet

Det kommer fra ordet "Bitch".

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...