Gjest KateW Skrevet 4. mai 2011 #541 Del Skrevet 4. mai 2011 Signeres! Sier DU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 4. mai 2011 #542 Del Skrevet 4. mai 2011 Synes KateW burde trå til med flere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. mai 2011 #543 Del Skrevet 4. mai 2011 Ett holder, tenk. Men takk, takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 4. mai 2011 #544 Del Skrevet 4. mai 2011 Pokker...!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #545 Del Skrevet 4. mai 2011 Alle kvinner bør eie et korsett. Svingende flott figur på en to tre. Man må ha et visst utgangspunkt også. Regner med du snakker om KateW her, og man ser tydelig at hun har fasong som er der korsett eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #546 Del Skrevet 4. mai 2011 "problemet" mitt er stor byste, veldig smal midje og lange ben, så dermed er jeg kort i overkropp. Men fant et da, underbust, etter mye om og men. Det er bra du kaller det problem med gåsetegn. For stor byste, veldig smal midje og lange ben er jo det alle vil ha... Ser ikke helt hvorfor disse "problemene" genererer kort overkropp? Er vel ingen automatikk i det? Syns forøvrig du skal slutte å kalle det "problem", for disse tingene er jo det alle ønsker seg, så vær heller stolt og glad over dine lange ben, smekre midje og store pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2011 #547 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er vel bare å poste det folkens - ikke bare kommentere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 5. mai 2011 #548 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg skal poste, må bare forvisse meg om hvordan jeg gjør det, slik at jeg ikke legger ut helt feil bilde eller noe sånt. (Kan ikke skryte på meg noen særlig teknisk innsikt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. mai 2011 #549 Del Skrevet 5. mai 2011 Jaja. Jeg ser at mitt sideflesks eksistens har vært oppe til debatt grunnet korsett på postet bilde, og at det KAN være flesk der... Legger herved ved bilde av flesket UTEN korsett. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 5. mai 2011 #550 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jaja. Jeg ser at mitt sideflesks eksistens har vært oppe til debatt grunnet korsett på postet bilde, og at det KAN være flesk der... Legger herved ved bilde av flesket UTEN korsett. Flesk ? where ? Naturlig pen kropp! Ja, noe helt annet. Jeg poster her hvis det er akseptabelt at en transperson gjør det. :] Ved nærmere ettertanke er det lite interessant. Endret 5. mai 2011 av Ivy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 5. mai 2011 #551 Del Skrevet 5. mai 2011 KateW er nydelig med og uten korsett :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. mai 2011 #552 Del Skrevet 5. mai 2011 Jaja. Jeg ser at mitt sideflesks eksistens har vært oppe til debatt grunnet korsett på postet bilde, og at det KAN være flesk der... Legger herved ved bilde av flesket UTEN korsett. wtf? er da ikek noe flesk der da. synes det ser relativt normalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 5. mai 2011 #553 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) fjerna Endret 5. mai 2011 av baben 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 5. mai 2011 #554 Del Skrevet 5. mai 2011 Ooooh :) Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 5. mai 2011 #555 Del Skrevet 5. mai 2011 Som nevnt før... mange som har mye å være stolt av her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 5. mai 2011 #556 Del Skrevet 5. mai 2011 Ok, dette er vel nevnt før, men hva trykker man på for å laste inn et bilde som vedlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 5. mai 2011 #557 Del Skrevet 5. mai 2011 Jaja. Jeg ser at mitt sideflesks eksistens har vært oppe til debatt grunnet korsett på postet bilde, og at det KAN være flesk der... Legger herved ved bilde av flesket UTEN korsett. Du har en nydelig kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 5. mai 2011 #558 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) *Fjerner bilde* Endret 5. mai 2011 av MrsTux 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 5. mai 2011 #559 Del Skrevet 5. mai 2011 Jepp :) Også en av KG's damer som skal være stolt av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 5. mai 2011 #560 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) MrsTux... sier jeg bare! (Ment på en positiv måte altså! - jeg vil ha din flate mage!) Endret 5. mai 2011 av Anuket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg