Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ta eldre menn sjæl om de er så fantastiske. 

Anonymkode: 60d0d...25c

Hva er det du babler om?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dra inn kvinner når han åpenbart liker menn. Og kvinner har ingen felles interesse for eldre menn. 

Anonymkode: 8b030...ac4

De fleste damer liker menn som er eldre enn dem, det er en grunn til at så mange damer ikke er interessert i å date yngre menn men gidder ikke denne diskusjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Hva er det du babler om?

De fleste damer liker menn som er eldre enn dem, det er en grunn til at så mange damer ikke er interessert i å date yngre menn men gidder ikke denne diskusjonen

Jevnaldrende menn eksisterer altså ikke. Greit å vite. Godt du kan så mye om kvinner. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jevnaldrende menn eksisterer altså ikke. Greit å vite. Godt du kan så mye om kvinner. 

God morgen til deg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk KG-menn å tro at kvinner elsker eldre menn.  Selv kjenner jeg ingen som er sammen med eldre menn, jevnaldrende er hva det går i.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk KG-menn å tro at kvinner elsker eldre menn.  Selv kjenner jeg ingen som er sammen med eldre menn, jevnaldrende er hva det går i.

Det er ikke noe typisk, det er slik det er med mange damer. Hvorfor ellers er der så mange damer som er sammen med for eksempel 4 år eldre menn framfor 4 år yngre menn? Helt utrolig hva man kan lage en sak ut av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Det er ikke noe typisk, det er slik det er med mange damer. Hvorfor ellers er der så mange damer som er sammen med for eksempel 4 år eldre menn framfor 4 år yngre menn? Helt utrolig hva man kan lage en sak ut av...

4 år eldre er å regnes for jevnaldrede ;)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
Akkurat nå, Ragnar89 skrev:

Men det er eldre ;) Utrolig hva folk skal lage en sak ut av, kg i et nøtteskall :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Tror du AB som spør om menn om de liker "eldre menn" er spesielt  ung? Tror du han er 4 år eldre enn mannen han kommenterte innlegg til? Nei, det er han neppe. Og helt utrolig at du tror at såpass slibrige menn står høyt i kurs blant kvinner.

Og om du ikke ønsker at det skal gjøres sak av så kan du slutte å svare meg, det er ikke verre enn det. Og ønsker du ikke å få kommentarer i fremtiden så ikke post ting som at kvinner som oftest liker eldre menn eller be slibrige menn om å starte å sende meldinger til kvinner. Kvinner får mer enn nok slibrige meldinger fra eldre menn uten din "hjelp".

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Men det er eldre ;) Utrolig hva folk skal lage en sak ut av, kg i et nøtteskall :murvegg:

Det er du som starter avsporingen. Men blir sint når noen er uenig med deg. Og hvorfor dra kvinner inn i det? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Nettopp! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er du som starter avsporingen. Men blir sint når noen er uenig med deg. Og hvorfor dra kvinner inn i det? 

Jeg tok feil da, unnskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Jeg gidder ikke å bry meg om dere anonymbrukere lenger som bare skal være ufin, ha en riktig fin dag!

Ingen som er ufin mot deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Vet, derfor jeg fjernet kommentaren :)

Så bra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Nei jeg bare ville forklare at med eldre, er det nok betydelig aldersforskjell. Ikke bare -+ 5 år. 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Ragnar89 skrev:

Nei jeg bare ville forklare at med eldre, er det nok betydelig aldersforskjell. Ikke bare -+ 5 år. 😊

Tror jacklost har skjønt det nå..

Anonymkode: b1ae5...698

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Hva er det du babler om?

Det stemmer hvertfall for meg :P greit nok at jeg har blitt eldre jeg også, men for hver partner blir aldersforskjellen større. :fnise:

Anonymkode: 5eb88...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...