kisskissbangbang Skrevet 14. juli 2016 #13821 Del Skrevet 14. juli 2016 Nå er'u sånn perfekt biff, madbrah. Skikkelig bra jobba og flott fysikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13822 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: Tror det nylig har gått ett år siden jeg tok opp styrketrening, haiking og jogging i livet mitt igjen, så jeg har lyst til å dele litt progress pictures i håp om å kanskje inspirere noen der ute som er hvor jeg var for ett år siden. Har alltid vært fysisk aktiv, drevet med styrke fra jeg var 15-19 år (av og på, var aldri helt seriøs med dietten), kampsport osv. Begynte på universitetet og mistet helt kontroll over dietten og mistet gleden av å trene. Jeg ble mindre aktiv, men kostholdet mitt endret ikke på seg, da jeg elsker mat og særlig nugatti (jada nutella er nomnom det også). I løpet av to år gikk jeg fra 80-98ish kg (hovedsaklig fett) og etter å ha fullført bachelorgraden min bestemte jeg meg for at jeg var drittlei av å bli sliten ved å jogge i fem sekunder og generelt sett misfornøyd med utseendet (tro meg, det sier mye, vi norsk-pakistanere har GOD selvtillit). Fordelen for meg er at selv om jeg var feit, hadde jeg litt muskelmasse under fettet, som dere kan se her: Musclememory er flott, det som er enda bedre er all kunnskapen jeg hadde fått i meg gjennom årene angående diett og kosthold, så jeg bestemte meg for å slutte å komme med unnskyldninger og bare gjøre det. Og JEG ELSKER DET. Ikke bare styrke altså, men det å jogge for å berolige hodet, ta en flere timers haike-tur til helt ukjente steder og generelt være aktiv hver dag, uansett om jeg jobber 0. 8 eller 12 timer. Her er ca 9 måneders forskjell på frontsiden og det første kropps bildet jeg noen gang postet i denne tråden (Startvekt: 97-98kg, vekt nå: 79-80kg) Poenget med dette innlegget er ikke for å skryte, jeg har fremdeles en lang vei å gå, men jeg har så mye mer energi, føler meg bedre på innsiden og utsiden og jeg kan nå jogge i mer enn fem sekunder uten å føle at det kommer en hjertestans. Så: til alle dere som har et ønske om forandring - ikke vent til nyttår, neste uke eller neste måned. Start idag. Bli den versjonen av deg selv som du alltid har ønsket. Det finnes ingen magiske piller som får deg til å miste vekt. Du må rett og slett spise mindre kalorier enn kroppen forbrenner. Finn ut hvor mye kalorier du trenger å få i deg hver dag her: http://www.calculator.net/calorie-calculator.html?ctype=metric&cage=25&csex=m&cheightfeet=5&cheightinch=10&cpound=160&cheightmeter=180&ckg=60&cactivity=1.375&printit=0 Send meg gjerne PM om det er noe jeg kan hjelpe deg (trenings plan, diett, råd osv). Også sees vi på denne tråden igjen om noen måneder, når jeg ser all absa mine. Høy er du madbrah, brah? Bra jobba! Anonymkode: c6181...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 14. juli 2016 #13823 Del Skrevet 14. juli 2016 17 minutter siden, Silfen skrev: Beste er at du føler deg bra med deg selv. Jeg syns dog også førkroppen var nommenom. Åååå tusen takk! <3 Ja, alt jeg gjør er hovedsaklig fordi jeg elsker hvordan jeg føler meg under og etter trening. Man føler seg bare så mye bedre at det nesten ikke kan beskrives, men må føles selv, regner med at du kjenner til den følelsen godt, siden du har vært utrolig flink! 18 minutter siden, Mysticgirl skrev: Mine føtter Er alt med deg perfekt eller? 16 minutter siden, Mysticgirl skrev: Du er kjempefin både før og etter Men kjempegodt jobba! Åhhhhhhhhh du får meg ALLTID til å smile. Så søt du er. Tusen takk! <3 13 minutter siden, Cyrus skrev: @Uchiha Madbrah Keep grindin! 💪💪 brofist of gainzzzzzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. juli 2016 #13824 Del Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Er alt med deg perfekt eller? Åhhhhhhhhh du får meg ALLTID til å smile. Så søt du er. Tusen takk! <3 Tusen takk, søøøt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13825 Del Skrevet 14. juli 2016 23 minutter siden, Mysticgirl skrev: Mine føtter Fine føtter, fin kropp og fin personlighet Anonymkode: 886fc...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. juli 2016 #13826 Del Skrevet 14. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fine føtter, fin kropp og fin personlighet Anonymkode: 886fc...3e5 Tusen takk, snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2016 #13827 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) 13 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Åååå tusen takk! <3 Ja, alt jeg gjør er hovedsaklig fordi jeg elsker hvordan jeg føler meg under og etter trening. Man føler seg bare så mye bedre at det nesten ikke kan beskrives, men må føles selv, regner med at du kjenner til den følelsen godt, siden du har vært utrolig flink! Nope, hater trening. Men jeg kjenner igjen beskrivelsen fra når jeg når toppen av en haug og kan sette meg ned og se på utsikten. Lykke kombinert med YESS! Endret 14. juli 2016 av Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 14. juli 2016 #13828 Del Skrevet 14. juli 2016 Godt jobba Uchia! Jeg synes du har tilnærmet perfekt kropp nå, ikke for klumpete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13829 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Mine føtter Vil ha dem på ansiktet i kveld Anonymkode: 4e74e...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2016 #13830 Del Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil ha dem på ansiktet i kveld Anonymkode: 4e74e...7de Kutt ut da, det er bare så jævlig nasty med ekle anonyme som kommer med slibrige kommentarer! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13831 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Mine føtter Pene føtter, hvilken størrelse bruker du? Anonymkode: 81217...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13832 Del Skrevet 14. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil kysse og massere! Anonymkode: 4e74e...7de 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ha dem på ansiktet i kveld Anonymkode: 4e74e...7de Slutt med det der! Du ødelegger tråden. Anonymkode: e77ae...cd2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. juli 2016 #13833 Del Skrevet 14. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med det der! Du ødelegger tråden. Anonymkode: e77ae...cd2 Menne ... når en bruker etterlyser bilder av føtter så vet vi jo hvorfor. Og når folk da poster bilder av føtter så vet vi jo hva vi får. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2016 #13834 Del Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Menne ... når en bruker etterlyser bilder av føtter så vet vi jo hvorfor. Og når folk da poster bilder av føtter så vet vi jo hva vi får. De kan vel runke i stillhet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2016 #13835 Del Skrevet 14. juli 2016 Gjorde et tappert forsøk på å finne meg en BH i dag, men når man har tomme slaskepupper er det faen meg ikke lett. Men det var helspeil da, så jeg tenkte jeg skulle spamme dere med lett heroinknekk i knærne og tighte tights. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 14. juli 2016 #13836 Del Skrevet 14. juli 2016 Fiiiin du, Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 14. juli 2016 #13837 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Nå er'u sånn perfekt biff, madbrah. Skikkelig bra jobba og flott fysikk! Åååååååå tusen takk! <3 Hadde ikke Katten vært så vanskelig å konkurrere med hadde jeg økt kamel og sau tilbudet fra 3-4 til 7-8 for deg! 1 time siden, Silfen skrev: Nope, hater trening. Men jeg kjenner igjen beskrivelsen fra når jeg når toppen av en haug og kan sette meg ned og se på utsikten. Lykke kombinert med YESS! Åhhhhhh, jaaaaaaaaaaaaaaa. Følelsen av at man har lykkes og gjort ting man aldri kunne ha forestilt seg for ett år tilbake. 1 time siden, marizz skrev: Godt jobba Uchia! Jeg synes du har tilnærmet perfekt kropp nå, ikke for klumpete Ååååååååå rødmer skikkelig nå (NÆÆT er fargeblind så hadde ikke sett det uansett!!!). Tusen takk kjære! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. juli 2016 #13838 Del Skrevet 14. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ha dem på ansiktet i kveld Anonymkode: 4e74e...7de 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pene føtter, hvilken størrelse bruker du? Anonymkode: 81217...31a Tusen takk Bruker str 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 14. juli 2016 #13839 Del Skrevet 14. juli 2016 Fin dame og kropp, Stilfen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 14. juli 2016 #13840 Del Skrevet 14. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Høy er du madbrah, brah? Bra jobba! Anonymkode: c6181...566 Beklager så sen svar, men jeg er 183-184cm høy tror jeg. Står hvertfall 183 på passet som er flere år gammel. Har egentlig aldri giddet å måle sånne ting personlig, men er høyere enn de fleste. 4 timer siden, Silfen skrev: Gjorde et tappert forsøk på å finne meg en BH i dag, men når man har tomme slaskepupper er det faen meg ikke lett. Men det var helspeil da, så jeg tenkte jeg skulle spamme dere med lett heroinknekk i knærne og tighte tights. Lookin' goooood :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg