Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Oiii, det var morsomt skrevet, og tusen takk... tror jeg :)

Du da Citronella? Får vi se deg? :jepp:

Hvis hun er like vakker som personligheten hennes, så bør hun legge ut bilde. :laugh:

Endret av Synapomorphy
Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet

Hvis hun er like vakker som personligheten hennes, så bør hun legge ut bilde. :laugh:

hun nekter å legge ut :-/

Skrevet

Bra feminin fysikk =) Pinup nesten ;-)

fin mage

Absolutt ikke feil :D

Et stk gammel kjerring hvor?! Rå flott !

Takk dere! :sol::trene:

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Takk! Nå ble jeg glad. Jeg har gitt noen hint om utseende og jeg er i tillegg en gammel røy. ;)
  • Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

hun nekter å legge ut :-/

Sant. Jeg har en jobb og posisjon, det er lurt å ikke legge ut bilde.

Skrevet

Både jobb og posisjon, ja! Det har helt sikkert ingen av de andre som har lagt ut her :P

• Liker 8
Gjest Citronella
Skrevet

Både jobb og posisjon, ja! Det har helt sikkert ingen av de andre som har lagt ut her :P

Ja. Jeg er litt kjent. Og jeg har ikke alle norske ord og vendinger inne enda. Men jeg Google translate og lærer hele tiden ::)
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er det slik å forstå, at man ser livet passere i revy og alle drømmer bli knust i det øyeblikket man poster et bilde her inne? I så fall føler jeg at noen kunne ha fortalt meg dette litt før.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

kim kardashian body

Dette bildet er min kropp på en prikk, minus rumpa, jeg har bare en helt vanlig rumpe. Jeg syntes ikke det er altfor fint med så mye former personlig…men er veeeldig glad for at Kim får så mye skryt for kroppen sin og alle formene , jeg føler meg så mye bedre med min egen form takket være henne. Men personlig drømmer jeg om Miley Cyrus sin kropp. Jeg liker skinny, og hun ser banging ut!

Anonymous poster hash: f06ca...f9d
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

kim kardashian body

Dette bildet er min kropp på en prikk, minus rumpa, jeg har bare en helt vanlig rumpe. Jeg syntes ikke det er altfor fint med så mye former personlig…men er veeeldig glad for at Kim får så mye skryt for kroppen sin og alle formene , jeg føler meg så mye bedre med min egen form takket være henne. Men personlig drømmer jeg om Miley Cyrus sin kropp. Jeg liker skinny, og hun ser banging ut!

Anonymous poster hash: f06ca...f9d

Kjempeinteresangt :Hehe:

Jeg har ganske lik kropp som Justin Timberlake egentlig, bare i en mer feminin versjon.

Litt bredere hofter enn han selv har, kanskje et sted mellom Jennifer Lopez og Nicole Ritchie. Men målet mitt er å bli fem cm lavere enn Uma Thurman, bare med mørkere hår og rundere rumpe :lol:

Endret av Noz
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

kim kardashian body Dette bildet er min kropp på en prikk, minus rumpa, jeg har bare en helt vanlig rumpe. Jeg syntes ikke det er altfor fint med så mye former personligmen er veeeldig glad for at Kim får så mye skryt for kroppen sin og alle formene , jeg føler meg så mye bedre med min egen form takket være henne. Men personlig drømmer jeg om Miley Cyrus sin kropp. Jeg liker skinny, og hun ser banging ut! Anonymous poster hash: f06ca...f9d

Ser du hva trådtittelen er?

Hint: Den er ikke "post et bilde av en kjendis sin kropp og skryt av at du ligner".

Anonymous poster hash: 9c383...06f

• Liker 4
Gjest Rossin
Skrevet

Hint: Den er ikke "post et bilde av en kjendis sin kropp og skryt av at du ligner".

Jo, faktisk. Bare les hovedinnlegget.

Skrevet (endret)

Ser at kvinnene på kg er veldig strenge på hva som er pent av kropper og det skal ikke mye til før man kalles lubben.

Hvordan er din kropp? Post bildet av eks en kjendis som ligner din kropp eller ett og slett et bildet av kroppen din( hvis du tørr)

Jo.

Endret av Yme
  • Liker 4
Skrevet

Nå skulle jeg ta et bilde i kjole og joggise til ære for Batnut, men så har jeg lagt igjen joggisene mine et helt annet sted, så det ble bare bilde istedet. Sånn frem til vi kan ta en belfie. Fattie. Sjølvi. Whatever.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Nå skulle jeg ta et bilde i kjole og joggise til ære for Batnut, men så har jeg lagt igjen joggisene mine et helt annet sted, så det ble bare bilde istedet. Sånn frem til vi kan ta en belfie. Fattie. Sjølvi. Whatever.

attachicon.gif[url=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=47558]

Hvorfor skriver du alltid at du er feit og stygg? Du er ikke det. Endret av Synapomorphy
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er feit, joda. Og ikke er jeg spesielt pen akkurat. Så da blir det som det blir.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du alltid at du er feit og stygg? Du er ikke det.

Forsvarsmekanisme. Fisking etter komplimenter. Dårlig selvtillit. Mulige forslag, men ikke gitt det er det som er grunnen. Jeg synes du er fin jeg, Silfen.

Anonymous poster hash: 0fc45...ce9

• Liker 15
Skrevet (endret)

Jeg synes du er fin jeg, Silfen. Anonymous poster hash: 0fc45...ce9

Enig. Hun la vel ut ansiktsbilde, også. Absolutt en pen dame.

Her er jeg på gymmet for en tre-fire dager siden. A wise man once said: "I'm trying to get me some more gaaaainz."

post-88074-0-44956800-1425483138_thumb.j

Endret av Synapomorphy
  • Liker 8
Skrevet

Tilbatnututensko.jpg

Du har sagt i årevis at du er feit, og så gir du oss dette?! Du ser flott ut!

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...