Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Dude91
Skrevet

Siste bilde før kommende ferie med lite trening og mye god mat/drikke:)

Flott kropp!

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

. (borte)

Endret av Fysikeren
  • Liker 5
Gjest Linn Cathrin
Skrevet (endret)

Hadde tenkt å legge ut et bilde, men ettersom det ikke går, tar jeg det som et tegn. :laugh:

Endret av Linn Cathrin
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hadde tenkt å legge ut et bilde, men ettersom det ikke går, tar jeg det som et tegn. :laugh:

Jeg så da nettopp et bilde av deg, en veldreid kropp med tatovering på venstre hofte og et smykke? i navlen. Eller var det ikke deg?

Endret av Arabella
Gjest Imaginary
Skrevet

Jeg så da nettopp et bilde av deg, en veldreid kropp med tatovering på venstre hofte og et smykke? i navlen.

Ja, jeg så bildet også..

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg så da nettopp et bilde av deg, en veldreid kropp med tatovering på venstre hofte og et smykke? i navlen. Eller var det ikke deg?

Jo, det var det! Her kom det kun opp et spørsmålstegn. Merkelig.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jo, det var det! Her kom det kun opp et spørsmålstegn. Merkelig.

Du får forsøke igjen :).

Gjest Linn Cathrin
Skrevet (endret)

Da tror jeg mitt bilde har ligget ute lenge nok for denne gang! :laugh:

Endret av Linn Cathrin
Gjest Newbitch
Skrevet

Når skal disse "hyl, jeg liker egentlig ikke kroppen min, men legger ut halvnakne bilder uansett"-bildene ta slutt?

Det er lov å legge ut slike bilder, men vær ærlig; dere gjør det pga oppmerksomhet og kompliment, ikke fordi dere oppriktig misliker kroppen deres

• Liker 13
Skrevet (endret)

Ikke helt fornøyd, men er blitt mer og mer glad i kroppen min den siste tiden, og det er da noe :)

Du har en utrolig fin kropp :blomst:

Endret av LiilS
  • Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Ikke helt fornøyd, men er blitt mer og mer glad i kroppen min den siste tiden, og det er da noe :)

Veldig fint bilde:)

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Når skal disse "hyl, jeg liker egentlig ikke kroppen min, men legger ut halvnakne bilder uansett"-bildene ta slutt?

Det er lov å legge ut slike bilder, men vær ærlig; dere gjør det pga oppmerksomhet og kompliment, ikke fordi dere oppriktig misliker kroppen deres

Regner med dette var blant annet siktet til meg, og jeg skrev faktisk at jeg er blitt mer og mer glad i kroppen min, så selv om man ikke er fornøyd, må det da gå an å like den uansett :)

Skrevet (endret)

*poff*

Endret av Lizliz
  • Liker 3
Gjest Citronella
Skrevet

Flott kropp! Drømmekropp! akkurat passe mengde fett og muskler. Rett og slett en deilig mannekropp :wow:

Gjest Citronella
Skrevet

Du har en fantastisk, ung og veldreid kropp! Og det er flott du og kroppen er blitt mer venner den siste tiden. Det fortjener denne kroppen din. ;)

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Du har en utrolig fin kropp :blomst:

Tusen takk!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...