Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

*Poke litt i tråden for og få meir liv i den* :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

[borte]

Endret av Fysikeren
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Hvordan ser en dårlig kropp ut? :laugh:

Endret av Silverfox32
Skrevet (endret)

Fjerna det da jeg linka det direkte fra bloggen min, men legger ut på nytt fra annen bildeadresse:

Endret av Silverfox32
Skrevet (endret)

Fjerna det da jeg linka det direkte fra bloggen min, men legger ut på nytt fra annen bildeadresse:

Personlig ville jeg uten tvil gått for Fysikerens, så hva som er dårlig/bra kropp er kanskje mer relativt enn hva du tror:)

Endret av Lillesiren
  • Liker 5
Skrevet

Bare en headsup:

Hvis du ønsker å beholde anonymiteten din så ikke legg ut et bilde som du allerede har på bloggen. Man trenger ikke være rakkettforsker for å finne frem til bloggen din med det bildet der når det kan sammenlignes med andre bilder gjennom googles vanlige bildesøk.

• Liker 4
Skrevet

Nicket ditt passer ser jeg. ^^

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Explosive- den magen din og formen med hoftene dine håper jeg du er fornøyd med!

Endret av Noz
  • Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

bilde av kropp

........................................................ :Nikke:

Skrevet

Ok.. så nå har jeg skrollet meg igjennom ca.. 14 sider. Var dessverre ikke mer enn ca 5 bilder som fortsatt lå ute. Skuffende :( (Skal vel ikke klage jeg som ikke legger ut selv, da..... :fnise: ) Har kanskje meg selv å takke som er 2-3 uker for sen med å se!

• Liker 2
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Ok.. så nå har jeg skrollet meg igjennom ca.. 14 sider. Var dessverre ikke mer enn ca 5 bilder som fortsatt lå ute. Skuffende :( (Skal vel ikke klage jeg som ikke legger ut selv, da..... :fnise: ) Har kanskje meg selv å takke som er 2-3 uker for sen med å se!

Får bidra jeg da :laugh:

Edit: Bildet ble først kjempe stort

Edit 2: Poff!

Endret av Dreamdrops
  • Liker 4
Skrevet

Må si jeg er imponert av damene her inne. Ikke sett en eneste kropp som ikke er til å spise opp enda :)

Skrevet (endret)

----

Endret av Pottepalme
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...