Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. juli 2013 #6261 Del Skrevet 29. juli 2013 work in progress -snip snip- hælvete!! eg gjekk glipp av det-igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. juli 2013 #6262 Del Skrevet 29. juli 2013 Synes jentene i tråden burde begynne å posere slik. Bare uten den store shortsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. juli 2013 #6263 Del Skrevet 29. juli 2013 hælvete!! eg gjekk glipp av det-igjen!! Han var ganske sexy og. Synd for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. juli 2013 #6264 Del Skrevet 29. juli 2013 Han var ganske sexy og. Synd for deg! satan!! om du syns han var sexy så er han garantert det! Orgus? Pliiiiis?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 29. juli 2013 #6265 Del Skrevet 29. juli 2013 Untitled.png De fleste som er så høye har en tendens til å se tynne og rare ut. Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 29. juli 2013 #6266 Del Skrevet 29. juli 2013 Litt motvekt til alle de buffe gutta må si de kiloene den virusdriten jeg pådro meg fjernet ikke gjorde resultatet bedre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. juli 2013 #6267 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Litt motvekt til alle de buffe gutta må si de kiloene den virusdriten jeg pådro meg fjernet ikke gjorde resultatet bedre 2013-07-29 23.54.36.pnghår du er smekker, Guy! Endret 29. juli 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 29. juli 2013 #6268 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Borte Endret 31. juli 2013 av Perlegull 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. juli 2013 #6269 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Untitled.png Høy og fin mann Endret 29. juli 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 29. juli 2013 #6270 Del Skrevet 29. juli 2013 hælvete!! eg gjekk glipp av det-igjen!! Haha du er jo flere dager for sen! Sånn går det når du drar på k hytta midt i bildesesongen! Mange flotte jenter her på innspurten nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. juli 2013 #6271 Del Skrevet 29. juli 2013 Kaster meg på trenden, nå var vi godt i gang her! Bilde blir alt for lite til at jeg får sett noe :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juli 2013 #6272 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Siden jeg alikevel er så frampå! Full Ann Christin som lener seg litt for mye fram! Siden fokuset bare er et sted slipper jeg å kommentere resten....... Borte Endret 30. juli 2013 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 29. juli 2013 #6273 Del Skrevet 29. juli 2013 BOOBIES :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikker Skrevet 29. juli 2013 #6274 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Siden jeg alikevel er så frampå! Full Ann Christin som lener seg litt for mye fram! Siden fokuset bare er et sted slipper jeg å kommentere resten....... Litt av noen deilige pupper, jeg ELSKER PUPPER! Vil ta på de og smake på de! Denne tråden gir mye godt runkemateriale! Endret 29. juli 2013 av Kikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. juli 2013 #6275 Del Skrevet 30. juli 2013 Kaster meg på trenden, nå var vi godt i gang her! Det var et litt lite bilde kanskje? Ser ut som en bra kropp, men vanskelig å se når man må myse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 30. juli 2013 #6276 Del Skrevet 30. juli 2013 Ikkesant, - det er ikke tilfeldig at en østafrikaner klarer å løpe barbent fem mil til skolen i ti årsalderen. Noe andre mennesker ikke hadde klart i det hele tatt. I vestafrika finnes det et folkeslag som kalles negre som er de eneste i verden som klarer å løpe 100 meter på under ti sekunder!. I fjellene i peru finnes det et indeanerfolkeslag hvor kvinnene klarer å bære femti kilo last i en høyde av firetusen meter. Ingen vestlige kvinner hadde klart det. --- Så til poenget mitt. En som er veldig sterk og kan løfte tungt, - klarer neppe å løpe lagt og deretter være i bedre forrm!? Det er de slankes fordel. Kan løpe langt, og blir lett restituert igjen. Jeg har asiatiske gener og kan i teorien holde pusten i ti minutter slik dykkerne ved palawan klarer helt frem til sytti årsalderen under dykk på avbunnen under tilførsel av surstoff. - etter ett minutt og tjue sekunder holdt jeg på å drukne i badekaret. Så gener er ikke nok! Man må trene seg opp også. Fantastisk, Waco! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 30. juli 2013 #6277 Del Skrevet 30. juli 2013 Litt uklart, men burde vel uansett poste noe her. Kjøpte denne badedrakten nylig. Trodde aldri jeg skulle ta på meg en badedrakt igjen etter fylte ti år, men endte opp med denne likevel da jeg ikke alltid føler meg spesielt komfortabel i egen kropp. Ble forholdsvis fornøyd med den! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 30. juli 2013 #6278 Del Skrevet 30. juli 2013 Bilde blir alt for lite til at jeg får sett noe :cry: Det var et litt lite bilde kanskje? Ser ut som en bra kropp, men vanskelig å se når man må myse. Hmm.. Jeg vet ikke hvordan jeg får det større. Blir det ikke større når dere trykker på bildet heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. juli 2013 #6279 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Litt uklart, men burde vel uansett poste noe her. Kjøpte denne badedrakten nylig. Trodde aldri jeg skulle ta på meg en badedrakt igjen etter fylte ti år, men endte opp med denne likevel da jeg ikke alltid føler meg spesielt komfortabel i egen kropp. Ble forholdsvis fornøyd med den! badedrakter er enten utrolig grusomt eller kjempestilig synes jeg, og det ser virkelig ut som at du tilhører den siste nevnte kategorien! Har absolutt bare positive ting å si om det bilde, untatt at det gjerne ikke skulle ha vært så mørkt Og til deg Akse; Tipp topp tommel opp for kroppen din og for at du (tydeligvis) spiller basket Basket er best! (er ikke mange som kan tro på at denne lille kroppen har vært veldig god i basket nei ) Endret 30. juli 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2013 #6280 Del Skrevet 30. juli 2013 Litt av noen deilige pupper, jeg ELSKER PUPPER! Vil ta på de og smake på de! Denne tråden gir mye godt runkemateriale! Du veit at det finnes utallige sider på nettet, hvor du kan finne så mye runkemateriale du bare ønsker, sant? Da kan du søke opp nøyaktig det du ønsker, så slipper du å sitte her og vente til en eller annen legger ut noe som blir stående lenge nok til at du rekker å se det... I tillegg til at det er ganske tragisk å sittte på KG og runke da, selvfølgelig. Hmm.. Jeg vet ikke hvordan jeg får det større. Blir det ikke større når dere trykker på bildet heller? Det blir litt større når man trykker på det, men det er fortsatt veldig lite. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg