Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får bidra ved å vise fram årets bikiniform, jeg føler at jeg begynner å leve opp til nicket mitt her på kg :gjeiper:

Jeg har savna deg! Hvor var du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Noz sikta til sjokoladebollene i avataren, ikke det faktum at du "ikke skjønte" at hun var gravid! :gjeiper:

:fnise:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Takk for fine ord :hjerte: Det hjelper nå som det begynner å bli tungt og det føles som om at terminen er laaaaangt unna

Aah, I see! (Det er mulig det er mine ikke-eksisterende sosiale antenner, men jeg så at hun er gravid altså :sjenert:)

Men altså, fin gravidmage! :rodmer:

Jeg tror Noz sikta til sjokoladebollene i avataren, ikke det faktum at du "ikke skjønte" at hun var gravid! :gjeiper:

:skratte:

Det er heldigvis bare en bolle i magen, hadde det vært flere boller så er jeg sikker på at jeg hadde sprukket :fnise:

Jeg har savna deg! Hvor var du??

Åååå :rodmer:

Jeg har væt syk, og har ikke vært så veldig aktiv her inne :(

Skrevet

Åååå :rodmer:

Jeg har væt syk, og har ikke vært så veldig aktiv her inne :(

Men skal du ha barn?

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Men skal du ha barn?

Jupp, har blitt smelt skikkelig på tjukken :gjeiper: Men har ikke skrevet så mye om det på forumet.

Gjest linsina
Skrevet

Men skal du ha barn?

Ser du ikke at hun har bolle i ovnen? :jepp:

Gjest Loverdose
Skrevet

Jeg får bidra ved å vise fram årets bikiniform, jeg føler at jeg begynner å leve opp til nicket mitt her på kg :gjeiper:

Sååå fiiiin mage! :rodmer:

Skrevet

Jupp, har blitt smelt skikkelig på tjukken :gjeiper: Men har ikke skrevet så mye om det på forumet.

Men det er skikkelig spennende da! Grattulerer kjempemye, Sjokoladebolle! :klemmer:

Ser du ikke at hun har bolle i ovnen? :jepp:

Jeg er ikke så flink til å forstå sånne ting, og det er egentlig det eneste som plager meg med å være autist. Akkurat det her blir jeg faktisk litt trist av noen ganger.

• Liker 2
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Men det er skikkelig spennende da! Grattulerer kjempemye, Sjokoladebolle! :klemmer:

Jeg er ikke så flink til å forstå sånne ting, og det er egentlig det eneste som plager meg med å være autist. Akkurat det her blir jeg faktisk litt trist av noen ganger.

Tusen takk Yme :klemmer:

Det er bare å spørre om ting Yme, det er bedre å få ting klart enn å gå å lure. :kose:

• Liker 2
Skrevet

Er lubne mennesker kvalmt?

Langt der i fra! Men å referere til "flesk" på en mage som er tilnærmet fettfri er kvalmt.

• Liker 1
Skrevet

Fiiiiiin sjokoladebollemage! :))

Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

du er en merkelig skrue du :ler:

"denne magen er nesten prikk lik magen min"

"hehe, tulla! det ER magen min"

"vil ikke legge ut magen min alikvell"

"magen min er ikke lik alikevell, men det er bare sånn jeg VIL ha"

:skratte:

det er tydeligvis ikke så lett å lyve på nett som det du regna med eller?

Hehehe, nei, det er for mange smarte her inne.

Gjest linsina
Skrevet (endret)

Poster igjen jeg, siden jeg tok et bilde i dag ;) Sorry for dårlig klipping rundt selve kroppen.

Edit: fjernet bildet ..

Endret av linsina
Skrevet

Hehehe, liker at du nesten har klipt vekk hele det ene beinet! :nigo:

Gjest linsina
Skrevet

Hehehe, liker at du nesten har klipt vekk hele det ene beinet! :nigo:

Står med beina i kryss daaa ;)

Skrevet

Lite bilder her nå.. :popcorn:

Skrevet

Lite bilder her nå.. :popcorn:

Hver gang det kommer opp i "mine innlegg" at du er den siste som har posta, så merker jeg det kiler litt i buksa... men så er det kun en kommentar og ikke noe bilde :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Hver gang det kommer opp i "mine innlegg" at du er den siste som har posta, så merker jeg det kiler litt i buksa... men så er det kun en kommentar og ikke noe bilde :tristbla:

:kyss: Jeg får slenge ut ett da, så kanskje noen henger seg på!

Skrevet

Jeg prøvde å åpne det, men fikk ikke til. Så oppdaterte siden, og da var det ikke noe bilde der i det hele tatt :klo:

Skrevet

:yvonne:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...