Yme Skrevet 2. juli 2012 #4101 Skrevet 2. juli 2012 Jeg får bidra ved å vise fram årets bikiniform, jeg føler at jeg begynner å leve opp til nicket mitt her på kg :gjeiper: Jeg har savna deg! Hvor var du??
Explosive Skrevet 2. juli 2012 #4102 Skrevet 2. juli 2012 Jeg tror Noz sikta til sjokoladebollene i avataren, ikke det faktum at du "ikke skjønte" at hun var gravid! :gjeiper:
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. juli 2012 #4103 Skrevet 2. juli 2012 Takk for fine ord Det hjelper nå som det begynner å bli tungt og det føles som om at terminen er laaaaangt unna Aah, I see! (Det er mulig det er mine ikke-eksisterende sosiale antenner, men jeg så at hun er gravid altså ) Men altså, fin gravidmage! Jeg tror Noz sikta til sjokoladebollene i avataren, ikke det faktum at du "ikke skjønte" at hun var gravid! :gjeiper: Det er heldigvis bare en bolle i magen, hadde det vært flere boller så er jeg sikker på at jeg hadde sprukket Jeg har savna deg! Hvor var du?? Åååå Jeg har væt syk, og har ikke vært så veldig aktiv her inne
Yme Skrevet 2. juli 2012 #4104 Skrevet 2. juli 2012 Åååå Jeg har væt syk, og har ikke vært så veldig aktiv her inne Men skal du ha barn?
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. juli 2012 #4105 Skrevet 2. juli 2012 Men skal du ha barn? Jupp, har blitt smelt skikkelig på tjukken :gjeiper: Men har ikke skrevet så mye om det på forumet.
Gjest linsina Skrevet 2. juli 2012 #4106 Skrevet 2. juli 2012 Men skal du ha barn? Ser du ikke at hun har bolle i ovnen?
Gjest Loverdose Skrevet 2. juli 2012 #4107 Skrevet 2. juli 2012 Jeg får bidra ved å vise fram årets bikiniform, jeg føler at jeg begynner å leve opp til nicket mitt her på kg :gjeiper: Sååå fiiiin mage!
Yme Skrevet 2. juli 2012 #4108 Skrevet 2. juli 2012 Jupp, har blitt smelt skikkelig på tjukken :gjeiper: Men har ikke skrevet så mye om det på forumet. Men det er skikkelig spennende da! Grattulerer kjempemye, Sjokoladebolle! Ser du ikke at hun har bolle i ovnen? Jeg er ikke så flink til å forstå sånne ting, og det er egentlig det eneste som plager meg med å være autist. Akkurat det her blir jeg faktisk litt trist av noen ganger. 2
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. juli 2012 #4109 Skrevet 2. juli 2012 Men det er skikkelig spennende da! Grattulerer kjempemye, Sjokoladebolle! Jeg er ikke så flink til å forstå sånne ting, og det er egentlig det eneste som plager meg med å være autist. Akkurat det her blir jeg faktisk litt trist av noen ganger. Tusen takk Yme Det er bare å spørre om ting Yme, det er bedre å få ting klart enn å gå å lure. 2
-Fiona- Skrevet 3. juli 2012 #4110 Skrevet 3. juli 2012 Er lubne mennesker kvalmt? Langt der i fra! Men å referere til "flesk" på en mage som er tilnærmet fettfri er kvalmt. 1
Gjest nysgjerrigperen Skrevet 3. juli 2012 #4112 Skrevet 3. juli 2012 du er en merkelig skrue du "denne magen er nesten prikk lik magen min" "hehe, tulla! det ER magen min" "vil ikke legge ut magen min alikvell" "magen min er ikke lik alikevell, men det er bare sånn jeg VIL ha" det er tydeligvis ikke så lett å lyve på nett som det du regna med eller? Hehehe, nei, det er for mange smarte her inne.
Gjest linsina Skrevet 3. juli 2012 #4113 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Poster igjen jeg, siden jeg tok et bilde i dag Sorry for dårlig klipping rundt selve kroppen. Edit: fjernet bildet .. Endret 3. juli 2012 av linsina
Yme Skrevet 3. juli 2012 #4114 Skrevet 3. juli 2012 Hehehe, liker at du nesten har klipt vekk hele det ene beinet!
Gjest linsina Skrevet 3. juli 2012 #4115 Skrevet 3. juli 2012 Hehehe, liker at du nesten har klipt vekk hele det ene beinet! Står med beina i kryss daaa
Fysikeren Skrevet 6. juli 2012 #4117 Skrevet 6. juli 2012 Lite bilder her nå.. Hver gang det kommer opp i "mine innlegg" at du er den siste som har posta, så merker jeg det kiler litt i buksa... men så er det kun en kommentar og ikke noe bilde 1
Cuddlegirl Skrevet 6. juli 2012 #4118 Skrevet 6. juli 2012 Hver gang det kommer opp i "mine innlegg" at du er den siste som har posta, så merker jeg det kiler litt i buksa... men så er det kun en kommentar og ikke noe bilde Jeg får slenge ut ett da, så kanskje noen henger seg på!
Mynona Skrevet 6. juli 2012 #4119 Skrevet 6. juli 2012 Jeg får slenge ut ett da, så kanskje noen henger seg på! Jeg prøvde å åpne det, men fikk ikke til. Så oppdaterte siden, og da var det ikke noe bilde der i det hele tatt
Fysikeren Skrevet 6. juli 2012 #4120 Skrevet 6. juli 2012 Jeg får slenge ut ett da, så kanskje noen henger seg på!
Fremhevede innlegg