Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan vel ikke bare bidra med kommentarer her jeg heller!

For noen valker du har under armene! :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venus_, lurte på om du kanskje kunne fjernet linken i quotinga di, da jeg har fjernet linken fra mitt eget innlegg nå :)

Ja, såklart! Beklager!

Skrevet

Nytt bilde.

Beklager posen, men jeg er så fin at jeg ikke klarer å la være. Tatt for et par dager siden i Hellas.

• Liker 15
Gjest Bandit
Skrevet

Beklager posen, men jeg er så fin at jeg ikke klarer å la være. Tatt for et par dager siden i Hellas.

Utrolig flott kropp, Zaphireh! :rodmer:

Skrevet

Nytt bilde.

:gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

*snip*

bra du tydeligvis driter i denne såkalte janteloven Zaphie!

Du ser kjempefin ut!

• Liker 1
Skrevet

Idag er jeg gæern ! Men tviler sterkt på å bli gjenkjent i og med at ingen får se meg i bikini for å si det mildt ! haha :)

Nam nam

Skrevet

**Bilde**

Sweeeeeeeeeeeett =)

Skrevet

Utrolig flott kropp, Zaphireh! :rodmer:

Tusen takk!

LIKER DERE IKKE?

bra du tydeligvis driter i denne såkalte janteloven Zaphie!

Du ser kjempefin ut!

Det var en smule humor med i bildet her, men janteloven står ikke i lovboken min, nei. Jeg har forresten sett at du er ikke så ille selv, Noz!

Sweeeeeeeeeeeett =)

Thaaaaanks!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nytt bilde

Akkurat det er jeg tilbøyelig til å si meg dønn enig i.

Du har rett og slett en perfekt kropp, jævlig sexy.

Synd jeg er så gammel ellers så hadde jeg bestemt meg for et forsøk på å "hunt you down" ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

bilde

Jeg har akkurat maken bikini, du ser flott ut i den! :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

LIKER DERE IKKE?

Det var en smule humor med i bildet her, men janteloven står ikke i lovboken min, nei. Jeg har forresten sett at du er ikke så ille selv, Noz!

Thaaaaanks!

Blir du overrasket over om(at) ikke absolutt alle liker kroppe din?

hvor er den fra? :)

Skrevet

Pics or we don't belive you :cool:

Skrevet (endret)

Akkurat det er jeg tilbøyelig til å si meg dønn enig i.

Du har rett og slett en perfekt kropp, jævlig sexy.

Synd jeg er så gammel ellers så hadde jeg bestemt meg for et forsøk på å "hunt you down" ;)

Ha ha, det var ment litt på tull, men tusen takk. Skikkelig selvtillitsboost dette her! :)

Aw, den er superfin! Foreløbig har jeg bare overdelen, da, så er på trusejakt. Finner jo ikke i størrelsen min!

Enig!

Blir du overrasket over om(at) ikke absolutt alle liker kroppe din?

hvor er den fra? :)

Tullejente, det var en smule humor med i bildet angående den kommentaren også. :)

Jeg kjøpte min på Lindex.

Ble det rett nå, da?! Klusset så fælt med quotinga her.

Endret av Zaphireh
Gjest Janus
Skrevet

LIKER DERE IKKE?

Var ikke klar over at den var åpen for tolkning, men det er tungen som henger ut av munnen min og øynene som holder på å falle ut av hodet.

Ring meg om du blir singel.

Skrevet (endret)

*bilde*

wæow! dette er noe jeg kunne tenke meg å ha i stua :lur:

Endret av Fysikeren
Gjest Raindrops
Skrevet

Aw, den er superfin! Foreløbig har jeg bare overdelen, da, så er på trusejakt. Finner jo ikke i størrelsen min!

Jeg synes ikke den som tilhører settet var noe fin på, så nå leter jeg etter en i turkis som kanskje kan passe til :gjeiper:

Der kan jeg leve med :sjenert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke den som tilhører settet var noe fin på, så nå leter jeg etter en i turkis som kanskje kan passe til :gjeiper:

Der kan jeg leve med :sjenert:

Men ikke vi! :opplyser::daane:

Endret av BM2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...