AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Del Skrevet 12. april 2011 Er skikkelig betatt av en helt herlig fyr Han vet ikke dette, men har en liten følelse av at det er gjensidig. Motet svikter og jeg er redd for å tape ansikt. *pyse* jada, jeg vet . Ser nå at facebook tilbyr en tjeneste hvor man kan legge inn hvem man er betatt av, så får personen en anonym mail med at "noen er interessert". Er personen interessert legger h*n deg til i listen, da får begge mail om at dere er interessert i hverandre. Hmm...lurer på om jeg skal våge. Er livredd for at han skal skjønne at det er meg! Hva om det skjer en feil, og facebook gir beskjed om at det er fra meg http://www.online.no/teknologi/facebook_a_love_story.jsp Noen som har prøvd denne tjenesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steganoz69 Skrevet 12. april 2011 #2 Del Skrevet 12. april 2011 Det er galskap å ikke si noe. Du svikter deg selv, dine følelser og hvem vet; kanskje du svikter han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 12. april 2011 #3 Del Skrevet 12. april 2011 Det her blir jo nesten som å få bestevennen til å spørre for seg... Nei, her må man ta ansvar selv syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 12. april 2011 #4 Del Skrevet 12. april 2011 Hadde jeg fått noe sånt hadde jeg trodd det var spam.. Og hadde ihvertfall ikke tatt det seriøst. Hopp i det! Hva er det verste som kan skje+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #5 Del Skrevet 12. april 2011 Venninnegjengen vår bruker denne, men håper flere tar den i bruk så vi kan få noen svar. Det er jo såpass nytt enda så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalila Skrevet 12. april 2011 #6 Del Skrevet 12. april 2011 Jøss, finnes sånt? Jeg synes du burde gå for dette! Andre ting man kan gjøre for å nærme seg noen på fb på en diskret måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 12. april 2011 #7 Del Skrevet 12. april 2011 Hva heter den applikasjonen da, og hvor finner man den? Mener du at det er helt sikkert at ingen vil få se hvem avsender er? Og voksne folk over 40 bruker den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #8 Del Skrevet 12. april 2011 Huff ja høres unektelig litt barnslig ut Men tenkte kanskje i min sjenerte desperasjon at det kunne være en god idè for å fiske om han er interessert Bukett: Ja, det var det ja. Er jo det jeg er mest redd for; at det ikke skal være helt trygt - tenk om avsenderen kommer frem likevel? *grøss og gru så pinlig* :gjeiper: Aner ikke om voksne folk over 40 bruker denne tjenesten - nærmer meg stygt den alderen selv, så... :gjeiper: applikasjonen heter "crush - ett eller annet" TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 12. april 2011 #9 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg ville trodd det var spam. Hva med å bare be ham med ut på en kaffe eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 12. april 2011 #10 Del Skrevet 12. april 2011 Du er gammel nok til å gjøre det her på en mer voksen måte. Jeg hadde ikke tatt noe sånt alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 17. april 2011 #11 Del Skrevet 17. april 2011 Er skikkelig betatt av en helt herlig fyr Han vet ikke dette, men har en liten følelse av at det er gjensidig. Motet svikter og jeg er redd for å tape ansikt. *pyse* jada, jeg vet . Ser nå at facebook tilbyr en tjeneste hvor man kan legge inn hvem man er betatt av, så får personen en anonym mail med at "noen er interessert". Er personen interessert legger h*n deg til i listen, da får begge mail om at dere er interessert i hverandre. Hmm...lurer på om jeg skal våge. Er livredd for at han skal skjønne at det er meg! Hva om det skjer en feil, og facebook gir beskjed om at det er fra meg http://www.online.no/teknologi/facebook_a_love_story.jsp Noen som har prøvd denne tjenesten? det er da mange andre måter du kan gi ham et hint på facebook! Som jeg ville tro funker bedre. Hva med å poke han? skrive en melding? eller chatte med ham? Hvis det blir tatt ille opp, kan man jo bortforklare det med at man bare ville ta en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #12 Del Skrevet 17. april 2011 Men jeg skjønner ikke helt. Skal han akseptere og legge til den som er interessert, uten at han vet hvem det er? Det ville i hvert fall aldri jeg gjort. Han må jo få vite hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2011 #13 Del Skrevet 17. april 2011 Det har jeg ikke sett før. Jeg har en fyr som driver og poker meg på facebook. Hva med å sende en melding og si hei da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 17. april 2011 #14 Del Skrevet 17. april 2011 Men jeg skjønner ikke helt. Skal han akseptere og legge til den som er interessert, uten at han vet hvem det er? Det ville i hvert fall aldri jeg gjort. Han må jo få vite hvem det er? men han vet vel hvem du er??? (trådstarter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 17. april 2011 #15 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg ville ikke poket, jeg syns poking er utrolig irriterende og gidder aldri å respondere på det. Send han en hyggelig melding, ikke nødvendigvis med en invitasjon. Hvordan han svarer kan jo gi et lite hint om han er intr eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayla Skrevet 17. april 2011 #16 Del Skrevet 17. april 2011 Kan du ikke skrive til han på chaten? Bare late som at du må spør han om noe som du ikke vett svaret på. Viss han er flink med feks. biler- si at du har et problem med bilen din, at den lager en tikke-lyd eller noe, og spør hva du kan gjøre med problemet. Deretter kan du jo spør om han har hatt ei fin helg, om han skal på påskeferie osv. Spør om han har vært på kino i det siste, om han kan anbefale noen, hint frampå at du ikke har noen å gå med, siden alle er på påskeferie (liksom ). Viss han liker deg, så vil han ikke nøle med å be deg med.. eller chatte med deg neste gang du logger deg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 17. april 2011 #17 Del Skrevet 17. april 2011 Min erfaring er dårlig med facebook-chat, fordi den henger seg opp hele tiden, og mange meldinger kommer ikke frem. Noen ganger blir man av og pålogget uten at man er klar over det selv, og det hender man bare klapper sammen pc´en uten å logge av, og da kanskje ikke ser meldingen. Ville heller satset på melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå