Gå til innhold

Når jenta går fra jeans til å gå med stretchbukser...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da vet man at jenta begynner å legge på seg. Sakte, men sikkert. Favorittjeansen passer ikke lengre. Med stretchbukser så ser man ikke selv at man legger på seg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har gått fra jeans til forskjellige tights. Det er bra de har begynt å få lommer o.l. på seg, det liker jeg :sjenert:

Endret av CocoPiaf
Gjest Silvermist
Skrevet

Takker for dagens visdomsord :skratte:

Skrevet

Jeg er ganske slank, og har nærmest kuttet ut jeans. Stretchbukser er mye mere behagelig å gå i. :)

Skrevet

Haha, for en konklusjon. Jeg går i stretchjeans fordi det er tusen ganger mer behagelig. Samt at jeg synes de sitter bedre enn vanlig jeans.

Skrevet

ja takk begge deler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt jeans med stretch utrolig lenge, uten at det har vært noen vektoppgang sammen med dette.

Synes rett og slett jeans med stretch er mer behagelige (i forhold til at de gir mer bevegelighet) en jeans uten streach.

Jeg liker jeans som sitter tett over hofte, rumpe og lår, men som likevel er gode også om jeg skal bevege meg mye i de. Da er det bedre med jeans med stretch en uten, synes jeg.

og, man føler faktisk om man legger på seg i jeans med stretch også, det er ikke slik at de er tights (jeg bruker ikke tights som ser ut som jeans, men jeans med stretch.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger sakte men sikkert på meg nå, og det ser jeg kun i ansiktet. Blir rundere. Jeg er en jojo, i februar var jeg 55, og nå er jeg 60. Men jeg har også sluttet å gå med vanlige jeans, de er så ubehagelige!! Men de passer fortsatt... de fleste i alle fall.

Gjest Lillekanin
Skrevet

HAHAHAHAHAHA! Jeg dævver. Jeg har brukt tights og denimtights LENGE fordi det er utrolig deilig å gå med. Jeg har aldri likt vanlige jeans. De er stive og ekle. Liker best klær jeg kan bevege meg mer i. Nå er jeg en vanlig str og normalvektig, men kjenner til damer som er i str 34-36 som også foretrekker tights. Har du lite å finne på i påskeferien? :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...