AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg leide en leilighet hvor jeg vasket ut etter hva jeg trodde var beste evne. Ba huseier se over før jeg dro, men fikk beskjed om at han stolte på at alt var ok. Nå 2 uker etter har jeg fått en liste med ting han måtte vaske etter, og påstod at jeg umulig kan ha vasket i det hele tatt. Han hadde heller ikke funnet brannslokningsapparatet, så istedet for å ringe meg for å høre hvor det var (jeg hadde satt det i klesskapet og glemt å sette det tilbake der det stod), så kjøpte han nytt. Nå krever han meg penger for det. Altså, hvis jeg har gjort en dårlig vaskejobb så er jo det leit, men er det ikke litt sent å slenge i trynet mitt 2 uker etterpå?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Da jeg sist leste loven som omhandler utvask har utleier ingen rett til å kreve penger for noe som helst uten først å ha kontaktet leietaker for å be denne ordne opp. Med mindre loven har blitt forandret har fyren ingenting å fare med.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Da jeg sist leste loven som omhandler utvask har utleier ingen rett til å kreve penger for noe som helst uten først å ha kontaktet leietaker for å be denne ordne opp. Med mindre loven har blitt forandret har fyren ingenting å fare med. Han hadde jo muligheten til å gå over, og valgte å ikke gjøre det. Nå skal det sies at jeg hadde dårlig tid for å rekke toget, men likevel, jeg kunne tatt et senere tog. Har flyttet 5 timer unna, så det er jo helt utelukket for meg å reise så langt for å fikse opp i småting etter jeg flyttet. Jeg syns bare han kunne sett over leiligheten og kritisert der og da, istedet for å komme i ettertid å klage på absolutt alt. Det var liksom ingenting som var bra nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå