Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ønsker å finne en reisepartner til en tur på 2-3 mnd, noen forslag til hvor jeg kan finne en? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Prøv ut forskjellige reiseforum. For eksempel Lonely Planet sitt Thorn Tree-forum:

http://www.lonelyplanet.com/thorntree/index.jspa

Andre er Travellerspoint, Road Junky, Virtual Tourist.

Har også kommet et nytt bra forum som jeg dessverre ikke husker hva heter. Litt a la Facebook for reisende. Skal poste det hvis jeg kommer på det.

Eller kanskje her? Jeg har nemlig lyst til å reise noen måneder på den tiden, men har ikke helt bestemt hvor. Har ikke fått med meg noen foreløpig. Står mellom noen måneder i India eller Sør-Amerika. Hvor skal du?

Har forøvrig møtt mange på backpacking som har reist alene, og det virker nesten som de har hatt det morsomst. Jeg har aldri reist alene, har enten reist med kjæreste eller venninner, og det virker ikke like lett å bli kjent med folk som de som reiser alene.

Skrevet

Reiseliv.no :)

• 3 uker senere...
Skrevet

...eller bli med meg til Bali og Thailand. :-)

Jeg drar til Bali den 23 juni (fra gardermoen) å blir der til 18 juli. Da flyr jeg til Phuket, Thailand, å skal reise rundt i thailand før jeg flyr hjem fra Bangkok 15 august.

Jeg reiser også alene.

Yvonne

post-44560-0-57626100-1304274609_thumb.j

• 3 måneder senere...
Skrevet

Det er et norsk reisenettsamfunn som heter Verdensvant.no, mulig man kan finne noen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...