Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å se hva som er inn av kjoler og skjørt og topper nå til denne julen- UTEN å traske rundt i butikker. Går det ikke an å se det på nettet? jeg har prøvd å søke på forskjellige ting- men bilder av penkjoler finner jeg ikke ...

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er norske sider du vil ha linker til, så er det ikke så mye å velge imellom. Vet ikke du om du vil kjøpe fra nettet eller om du "bare" vil se foreløpig ?

Nå vet jeg ikke om alle nevnte sider følger motene, men her er i allefall noen linker :

Liten oversikt over selskapsantrekk

Kanskje noe her ?

Sjekk også

Lindex

Kappahl

Voice of Europe

Vivikes

Noen utenlandske :

After Six etc.

SimplyDresses

Saks 5th Avenue :hoppe:

Neiman Marcus :tommelsmil:

Hehe, håper du finner noe da..

Er i samme "mission" selv, og prøver å finne meg noe fint :D

Skrevet

www.snart-gift.no - norsk (hyggelig!) dame som selger selskapskjoler (og brudeutstyr) til ålreite priser.

Skrevet

Stemmer i med Pusekatt, jeg. Kjøpte nettopp en nydelig og svært rimelig Alfred Angelo kjole hos Liv Berit på snart-gift. Se bilde i dagboken min hvis du vil se den...(andre siden tror jeg).

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor finner jeg butikken til snart-gift? Var noen fine kjoler der :D

Skrevet
Hvor finner jeg butikken til snart-gift? Var noen fine kjoler der  :D

Det er en dame som driver privatimport og selger kjolene hjemmefra. Altså ingen ordinær butikk. Tror hun bor på Vestlandet et sted. Jeg har kjøpt en tiara av henne, og handelen gikk uten problemer.

Skrevet

Prøv å gjett hvor mange timer jeg nå har brukt på Neiman Marcus. Det er verre enn dop!

(Men jeg fant ut at det siste hippe er sånne dingel-dangel øredobber, så det skal jeg handle før lørdagens fest!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...