AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Bare for gøy, kjekt å høre folks meninger Noen mener jo at PH-folka er en stor skuffelse, men jeg mener de alle er noe over gjennomsnittet. Hvertfall kroppene. Skriv gjerne begrunnelse hvis du gidder. Jeanette: 7-8, pen men litt formløs kropp (mer pupper og rumpe). Ikke spes pent ansikt, ser litt sur ut. Kjipt hår. Elegant. Heidi: 7, men varierer veldig. Ser litt gammel, fake og sliten ut noen ganger. Nydelig utstråling. Fin kropp. Nora: 6. Litt kjedelig, men grei kropp og helt ok ansikt. Fint hår. Maren: 7-8. Fin kropp, naturlig pent ansikt. Minus for silikon. Madelen: 7. Veldig søt. Litt lubben, men former på rett steder. Fin munn og brun hud. Fint hår. Sjarmerende fremtoning. Niclas V (store): 5. Trent og fin kropp, men too much. Ekkelt ansikt og ekkelt hår. Niclas W (lille): 7. Søt og pen. Ikke den strammeste kroppen, men helt brukbar sammenlignet med gutter utenfor PH. Kim: 6. Fin kropp, men ser barnslig ut. Ikke spes pent ansikt, skeiv nese. Ole: 8. Litt for mye muskler etter min smak, men absolutt en pen fyr. Mikke: 8. Litt liten og tynn, men en sjamerende fyr som lett kunne lurt meg. (driter i de to nye:p)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Kun etter ansikt. (1 styggest, 10 penest) Stian: 1 Marius(?): 2 Store-Niklas: 2 Lille-Niklas: 3 Kim: 3 Ole: 4 Mikke: 5 Daniel: 8 Nora: 3 Jeanett: 6 Madelen: 6 Heidi: 8 Maren: 8
Gjest Canis lupus Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 (endret) Jeanette; 4. Syntes hu er anonym, kjedelig og lite pen. Fin kropp. Heidi; 5/6, kunne sett bedre ut om hun hadde sminket seg andeledes. Ser gammel ut. Fin kropp. Nora; 5. Søt, men ikke noe mer. Har et veldig voksent annsikt, som jeg føler ikke passer helt med kroppen. Maren; 3. Skjønner ikke hvorfor alle syntes hun er så pen.. Madelen; 5 Søt, men rart annsikt. Ser ut som om hun har hatt MYE kviser i ungdomsårene. Har veldig stor nese. Fine pupper. Niclas V; 3 Hvis jeg tvinger meg selv til å se bort ifra den grusomme personligheten hans, så har han fin kropp, grusomt ekkelt hår, ikke veldig kjekk i annsiktet og stygge tatoveringer. Så 3 da.. Niclas W; 1. Ingenting ved han er hverken pent, søtt eller kjekt. Utseendemessig. Kim: 4. Skeiv nese, rare tenner, men fin kropp. Kjekk når han drikker, men ikke når han er edru Litt liten. Ole: 7-8. Han syntes jeg er kjekk både i annsiktet og på kroppen. Dritlekker kropp. Liker godt at han har litt innover i kinnene (hvis du skjønner..) Mikke: 7. Veldig kjekk i annsiktet, men liten og spinkel kropp. ( Stian; -150. Vet han er ute. Æsj. ) Endret 12. april 2011 av Canis lupus
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Dere er strenge:p Feks Nora en 3-er. Betyr det at nesten alle andre jenter på hennes alder er penere enn henne. Hadde jeg møtt henne på skolen hadde jeg ikke tenkt "for en stygg jente!". Og lille-Niclas, ser man bort fra den sossete stilen, tror jeg få plasserer han som ekstremt stygg. Og Maren en 3-er? Å gi 1-er til folk betyr at det er det styggeste av det stygge. Tror kun jeg har sett 1-ere på internett, aldri IRL. Jojo, forskjellig hvordan man tolker skalaen:p
Lillemeg25 Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Jeanette; 4. Syntes hu er anonym, kjedelig og lite pen. Fin kropp. Heidi; 5/6, kunne sett bedre ut om hun hadde sminket seg andeledes. Ser gammel ut. Fin kropp. Nora; 5. Søt, men ikke noe mer. Har et veldig voksent annsikt, som jeg føler ikke passer helt med kroppen. Maren; 3. Skjønner ikke hvorfor alle syntes hun er så pen.. Madelen; 5 Søt, men rart annsikt. Ser ut som om hun har hatt MYE kviser i ungdomsårene. Har veldig stor nese. Fine pupper. Niclas V; 3 Hvis jeg tvinger meg selv til å se bort ifra den grusomme personligheten hans, så har han fin kropp, grusomt ekkelt hår, ikke veldig kjekk i annsiktet og stygge tatoveringer. Så 3 da.. Niclas W; 1. Ingenting ved han er hverken pent, søtt eller kjekt. Utseendemessig. Kim: 4. Skeiv nese, rare tenner, men fin kropp. Kjekk når han drikker, men ikke når han er edru Litt liten. Ole: 7-8. Han syntes jeg er kjekk både i annsiktet og på kroppen. Dritlekker kropp. Liker godt at han har litt innover i kinnene (hvis du skjønner..) Mikke: 7. Veldig kjekk i annsiktet, men liten og spinkel kropp. ( Stian; -150. Vet han er ute. Æsj. ) Veldig enig i dette. Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen synes Maren er så pen. Tror jeg ville gitt Mikke en 5. Han har et litt fint ansikt men han er jo så lav og liten. Å Nora vil jeg gi en 4. Synes hun ser ekstremt kjedelig ut.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 De er da absolutt ikke stygge. Hvordan ville dere ha rangert resten av befolkningen da, siden disse åpenbart scorer så lavt?
karolinn Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Utseendemessig-rating fra meg: Marius: 2 - Langt ansikt, og null håp for meg der uansett. Store-Nik: 4 - Fine armer, men full på seg selv. Lille-Nik: 3 - Litt smålubben liksom-klovn. Kim: 5 - Søt kompis-gutt. Bra mage. Ole: 6 - Kjekk, men hva er det med gutteklininga? Mikke: 3 - Tynn og sleip, men snakker fint. Daniel: 3 - Ser ut som en guttunge. Nora: 3 - Er for maskulin for min del. Stor ansikt. Jeanette: 6 - Nydelig, men kunne gitt litt mer av seg selv. Madelen: 7 - Herlig ansikt og fin utstråling. Heidi: 5 - Ser ut som en pen 40-åring. Maren: 4 - Hestetenner og silikonpupper.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 De er da absolutt ikke stygge. Hvordan ville dere ha rangert resten av befolkningen da, siden disse åpenbart scorer så lavt? Det lurer jeg og på! Greit nok at ikke alle på PH er ekstremt pene, men at mange av dem er under gjennomsnittet? En trent, slank kropp med et ok ansikt på toppen kan umulig bli mindre enn en 5-er for meg, uansett hvor lite X eller X er "min type gutt/jente".
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Her har vi alle de stygge folka dere http://www.google.no/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-B7LeJs5sTig/TZO252vat9I/AAAAAAAAC3g/rVJwZ-3udL4/s1600/1038579-9-1298212803262-n500.jpg&imgrefurl=http://pucado.blogspot.com/2011/03/paradise-hotel-2011.html&usg=__YKt59FX8Xsh0tzltoHB4x01u_WI=&h=325&w=500&sz=41&hl=no&start=0&sig2=KDOtRaGG8D5NSpQnSNV30A&zoom=1&tbnid=25nDuLoJu_oY0M:&tbnh=130&tbnw=173&ei=xnekTcHWAo6hOteDkfsI&prev=/images%3Fq%3Dparadise%2Bhotel%2B2011%2Bgutta%26um%3D1%26hl%3Dno%26biw%3D1308%26bih%3D537%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=214&vpy=245&dur=842&hovh=181&hovw=279&tx=151&ty=122&oei=xnekTcHWAo6hOteDkfsI&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:14,s:0
karolinn Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 De er da absolutt ikke stygge. Hvordan ville dere ha rangert resten av befolkningen da, siden disse åpenbart scorer så lavt? Stygge er de ikke, men det PH handler om er jo kropp, sex, festing og litt mer kropp. Da mener jeg at man kan høyne kravene på utseendet til deltagerne. 1
smalls Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 Maren: 5 Niklas V: 6 Niklas W: 3 Stian: 1 Nora: 5 Heidi: 7 Madde: 6 Jeanette: 5 Mikke: 4 OC: 8 Kim: 5 Marius: 6 Daniel: 2
Gjest Canis lupus Skrevet 12. april 2011 #12 Skrevet 12. april 2011 (endret) Dere er strenge:p Feks Nora en 3-er. Betyr det at nesten alle andre jenter på hennes alder er penere enn henne. Hadde jeg møtt henne på skolen hadde jeg ikke tenkt "for en stygg jente!". Og lille-Niclas, ser man bort fra den sossete stilen, tror jeg få plasserer han som ekstremt stygg. Og Maren en 3-er? Å gi 1-er til folk betyr at det er det styggeste av det stygge. Tror kun jeg har sett 1-ere på internett, aldri IRL. Jojo, forskjellig hvordan man tolker skalaen:p Det er veldig forskjellig hvordan man tolker skalaen. Jeg rangerer ettersom hvor pene de er. Altså 1 er ikke ekstremt stygg, men veldig lite pen. Hadde jeg rangert Joachim f.eks ville han fått -3. Fordi han ikke er "verdig" penhets-skalaen. Hvis du skjønner Tenkte ikke over at andre kanskje ikke ser på min skala på samme måte. Endret 12. april 2011 av Canis lupus
smalls Skrevet 12. april 2011 #13 Skrevet 12. april 2011 (endret) Stygge er de ikke, men det PH handler om er jo kropp, sex, festing og litt mer kropp. Da mener jeg at man kan høyne kravene på utseendet til deltagerne. Nettopp! Ph handler jo om kropp og utseendet. Da må man være litt streng Å flere av de passer ikke inn på PH når det gjelder utseendet. Endret 12. april 2011 av smalls
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #14 Skrevet 12. april 2011 Det er veldig forskjellig hvordan man tolker skalaen. Jeg rangerer ettersom hvor pene de er. Altså 1 er ikke ekstremt stygg, men veldig lite pen. Hadde jeg rangert Joachim f.eks ville han fått -3. Fordi han ikke er "verdig" penhets-skalaen. Hvis du skjønner Tenkte ikke over at andre kanskje ikke ser på min skala på samme måte. Jeg tolker den som en skala der man kan plassere ALLE mennesker. Meg, deg, venninnene våre, naboen, læreren osv osv. Altså at 1-ere er de man får opp om man googler ugly people, mens 10-ere er Victoria Secrets-modellene. Da syns jeg det er drøyt å plassere så mange av dem på lave tall. Jeg syns heller ikke PH-ere er fantasiske og superfine og det er lov å kritisere utseende deres siden det er så mye fokus på det, men man må jo tenke litt rasjonelt når man gir dem poeng. Ingen av de kvalifiserer til stygg i mine øyne. Dette er en stygg person: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://img49.imageshack.us/img49/5568/ugly45bs.jpg&imgrefurl=http://www.discussanything.com/forums/showthread.php%3Ft%3D89917&usg=__RUrcvWTD31oKOH2jxjt2hjT14Tc=&h=349&w=364&sz=63&hl=no&start=55&sig2=GLtRKDBbEM5gRfT2kRdGKQ&zoom=1&tbnid=IJrRAWAFC9WbSM:&tbnh=132&tbnw=131&ei=W3qkTYueKMmgOraZlIoK&prev=/search%3Fq%3Dugly%2Bpeoples%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26biw%3D1345%26bih%3D559%26tbm%3Disch0%2C710&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=262&vpy=228&dur=717&hovh=220&hovw=229&tx=138&ty=207&oei=UXqkTfOmCsmaOuv4uO0I&page=3&ndsp=23&ved=1t:429,r:1,s:55&biw=1345&bih=559
muffeline Skrevet 12. april 2011 #15 Skrevet 12. april 2011 Madelen - 6. Kan være søt, og har fin rumpe. Minus for nesa (hun ser ut som en gris til tider..), det ihjelbleika pistrete håret og den ikke akkurat flate magen. Jeanette - 5. Ikke bedre enn gjennomsnittet, ikke verre. Ikke spesielt pent ansikt, jeg synes faktisk hun har nesten stygt ansikt, men nokså bra kropp som gjør at hun blir stående på 5-ern. Maren - 7. "Babe"-utseende når hun stæsher seg, veldig fin hårfarge synes jeg, og hun er brun og fin. Pen kropp. Dessverre et eller annet funky med ansiktet, hun kan minne om en hai synes jeg. Heidi - 5. Harry utseende, grusomt hår. Skranglete ansiktstrekk og generelt lite vakker. Dog ikke under gjennomsnittet heller. Kroppen er helt OK. Nora - 5. Helt alminnelig. Verken mer eller mindre, både ansikt og figur. Litt "stort" hode/ansikt på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men ikke så definert overgang mellom ansikt og hals liksom.. *** Ole - 7. Tålelig pen i ansiktet, men ikke "wow" heller. Definivt over gjennomsnittet, da. Tribaltatoveringen trekker kraftig ned. Jeg hadde faktisk takket nei til ham kun pga den. Nicklas Wicksell - 4. Kvapsete og kvisete, ikke særlig pent ansikt. Niklas Vindel - 6. For svær, og håret er ikke pent. Nokså pent ansikt. Akkurat litt over middels totalt. Kim - 6. Nesa er svær, tennene ujevne, men kan se tiltalende og sjarmerende ut til sammen. Micke - 5. Ansiktet er vel greit nok, men den grusomme hårsveisen gjør at panna hans ser laaang ut. Kroppen og høyden er ikke bra. Nesten så han detter ned på en 4-er..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #16 Skrevet 12. april 2011 Madelen - 6. Kan være søt, og har fin rumpe. Minus for nesa (hun ser ut som en gris til tider..), det ihjelbleika pistrete håret og den ikke akkurat flate magen. Jeanette - 5. Ikke bedre enn gjennomsnittet, ikke verre. Ikke spesielt pent ansikt, jeg synes faktisk hun har nesten stygt ansikt, men nokså bra kropp som gjør at hun blir stående på 5-ern. Maren - 7. "Babe"-utseende når hun stæsher seg, veldig fin hårfarge synes jeg, og hun er brun og fin. Pen kropp. Dessverre et eller annet funky med ansiktet, hun kan minne om en hai synes jeg. Heidi - 5. Harry utseende, grusomt hår. Skranglete ansiktstrekk og generelt lite vakker. Dog ikke under gjennomsnittet heller. Kroppen er helt OK. Nora - 5. Helt alminnelig. Verken mer eller mindre, både ansikt og figur. Litt "stort" hode/ansikt på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men ikke så definert overgang mellom ansikt og hals liksom.. *** Ole - 7. Tålelig pen i ansiktet, men ikke "wow" heller. Definivt over gjennomsnittet, da. Tribaltatoveringen trekker kraftig ned. Jeg hadde faktisk takket nei til ham kun pga den. Nicklas Wicksell - 4. Kvapsete og kvisete, ikke særlig pent ansikt. Niklas Vindel - 6. For svær, og håret er ikke pent. Nokså pent ansikt. Akkurat litt over middels totalt. Kim - 6. Nesa er svær, tennene ujevne, men kan se tiltalende og sjarmerende ut til sammen. Micke - 5. Ansiktet er vel greit nok, men den grusomme hårsveisen gjør at panna hans ser laaang ut. Kroppen og høyden er ikke bra. Nesten så han detter ned på en 4-er.. Ikke helt enig i alt naturligvis, men endelig en som har en noenlunde fornuftig forhold til skjønnhetsskalen:) Hurra!!!
muffeline Skrevet 12. april 2011 #17 Skrevet 12. april 2011 Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan noen kan synes Jeanette er nydelig Hun har jo kronisk edderkoppvipper både over og under øyet, for ikke å snakke om at hun ser ut som en fisk i profil.....
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #18 Skrevet 12. april 2011 Jeg håper virkelig ikke noen av paradise deltagerne leser dette her. Madde har da ikke stor nese. Skjerp dere seriøst.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #19 Skrevet 12. april 2011 Muffeline jeg skulle gjerne sett ditt tryne. Utrolig enkelt å hakke ned på folk bak en skjerm... Vedder på at jaenette er 100 ganger penere enn deg.
smalls Skrevet 12. april 2011 #20 Skrevet 12. april 2011 Jeg håper virkelig ikke noen av paradise deltagerne leser dette her. Madde har da ikke stor nese. Skjerp dere seriøst. Hvorfor skal vi skjerpe oss? Alle har forskjellig smak og meninger på hvem av de som er en 6er eller 2er. Deal whit it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå