AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 ..Nemlig forsats! Altså den blanke, glatte væsken som kommer ut av en manns penis når han er seksuelt opphisset. Høres kanskje rart ut, men dette er jo "naturens glidemiddel", ergo fuktighetsgivende, og jeg bruker det ofte til tørre partier i ansikt ved behov. Huden blir virkelig nydelig og myk, man føler seg virkelig fuktet. I går var jeg f.eks. veldig tørr rundt nesevingene grunnet forkjølelse og snyting, og kjæresten "stilte opp" så jeg fikk tatt forsats på en bomullsdott og smurt på. I dag er huden helt fin, ikke antydning til tørrhet Ville bare anbefale det videre. Det naturlige er ofte det beste
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Jeg anbefaler heller å spise ren mat og mye friskt grønt, ikke sukker og annet drit. Da får man god helse i tillegg. Ikke alle har en type som kan sprute på tørr hud heller 1
Gjest stillness Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 He he..Nå lo jeg godt her. Kanskje det funker,men bare ser det for meg
kontorstol Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Æsj fy faen... Gå rundt med klisset i ansiktet??? 3
Yasi Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Haha Hører flere og flere si det Merket Spermine finnes jo, og den inneholder jo sperm :gjeiper: Knalldyre produkter som selger bra, så det er godt mulig det funker Har kjennskap til flere som sverger til det!
Gjest Canis lupus Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 (endret) Hehe, de få gangene gubben har fått lov til å komme i ansiktet mitt, har jeg fått fantastisk glatt og fin hud etter å ha dusjet det vekk. Men det blir så stivt og ekkelt, havner alltid i øynene og er ikke så veldig delikat, så velger å kun ha det der noen få ganger etter en hyrdestund. At gubben skal komme i et papir for at jeg skal smøre det i trynet blir jeg faktisk kvalm av å tenke på, selv om det ikke er noe stress etter sex.. Hadde ikke likt det hvis han skulle smøre f.eks utflod i trynet fordi det funket så bra som barberskum.. Endret 13. april 2011 av Canis lupus
Sunniva81 Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Hehe, dette er nok velkjent fra før av. Og nå sitter jeg og ler og ser for meg denne prosessen rundt omkring
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Er vell ikke spermen som blir brukt.. Er vell den blanke, tynne væsken som kommer før en begynner.. Når han blir opphisset ? Den blir ikke stiv å seig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå