Gå til innhold

Jeg har funnet veien til fantastisk hud!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..Nemlig forsats! Altså den blanke, glatte væsken som kommer ut av en manns penis når han er seksuelt opphisset.

Høres kanskje rart ut, men dette er jo "naturens glidemiddel", ergo fuktighetsgivende, og jeg bruker det ofte til tørre partier i ansikt ved behov.

Huden blir virkelig nydelig og myk, man føler seg virkelig fuktet. I går var jeg f.eks. veldig tørr rundt nesevingene grunnet forkjølelse og snyting, og kjæresten "stilte opp" så jeg fikk tatt forsats på en bomullsdott og smurt på. I dag er huden helt fin, ikke antydning til tørrhet :jepp:

Ville bare anbefale det videre. Det naturlige er ofte det beste :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler heller å spise ren mat og mye friskt grønt, ikke sukker og annet drit. Da får man god helse i tillegg. Ikke alle har en type som kan sprute på tørr hud heller :lur:

• Liker 1
Skrevet

ja det har faktisk jeg også hørt.

Gjest stillness
Skrevet

He he..Nå lo jeg godt her.

Kanskje det funker,men bare ser det for meg :skratte:

Skrevet

Æsj fy faen... Gå rundt med klisset i ansiktet???

• Liker 3
Skrevet

Haha :biggrin:

Hører flere og flere si det :tongue: Merket Spermine finnes jo, og den inneholder jo sperm :gjeiper: Knalldyre produkter som selger bra, så det er godt mulig det funker ;) Har kjennskap til flere som sverger til det!

Skrevet

Dette har da vært kjent lenge?

Gjest Canis lupus
Skrevet (endret)

Hehe, de få gangene gubben har fått lov til å komme i ansiktet mitt, har jeg fått fantastisk glatt og fin hud etter å ha dusjet det vekk. Men det blir så stivt og ekkelt, havner alltid i øynene og er ikke så veldig delikat, så velger å kun ha det der noen få ganger etter en hyrdestund.

At gubben skal komme i et papir for at jeg skal smøre det i trynet blir jeg faktisk kvalm av å tenke på, selv om det ikke er noe stress etter sex.. Hadde ikke likt det hvis han skulle smøre f.eks utflod i trynet fordi det funket så bra som barberskum..

Endret av Canis lupus
Skrevet

Hehe, dette er nok velkjent fra før av. Og nå sitter jeg og ler og ser for meg denne prosessen rundt omkring :ler:

Skrevet

Jøsses! nå fikk jeg meg en GOD latter!!! :skratte::skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Er vell ikke spermen som blir brukt.. Er vell den blanke, tynne væsken som kommer før en begynner.. Når han blir opphisset ? Den blir ikke stiv å seig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...