AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Del Skrevet 12. april 2011 Trenger noen gode råd her.. Jeg kjenner en hunk av en mann igjennom et kurs vi har gått på over lengre tid sammen. Kurset er ferdig nå, men vi holder litt kontakt via fb og har utvekslet tlf nr. Vi har en veldig god kjemi,snakker godt sammen og flørter litt. (De andre på kurset mente at han ønsket noe mer med meg fordi han var veldig ivrig rundt meg, tok mye på meg og kom alltid bort til meg, eller var der jeg var, men jeg sa til dem at vi er bare gode venner med god kjemi, for han har dame) Han har sagt at han ønsker å holde kontakten etter kurset, at vi må møtes å finne på noe med en felles interesse vi har. Han har ikke lagt skjul på at han har dame og jeg har derfor ikke tenkt på han som noe annet enn en kompis. Nå har han derimot blitt singel,og jeg kjenner at jeg ble litt glad for det...jeg vet det er litt slemt.. Så..er det noe å håpe på egentlig...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatallyYours Skrevet 12. april 2011 #2 Del Skrevet 12. april 2011 er vel bare å prøve å huke han før noen andre gjør det det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 12. april 2011 #3 Del Skrevet 12. april 2011 Bare sørg for at du ikke blir en trøste-løsning siden han nettopp har gått ut av et forhold. Med det i tankene; kos deg, ikke ofte man møter en skikkelig hunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå