Wonders Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 (endret) Jeg skal på whiteparty til helgen og vi er flere som leter etter hvite olabukser... Til herre og dame. Kjøpte meg 2 lewis bukser her om dagen, og der (Carlings) sa de hvitt er helt umulig å få tak i da det ikke er "mote". Må jeg til Lindex å skaffe meg en med strikk i livet som kun går til leggen??? Jeg er str 33 liv /34 eller 36 helst i beina... Og det er ikke skikkelig sommer uten hvite olabukser og skrekkelig kule pumps for min del... De varer en sesong, det er jo grønske, flekker og andre gode minner fra sommerens festligheter på de, så de trenger ikke koste over 1000 kr da... Ikke nettbutikker da man aldri får testet passformen Endret 12. april 2011 av Wonders 1
Gjesten Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Det har vært ut en stund, så det er nok vanskelig å få tak i, men ser du har fått noen forslag. Ellers kan du jo prøve hvite tights og kjole/tunika?
Gjest Raindrops Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Hvor i landet du bor da? Regner med de har en del hvitt i Olso nå pgav Sensaion White.
Wonders Skrevet 14. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2011 lille Oslo ja, Vero moda sine lyse og hvite er for små i låra, så jeg ikke får dratt de helt opp. De hadde noen andre knallfine og de kjøpte jeg 2 av Prøvde noen på H&M med litt sleng i, de var også for små i lårene. Uten stretch. Blir ganske varm av all denne prøvingen Og det er viktig at de er 36/34 i beina ellers blir de for korte. De fra Vero Moda er 34 i beina og de er ganske høyvannsbukser på meg, men det går... Det er jo mange som har bukser til ankelen for tiden. Ingen som har sett noen fra Diesel eller Lewis? 1
tuva90 Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Jeg så noen hvite bukser på Cubus her forleden? Vet ikke ang merkeklærne du nevner - de har jeg ikke kontroll på (lommeboken strekker ikke til XD)
Gjest Lizette Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Det har vært ut en stund, så det er nok vanskelig å få tak i, men ser du har fått noen forslag. Ellers kan du jo prøve hvite tights og kjole/tunika? Alle de store motekjedene (H&M, Zara, Vero Moda, Bik Bok, Cubus, Gina Tricot, Oasis, Mango) har hvite olabukser i butikkene nå (og har hatt det hver vår/sommer så lenge jeg kan huske), så det virker lite sannsynlig at det skal ha vært ut en stund...! 1
Gjesten Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Alle de store motekjedene (H&M, Zara, Vero Moda, Bik Bok, Cubus, Gina Tricot, Oasis, Mango) har hvite olabukser i butikkene nå (og har hatt det hver vår/sommer så lenge jeg kan huske), så det virker lite sannsynlig at det skal ha vært ut en stund...! Så bra Jeg har ikke sett det på en stund, i alle fall ikke i fjor, men jeg håper i og for seg at det kommer tilbake, for jeg har en veldig fin en som jeg gjerne vil bruke
Gjest Lizette Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 Hehe, da kan du helt sikkert trygt bruke den i år
Wonders Skrevet 15. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2011 jeg sa til den annsatte på Carlings at jeg syntes det er merkelig at det ikke er hvitt hos alle. Ble bare svart med at det var ut. Hmmm Har de ikke sett på konkurentene sine mon tru? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå