Gå til innhold

Ned telling tråd :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag er det 2 mnd og 1 uke igjen for oss. Det kiler i magen min også, tiden flyr jo så fort at vips så er dagen der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å hjelpe meg! Gleder meg egentlig mest, men får noen sånne "å er kjolen fin nok, osv osv" anfall innimellom.

Endret av Mrs. B
Skrevet

Vis oss bildet etterpå da 08juni? Kjempemoro å se bilder fra de vielsene som allerede har funnet sted.

Håper dere får en kjepefin dag og at dere er heldige med været!

Skrevet

82 dager igjen! Papirene er sendt,invitasjonene er ferdige og noen av dem er levert,har begynt på bordkort,sambo har prøvd bunaden han skal leie...Joda,vi har alt under kontroll. icon_smile.gif12

Skrevet

Oj...

40 DAGA!!!!

`Hadd utdrikkingslag i hælga!! Kjæmpegøy!!

Tida går sååå fort!!! icon_smile.gif

Skrevet

11 dager.....

I dag skal jeg tilpasse kjolen min icon_smile.gif , få fotpleie og litt ekstra annet stell. Det er deilig å kunne slappe litt av innimellom slaga!!!12

Skrevet

Endelig trenger vi ikke lenger si at det er ett år og så og så lenge igjen.

Idag er det 361 dager igjen icon_smile.gif12

Skrevet

her er det 45 dager igjen til jeg på denne tiden skal sitte godt i en frisør stol, med nerver på høykant............12

Skrevet

Tror nesten jeg må ligge unna denne tråden, når jeg tenker på at det er 18(!!) dager igjen, så får jeg litt småpanikk!

Min kjære er så rolig at jeg blir litt stressa, og min mamma synes vi er så rolige at HUN blir stressa! Litt av et styr. icon_wink.gif

(Men, er det ikke siste uka det aller meste skjer da? Og det er jo LENGE til... Dessuten tar jeg meg fri den uka.)

Skrevet

Jeg har 32 dager igjen, hadde prøvetime hos frisøren i går, bestilte kaken i dag, henter kjolen i morgen og skal på forberedelser med mine foreldre hos svigers på fredag.

Begynner å stresse litt med å bli ferdig med detaljene, men det ordner seg sikkert.

Har ikke vært i samtale med fotografen, ikke kjøp brudepikekjole, smokingskjorte og heller ikke vært i kirken med alle som skal øve. Iiiiiik!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

42 dager her liebe007.gif

Vi gifter oss i utlandet, så det er ikke mer enn 37 dager til vi reiser... GLEDER MEG MASSE!!!

Lykke til, alle kommende bruder icon_smile.gif

Klem fra12

Skrevet

10 dager nå...

hehe...ivrig på tellinga ja icon_smile.gif12

Skrevet

Vi har 30 dager igjen...sommerfuglene svirrer i magen allerede, har masse å gjøre (i går laget jeg 60 serviett ringer!!), ute skinner sola og jeg vil hjeeeeem til min elskede!

Gleder meg sånn....

Skrevet

9 dager....nå er vi nede på ett siffer bare *ler*

åh...nå går det såååå fort !!!12

Skrevet (endret)

---

Endret av Mrs. B
Skrevet

Ja, nå er det akkurat 2 mnd igjen for oss. Du kan tro det kribler litt i magen nå ja, for vi vet begge at tiden frem dit kommer til å gå kjempefort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...