Gå til innhold

Ned telling tråd :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff og uff som tiden flyr.........36 dager igjen. det har gått veldig fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uæææ! Ikke si det!! Vil helst ikke tenke på at det er så kort tid igjen! HERLIGHET! 36 dager! icon_eek.gif Men kjære vene; du har jo 14 dager, så jeg skal ikke klage! Hvordan klarer du det??12

Skrevet

Vi har 35 dager igjen i dag icon_smile.gif

Hmmmm.....alt er vel egentlig "på plass", men joa, jeg skal innrømme at jeg har mengder av sommerfugler i magen!!!

Prøvetime hos frisør på mandag!!!!!!!!!!

icon_biggrin.gif12

Skrevet

Her er det 71 dager igjen..........12

Skrevet

40 dager igjen, og sommerfuglene formerer seg inne i magen min. Jammen går denne siste tiden fort. 12

Gjest *Perser*
Skrevet

12 dager igjen nå icon_smile.gif og igår ble jeg *drittet ut* icon_lol.gif så jeg våger ikke å gå til byen de neste 6mnd icon_lol.gif neida det var ikke så gale icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

13 dager igjen!

Nå begynner jeg å kjenne det i magen....

J.

Skrevet

6 dager igjen!!! I går hadde jeg utdrikningslag - kjempegøy (og litt pinlig). Sommerfugler i magen til både dagen og bryllupsreisen etterpå. Bryllupsreisen har jeg nesten glemt ut i planleggingen av bryllupet. Gleder meg i alle fall icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: jbkaarud den 2002-05-12 21:19 ]

Gjest *Perser*
Skrevet

11 dager igjen.. wæææææ nå begynner jeg å stresse, så mye å ordne og så lite tid!

hehe, så det betyr dere kommer til å se lite av meg her ja icon_frown.gif jeg får da ta det igjen senere icon_smile.gif12

Skrevet

For er det bare 40 dager igjen. Nå begynner det å bli spennende!!! icon_wink.gif12

Gjest *Perser*
Skrevet

10 DAGER IGJEN! hoppe.gif

flyingch.gif*Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-14 10:48 ]

Skrevet

88 dager igjen for oss, og det går garantert fort!12

Skrevet

ja nå er det 67 dager igjen til jeg akkurat på dette tidspunktet sitter hos frisøren. Jeg har 100000000000 ting i gjen å ordne så jeg må vel straks begynne litt igjen tenker jeg.12

Skrevet

På 17 mai er det 50 dager igjen!!!

Gjett at jeg gleder meg?!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også bare 14 dager igjen!!

I fag er det nerver...lettere irritert fant slepet på kjolen krøllete så nå må den inn på renseriet igjen!!!!!!

Skrevet

32 dager igjen i dag.....

Nå bare raser dagene unna, og jeg blir litt svett kjenner jeg...hehe icon_biggrin.gif12

Skrevet

Så vidt jeg kan finne ut er det 137 dager igjen til vi gifter oss... Men det er bare 8 dager igjen til eksamen, så det opptar større del av tankene mine akkurat nå.12

Skrevet

95 dager igjen!!! Synes det er lenge men alikevel kort tid igjen icon_smile.gif

Gleder meg kjempemye til den 24 august icon_smile.gif

(Jeg drømmer om bryllupet hver natt nå...merkelig icon_smile.gif )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...