Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 Heia Idag er det 14 HELE DAGER IGJEN! wæææææææææ 12
meta Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Jeg har bare 358 dager igjen Men desto mer tid å drømme meg bort på. Tihi.
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #3 Skrevet 10. mai 2002 meta, tida kommer nok til å fly bare vent du og se klem
Mrs. B Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Idag er det 28 dager igjen... (hvis jeg har telt riktig da ) Det går jammen fort! 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #5 Skrevet 10. mai 2002 Her er det 49 dager igjen, og tiden går kjempefort Hjælp! Tror det er masse ting jeg ikke har gjort, og enda mere jeg ikke har tenkt på skal gjøres.... hmmm 1212[ Dette Innlegg er endret av: bel@ni den 2002-05-10 11:43 ]
Snøring Skrevet 10. mai 2002 #6 Skrevet 10. mai 2002 oi oi oi som tiden flyr. Så mye å gjøre og så liten tid... 22 dager igjen.. Drømte i natt om at alt gikk rett vest... "Ved mottakelsen satt alle gjestene ved bordene og maten måtte de hente selv på kjøkkenet... jeg hadde GLEMT å dra tik frisøren og glemt å ta på meg brudekjolen og om ikke det var nok så hadde jeg ikke skrevet tale.. måtte ta det på sparket..." en liten titt inni min gale verden...
Augustbrud02 Skrevet 10. mai 2002 #7 Skrevet 10. mai 2002 Om 3 måneder fra i dag er vi vel nesten ferdig i kirken vil jeg tro. Kjempespennende, men det er jammen meg koselig å tenke på også!12
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #9 Skrevet 10. mai 2002 HJELP alle har så kort tid!! Godt å se at det er ikke bare vi som har så lite tid og så mye å gjøre WWWWÆÆÆÆÆÆ fikk masse sommerfugler i magen, for alle dere og meg selv!! OI OI OI, det ble vist for mye sommerfugler i magen! Verste av alt så har jeg toltal hjerneteppe, jeg aner ikke hva mer vi skal gjøre, men vet at det er masse vi må gjøre, MEN HVA DA?!?!?! *bittelitthysterisk* hehe
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #10 Skrevet 10. mai 2002 2 mnd. og tre dager igjen!!! Ja - tida går utrolig fort!!! Mareritt om bryllupet, ja... Til nå er det min søster som har stått for dem - og jeg har egentlig tatt tingene helt med ro.. helt til her for noen netter siden: Brudekjolen var på - men jeg hadde SVART BH under - noe som jeg kan love dere ikke var særlig stilig! Festen foregikk FØR vielsen i en gammeldags gymsal med ribbevegger og dårlige minner fra barneskolens ulykksalige gymtimer på veggene, og plutselig gikk det opp for meg at vi hadde glemt blomster og måtte ut i et blomstebedd for å finne noen! Ja, ja stresser visst litt alikevel!
Olympia Skrevet 10. mai 2002 #11 Skrevet 10. mai 2002 I dag er det 106 dager igjen. Har kontroll på det meste.har fått sydd om bunaden min,så nå er den fiks ferdig til både konfirmasjon,17.mail og ikke minst til bryllupsdagen. Har fått ordna med bryllupskaka også.Den skal onkelen min bake.Han er utdanna konditor (dog ikke praktiserende) og gjør det nesten gratis. Invitasjonene skal sendes ut i begynnelsen av juni,så de må vi se å få ferdige snart.Designen er klar,så det skal gå ganske kjapt. Gleder meg til dagen,men gruer meg også. Min kjære pappa døde fra oss 30.april,og jeg savner han så fælt.Det skjer så mye i år som han skulle vært med på,men dessverre rakk han ikke det. Men bryllupet skal gjennomføres med stil og glans,just som planlagt,for det vet jeg pappa hadde satt pris på.Han gleda seg sånn. Sorry,litt "off topic".
juli-nuffe Skrevet 10. mai 2002 #12 Skrevet 10. mai 2002 2mnd og 3 dager igjen (64dager) og jeg TROR det meste er på plass;) Manger bare sko, frisør og bil. Den vi skulle ha måtte jo selvfølgelig havarere! Men må jo se det positive i at det skjedde nå og ikke på selve dagen!! Nuffe
Nephilia Skrevet 10. mai 2002 #13 Skrevet 10. mai 2002 42 dager igjen for vår del!!! Har fått det aller meste i boks, venter bare på små-detaljer, og opptrykking av sanghefte og salmehefte. Men det er garantert noe jeg har glemt!!12
Ma. Skrevet 10. mai 2002 #14 Skrevet 10. mai 2002 ...og drøye 4 mnd. igjen for oss...... Men nå går tida virkelig fort, sommerferie snart, og etter det er det tida...... Maria
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #16 Skrevet 10. mai 2002 35 dager og kjolen er nesten ferdig, hurra! B.
Vesla Skrevet 10. mai 2002 #17 Skrevet 10. mai 2002 36 dager igjen........ er spent og gruer meg, men naa har jeg begynnt aa grue meg til det hele er over ogsaa, hva gjor man da???? Kommer det til aa bli en nedtur, naar det en har planlagt i over 1 aar plutselig er over????
Engsoleie Skrevet 10. mai 2002 #18 Skrevet 10. mai 2002 81 dager i dag på oss! Det virker veldig lenge til! Men det er det så absolutt ikke! 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #19 Skrevet 10. mai 2002 Hupps, kan jeg ikke telle heller nå da. Skal selvfølgelig være 36 dager. B.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå