Gå til innhold

Pomeranian ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo alle hundeelskere der ute.

Jeg er en aktiv jente på 21 år som ønsker meg hund.

Fra jeg var ung hadde vi hund i familien, men inne jeg hadde fylt 5, døde han fra oss.

Siden den gangen har jeg drømt om å ha mitt eget kjæledyr og har bokstavelig talt aldri lagt fra meg tanken.

For tiden er jeg student og bor i oslo. Noen mener det ikke passer seg å ha hund når man studerer, pga at den er mye alene, får lite oppmerksomhet, mosjon osv..

Jeg har lest om rasen Pomeranian og har bestemt meg for at det er det jeg skal ha. De er små, fluffie og svært lette å ha med seg. De tar ikke mye plass, selv om de er gneldrete. Her er jeg fullt bevisst på at trening og disiplin er svært viktig for å få en veloppdragen og rolig hund.

Om det er noen der ute som er i samme situasjon som meg vil jeg gjerne høre fra deg!

Hvis det er noen som vet om trygge steder de selger pomeranian så vær vennlig å skriv navnet. Finn.no, gjelds ikke her.

På forhånd takk for alle delte meninger og tips :goodbye::jepp:

Endret av Karoline90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med NKK eller Norsk Miniatyrhundklubb. De har oversikt over valpekull og seriøse oppdrettere. :)

Skrevet

Ta kontakt med NKK eller Norsk Miniatyrhundklubb. De har oversikt over valpekull og seriøse oppdrettere. :)

Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...