Gjest Aria. Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 (endret) Carrie, Charlotte, Samantha eller Miranda? Og hvorfor? Jeg syns Charlotte ser best ut, hun er mest naturlig. Men jeg syns naturlig ser best ut da, så det blir jo en smak sak. Syns hun egentlig ikke passer som en storby jente, men mer natur og stranda person. Carrie er også pen og karismatisk med håret sitt, men hun er så veldig tynn og virker veldig usunn med røyken og høye heler hele tiden. Altså hun ER jo sikkert kjempe sunn i virkeligheten, superstjerne og egen kokk, men hun bare har et sånt utseende som gjør at hun ser litt usunn ut. Miranda har et utseende som passer personligheten, syns hun blir flottere med årene. Samantha har jo en veldig karismatisk personlighet, og man dømmer utseende hennes deretter. Syns hun er flott. Samantha kan man aldri kalle en jente, hun er dame Endret 12. april 2011 av **Nora**
CocoPiaf Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Charlotte har alltid vært min favoritt! Synes hun er veldig naturlig og pen, også liker jeg personligheten hennes i serien!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Charlotte! Carrie har litt hestetryne og er litt for skrapt. Miranda har rødt, kort hår = ikke pent syns jeg. Samantha er fresh, men ikke vakker på samme måte som Ch.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Charlotte er pen Men jeg synes også at Carrie er veldig pen innimellom, varierer veldig!! 1
Antoinette Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Charlotte uten tvil. Carrie er innimellom veldig vakker men er for skraptynn. Samantha er for vulgær og Miranda er for mannete og ufeminin.
karolinn Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Charlotte er jo bare utrolig søt da! Carrie har sine dager innimellom 1
seleneluna Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 De er jo alle svært vakre kvinner! Men jeg må si Charlotte, hun har et klassisk naturlig vakkert utseende. Pent smil! Og håret er jo nydelig Men jeg synes Samantha ser vanvittig bra ut i filmene - MYE penere nå enn i seriene. Det har vel sine naturlige årsaker Miranda har også blitt bare penere og penere etter årene. Carrie er jo svært pen, og klærne gjør henne bare mye mye penere Men hun er noe tynn da, noe som får henne til å se litt sliten ut. Det kommer også litt ann på hvordan hun har håret - hun er nydelig i sesong 3 og 4. Janei, jeg hadde ikke hatt noe imot å se ut som henne!
Benedicte22 Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Miranda er bare grisestygg, hun har ikke ETT eneste pent trekk. Må nok si at Charlotte er den peneste, Samantha på 2.
Gjest Linda sofie Skrevet 12. april 2011 #12 Skrevet 12. april 2011 Jeg synes ingen av dem er noe særlig pene. Hvis jeg må velge, så velger jeg Charlotte. Jeg synes ikke Carrie eller Miranda er pene i det hele tatt. Hvert fall ikke Miranda.
laura82 Skrevet 12. april 2011 #13 Skrevet 12. april 2011 Charlotte er helt klart den peneste av dem. Klærne hennes er også pene. :-) Nummer to er vel Samantha, Miranda en god nummer tre. Carrie er vel egentlig litt stygg. Grovt, litt maskulint ansikt og en radmager kropp som får henne til å se eldre ut enn sine faktiske år.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #14 Skrevet 12. april 2011 Charlotte er penest. Jeg har en venninne som har akkurat samme personlighet som den rollefiguren. Snill, litt naiv og veldig romantisk. Jeg liker også Miranda, hun er ingen klassisk skjønnhet, men det gjør at hun virker veldig ekte. Samantha er for karikert, men dama ser uten tvil bra ut for alderen. Carrie ser kul ut, men som mange andre synes jeg også at det at hun er så radmager gjør at hun ser sliten ut.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #15 Skrevet 12. april 2011 Jeg synes "Charlotte" er den peneste. De andre synes jeg egentlig ikke noe om, i det hele tatt. "Carrie" er i hvert fall ikke innenfor det jeg ser på som vakkert.
:-) anna Skrevet 12. april 2011 #16 Skrevet 12. april 2011 Jeg skal si motsatt av alle her. Jeg synes Carrie er stiligest. Hun er veldig tynn, og ikke klassisk pen, men hun er så typete og har stil, så det er hun jeg oftest legger merke til utseendet til i serien. Tenker jeg WOW!! Så er det Carrie som har på seg noe. Miranda er min nr 2. Hun er også typete, og jeg synes det røde håret er vakkert. Charlotte er nr 3. Hun er klassisk pen og helt nydelig, men litt kjedelig. Samantha har jeg aldri likt noe særlig. Hun er for åttitalspen og vulger for min smak. 1
Gjest kaunis Skrevet 12. april 2011 #18 Skrevet 12. april 2011 Carrie eller Samantha. Samantha er utruleg sexy medan Carrie kan ver heilt nydeleg.
Mamaloco Skrevet 12. april 2011 #19 Skrevet 12. april 2011 Samantha! Håper jeg ser like bra ut når jeg er 50 Også den kroppen da! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå