Gjest MrsL Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 De fleste legger vel ut gjestebøker for gjestene til å skrive en liten hilsen i. Jeg har tenkt å gjøre det samme. I tillegg skulle jeg hatt etpar engangskamera ved siden av slik at de kan ta bilder som jeg limer inn ved siden av hilsnene. Så kommer spørsmålet; Dere som har ordnet deres gjestebøker, hvor har dere kjøpt? Kan dere komme med noen tips om hvor man får pene, holdbare gjestebøker til et bryllup? Har sett noen på nett, men synes det er en ting å se de på bildene på pc`n, noe helt annet er det å se dem i virkeligheten.......kan bli skuffa..... Mange av dem er dessuten RÅDYRE........ Er jo kanskje ikke verdens største detalj å henge seg opp i da, men jeg VIL henge meg opp i den, så det så
Gjest Tex Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Jeg har kjøpt en fra Calligraphen, den er alldeles skjønn, men det var så mye tull med dem at det anbefales ikke.
Gjest GJeSto Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Jeg har kjøpt denne ( 1. på siden ) og fikk den på fredag før helgen. http://www.bryllupscompagniet.com/boutique_diverse.asp Den er kjempefin, romantisk, god kvalitet(ikke 10'ern -produkt!!) og lekker design på - betalte 350,- for den. Det var mitt kjøp det da! :D
jea Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Skal også kjøpe en gjeste bok ..Men vet ikk eenda hvor jeg skal bestille den fra ..Liker den fra bryllupsbutikken,koster ca 200kr
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Jeg har kjøpt denne ( 1. på siden ) og fikk den på fredag før helgen. http://www.bryllupscompagniet.com/boutique_diverse.asp Den er kjempefin, romantisk, god kvalitet(ikke 10'ern -produkt!!) og lekker design på - betalte 350,- for den. Det var mitt kjøp det da! Ja, den har jeg studert litt, sunes den er fin. Er den virkelig så pen i virkeligheten og verd 350,-? Vet du om det er mange ark i den? At det liksom er nok til at alle gjestene får olass til en hilsen
Gjest Tex Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 Vår finner du her http://www.calligraphen.dk -gå inn på tilbehør og klikk deg fremover.
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Den var også pen, men siden du hadde så mye krøll med dem tror jeg ikke jeg tør ta sjansen på å bestille fra dem
momo Skrevet 3. november 2003 #8 Skrevet 3. november 2003 Er en fin på bryllupsbutikken, samme som Tex sin. Det jeg lurer på er om det står noe inni disse bøkene og hva? Og er det begrensa plass i de. Vil gjerne at gjestene skal få en helside hver. :D :D
jea Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Det er akkurat den som er på Calligraphen ,er helt lik den på bryllupsbutikken..Det er den jeg vil ha ..Skal en tur i oslo imorra og titte i butikken
Augustbrud02 Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Vi kjøpte vår gjestebok i en vanlig bokhandel vi. Boken var i grønt stoff, men for å lage vår egen personlige vri på den laget vi en forside på den som stod i stil til sangheftene våre. Det ble faktisk veldig stilig, og en billigere løsning enn å kjøpe en "proff" gjestebok.
Gjest Tex Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Hvor er denne bryllupsbutikken hen da?
Pusekatt Skrevet 4. november 2003 #13 Skrevet 4. november 2003 Vi kjøpte gjestebok på Binders, den kostet 169kr tror jeg. Innbundet i brunt skinn, og så står det Gjestebok utenpå. I tillegg fulgte det med linjeark som folk kunne skrive etter. Anbefales å ha gjestebok, kjempekoselig å lese gjennom alle de hyggelige hilsenene!
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 De jeg har sett har vært pene fotoalbum med "papp" ark. Sånn at bildene kan limes inn etterpå. Sånne finner man jo overalt.
Augustbrud02 Skrevet 4. november 2003 #15 Skrevet 4. november 2003 Anbefales å ha gjestebok' date=' kjempekoselig å lese gjennom alle de hyggelige hilsenene![/quote'] Dette er et kjempekoselig minne!
April Skrevet 4. november 2003 #16 Skrevet 4. november 2003 Jeg kjøpte min på Panduro, en som jeg må dekorere selv! Det var en ringperm i brun papp med sorte sider! Tenkte jeg skulle male den offwhite og dekorere med et eller annet! De hadde lagd en prøve når jeg var der og den var kjempe flott! Så gjenstår det bare å se om jeg får det til! Gjestebok er et veldig koselig minne...
9na Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 st olavs plass :D Åh, hvor da? Hvor ligger den f.eks. i forhold til Kunstindustrimuseet? Eller det gule bygget med café apoteket og restaurant Ylajali? Kan ikke huske å ha sett noen butikk der, men jeg bor jo fem minutter unna, så den må jeg jo sjekke!
jea Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 vet du hvor den katolske kirke er ..Gå da rett ned st olavs gate til venstre ligger det ,,Ringte dit nå ,de var der til kl 1600 i dag.. :D
9na Skrevet 4. november 2003 #19 Skrevet 4. november 2003 vet du hvor den katolske kirke er ..Gå da rett ned st olavs gate til venstre ligger det ' date=',Ringte dit nå ,de var der til kl 1600 i dag.. :D[/quote'] St. Olavs gate vet jeg hvor er, så da finner jeg det nok! Takk!
camie Skrevet 4. november 2003 #20 Skrevet 4. november 2003 Jeg kjøpte et fotoalbum på bokhandelen, i liggende a-4 ark størrelse, kanskje litt større. Det er rødt med stive papp permer og sorte ark inni og kraftige spiraler i ryggen. På arkene, i hvert hjørne har jeg limt små confetti figurer i gull. Det ble kjempelekkert. noen som skjønner hva jeg mener?..... Skal legge frem albumet på et bord hvor gjestene får anledning til å skrive sin hilsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå