Gå til innhold

planlegger utrikkningslag...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å planlegge utdrikningslaget mitt, og sliter litt med det.

Rett og slett, hva gjør man? Jeg har ikke lyst å kle meg ut i noe teit kostyme og sånn, kunne heller tenkt meg en hyggelig middag på resatuarant, og ut på byen senere, omtrent som en vanlig bytur liksom.

Men er det teit, og vil de forvente noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å planlegge utdrikningslaget mitt, og sliter litt med det.

Rett og slett, hva gjør man? Jeg har ikke lyst å kle meg ut i noe teit kostyme og sånn, kunne heller tenkt meg en hyggelig middag på resatuarant, og ut på byen senere, omtrent som en vanlig bytur liksom.

Men er det teit, og vil de forvente noe mer?

Hvorfor skal du planlegge ditt eget utdrikkingslag????

Skrevet

Er det ikke forloveren din som skal arrangere utdrikningslag? Jeg vet ihvertfall at jeg ikke skal planlegge noe selv, om det blir et utdrikningslag blir det arrangert av min forlover, og hun kommer ikke til å fortelle meg noe som helst om det på forhånd. :sjenert:

Men jeg ville syntes det var kos å gjøre noe morsomt med venninnegjengen, kanskje spille paintball, dra på megazone, lære poledancing eller noe slikt, og så gå ut og spise/drikke etterpå. Har hørt litt forskjellig, at noen mener det er en anledning hvor venninnene skal teste om bruden har det som trengs for å bli en god kone, andre at det er en anledning til å ta en litt vill jentedag og gjøre ting for å "avslutte singeltilværelsen med et smell" (trass i at de fleste allerede har vært samboere lenge før de gifter seg). Men om du skal arrangere en feiring eller samling selv så bestemmer du jo nøyaktig hva du ønsker å gjøre. Det er alltid hyggelig å samles med gode venninner, men om bruden selv arrangerer det ville jeg ikke sett på det som et utdrikningslag, mer en samling.

AnonymBruker
Skrevet

fordi forloveren min "ikke gidder"......

Skrevet

Da spør du noen andre venner eller finner en annen forlover ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville byttet forlover ja.. Det er jo nesten en av de viktigste oppgavene!

Hvis det er viktig for deg å ha henne til forlover til tross for "gidder ikke" holdningen kan du kanskje spørre om hjelp til å planlegge dette fra noen andre nære venner som kan komme?

Og om du nå blir nødt til å planlegge dette selv så ikke bry deg om hva andre forventer, dette er din dag og da lager du et opplegg som du vil like! :)

Jeg syns selv det høres veldig koselig ut med en middag :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke planlegge sitt eget utdrikningslag, når forloveren ikke gjør det? (Nå kjenner jeg ikke forloveren, altså, men er det helt uaktuelt at hun kan ha planlagt noe i skjul og ikke vil si det, bare later som hun ikke gidder?)

Jeg ville kalt det en "venninnekveld" eller lignende, da blir det lettere å forholde seg til det, kanskje. Men ut på middag og så bytur etterpå høres helt topp ut for min del - bedre enn et slikt opplegg hvor man stresser rundt med et tidsskjema og slikt på dagtid.

Er det et spa eller lignende der du bor? Det er perfekt å sitte i boblebasseng med sjampanjeglass på kanten og skravle med venninnene før man går ut og spiser. Det er noe de fleste setter pris på.

Skrevet

Det er jo forloveren som skal planlegge. Du skal jo ikke vite noe som helst. Det er en av de viktigste oppgavene en forlover har. Hadde det vært min forlover så hadde jeg byttet henne ut. Men det kan jo være som det sies over, at hun bare later som og egentlig planlegger noe i all hemmelighet.

Måtte jeg ha planlagt mitt eget utdrikningslag så hadde jeg ikke brydd meg om hva folk forventet i det hele tatt og gjort det akkuratt slik jeg selv ville hatt det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en mannlig forlover, og en veldig ukreativ en i tillegg. Hadde det vært opp til han så hadde vi nok hatt pysjamasfest, spist Ben&Jerry-is og sett Disneyklassikere til krampa tok oss. Så jeg spurte han om jeg kunne be ei felles venninne av oss lage utdrikningslag for meg. han ble kjempeglad, og det ble hun og, og nå er vi alle fornøyde ;) Bare et forslag!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke planlegge sitt eget utdrikningslag, når forloveren ikke gjør det? (Nå kjenner jeg ikke forloveren, altså, men er det helt uaktuelt at hun kan ha planlagt noe i skjul og ikke vil si det, bare later som hun ikke gidder?)

Jeg tviler veldig på at hun har planlagt noe i skul, da lukter det nok en Oscar statue i nærmeste fremtid.

Et av kravene var at hun skulle slippe å organisere noe slik....

Er det et spa eller lignende der du bor? Det er perfekt å sitte i boblebasseng med sjampanjeglass på kanten og skravle med venninnene før man går ut og spiser. Det er noe de fleste setter pris på.

Takk for tipset! Det er ikke veldg næreme, men kan jo legges inn som en "aktivitet" :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg postet i feil inlegg... sorry! :)

Endret av mirrmurr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...