Gjest Undreren Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 For en stund siden da fruen og jeg skulle tilsengs etter en dag med litt hygge og flørting osv så kler hun av seg da jeg allerede ligger i sengen, setter ene benet sitt opp på sengekanten og begynner massere klitten mens jeg ligger å ser på Total turnon ja :) Hva har du gjort? Sett? Opplevd?
Gjest MikeWaters Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Herlig. Digger kvinner som tar saken i egne hender og tør vise sin seksualitet i all sin prakt.
Gjest SnakeOil Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 En gang en ex kom å vekket meg (lå å sov på ettermiddagen), tok av seg buksa (kun), krøp under dyna og begynte å suge meg mens jeg sov...så satte hun seg opp, kjørte pikken inn i rumpa si og red meg til jeg bokstavelig talt ramlet ut av senga. Gliser enda når jeg tenker tilbake på det, helt sykt rått
Hankjønn Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Uoppnåelige/forbudte damer. Hater å elske det, maksimalt turn-on for meg.
galskap Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 dytt meg oppetter veggen, dra meg i håret, kyss meg sultent i nakken å si du vil ha meg... nam! 1
zubimaru Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Synes det er turn-on om både mannen og jeg masturberer, imens vi ser på hverandre 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde kastet deg ut av senga og tatt over fruen din! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #12 Skrevet 15. april 2011 Det er turn on med menn som løfter opp, holder fast, drar meg inntil seg. Overrask meg gjerne når jeg står ved kjøkkenbenken: snik deg inn bakfra og hold rundt meg mens du kysser meg på nakken. Hold meg fast inntil deg sånn at jeg kjenner hele deg, og det som ev våkner nedentil. Da blir jeg heltent Menn som også fysisk overbemanner meg (i putekrig, holder meg nede, bryter, løfter meg opp og holder meg fast osv er turn on, dvs "jeg er sterkest, så du bør oppføre deg pent.."
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2011 #13 Skrevet 16. april 2011 Største turn-on var når jenta sa hun ville ha meg. Og jeg kledde av henne alt utenom det søte skjerfet hun hadde på. Hun la seg over meg i sofaen og råklinte meg. Jeg satt der bare å nøt vert sekund! Deilig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå