Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å starte å bruke økologisk solkrem istedet for "vanlig" denne sesongen. Er det noen der ute som vil anbefale en øk. solkrem til meg? Fortell gjerne hvorfor også.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en test av solkremer for barn igår (var det db.no tro...)

Der gikk de gjennom 15 solkremer, og Green People sin kom på delt førsteplass.

En av de andre var også økologisk men inneholdt eteriske oljer, som kan gi allergisk reaksjon.

Men har ingen erfaring med solkremene deres selv, men mange andre produkter og de er gode.

Har planer om å kjøpe solkremen deres i år.

• 5 år senere...
Gjest Yellowrose
Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale Rudolph care, den er øko-sertifisert. Jeg har også brukt en solkrem fra Eco cosmetics med solfaktor 50, den beskytter veldig godt men den blir hvit på huden.. ihvertfall på min hud, den er dog veldig drøy i bruk :) sistnevnte kjøpte jeg i Sverige. Har hørt mye godt om disse også:  

Coola MineralBaby Organic SPF 50 kan brukes av både barn fra 6 måneder og voksne med sensitiv hud. selges på pureskin.no 

Alphanova: Økologiske solkremer med mineralfilter. Faktor 15 til 50. Kommer i både spray- og kremform. selges på greenspirit.no

Acorelle: Velg mellom økologisk sololje med SPF 30 for kroppen, en sol gele med SPF 30 for ansikt, eller solspray til ansikt og kropp med SPF 30 eller 50. selges på greenspirit.no

Her har de gjort en test av svanemerkede solkremer: https://gronnejenter.no/tag/test-av-solkrem/

Endret av Yellowrose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...