Lucky Lips Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hei! Jeg ønsker å starte å bruke økologisk solkrem istedet for "vanlig" denne sesongen. Er det noen der ute som vil anbefale en øk. solkrem til meg? Fortell gjerne hvorfor også..
Sugerøret Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 http://www.gronnhverdag.no/nor/Klaer-Hudpleie/Hudpleie/Tester/Solkrem har ingen erfaring med økologisk solkrem,men vi har brukt Cliniderm Sun Lotion, faktor 15 og er veldig fornøyd
Georgia Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Så en test av solkremer for barn igår (var det db.no tro...) Der gikk de gjennom 15 solkremer, og Green People sin kom på delt førsteplass. En av de andre var også økologisk men inneholdt eteriske oljer, som kan gi allergisk reaksjon. Men har ingen erfaring med solkremene deres selv, men mange andre produkter og de er gode. Har planer om å kjøpe solkremen deres i år.
Gjest Yellowrose Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 (endret) Jeg kan anbefale Rudolph care, den er øko-sertifisert. Jeg har også brukt en solkrem fra Eco cosmetics med solfaktor 50, den beskytter veldig godt men den blir hvit på huden.. ihvertfall på min hud, den er dog veldig drøy i bruk sistnevnte kjøpte jeg i Sverige. Har hørt mye godt om disse også: Coola MineralBaby Organic SPF 50 kan brukes av både barn fra 6 måneder og voksne med sensitiv hud. selges på pureskin.no Alphanova: Økologiske solkremer med mineralfilter. Faktor 15 til 50. Kommer i både spray- og kremform. selges på greenspirit.no Acorelle: Velg mellom økologisk sololje med SPF 30 for kroppen, en sol gele med SPF 30 for ansikt, eller solspray til ansikt og kropp med SPF 30 eller 50. selges på greenspirit.noHer har de gjort en test av svanemerkede solkremer: https://gronnejenter.no/tag/test-av-solkrem/ Endret 31. juli 2016 av Yellowrose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå