Gjest Vidar Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 For noen helger siden hadde jeg den råeste seksuelle opplevelsen i mitt liv Jeg var på en swingersklubb i byen, og for dere som har hvert på slike klubber så vet dere sikkert at det kan gå rimelig villt for seg med gangbangs når de rette damene er der. Og slik var det denne kvelden, to damer holdt på i forskjellige rom, og det tykt med mannfolk for å si det sånn. Jeg bestemte meg for å gå inn på det andre rommet, og tror dere ikke det var min kvinnlige kollega som holdt på! Først snudde jeg og bestemte meg for å stikke fort som f***, vil jo ikke bli oppdaget av henne og hun ikke av meg. Men så tenkte jeg "Hmmmmm, dette KAN jo bli spennende" så jeg gikk tilbake og så henne bli knullet bakfra. Hun så ikke meg. Hun byttet hele tiden på å ha 2-3 pikker i munnen, og det var da jeg tenkte at jeg kunne snike pikken min inn i munnen hennes, noe jeg gjorde. Det skjedde så mye rundt henne at hun ikke så opp på ansiktene til dem hun sugde, og det var jo helt fantastisk. Jeg ble så kåt at det gikk ikke mer enn 1 minutt før jeg sprutet ned i halsen hennes mens hun fortsatte å suge. Og jeg stønnet masse, og det var DA hun oppdaget hva hun akkurat hadde gjort. Jeg har aldri sett et så skremt ansikt før tror jeg, hun havnet helt i sjokk! Men jeg sa "Ikke tenk på det, hemmeligheten blir hos meg". Etterpå tok jeg en røyk med henne og mannen hennes, og alt var "bra" mellom oss da, selvom det er litt anneredes å spise lunsj sammen nå for å si det sånn Har ikke turt å snakke med henne om det, tror jeg heller bare satser på at hun er på klubben flere ganger! 1
revidert_utkast Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Hehe. Herlig historie! Kan tenke meg ansiktsuttrykket hennes er brent fast til netthinna ja
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 På de svingersklubbene jeg har vært på, så pleier det da å være kondom"påbud"... Iallefall et sterkt ønske fra de deltagende om å bruke det. Sorry for at jeg ødelegger stemninga, men fy faen så ekkelt! 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Sikkert bare ts som fantaserer litt. 10
Gjest Pirjo Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Artig historie, selv om den ikke er sann 8
DBM Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 revidert_utkast MÅ jo være ts. Håper for alle andres skyld at man er i stand til å skille fakta og fiksjon.
Gjest Vidar Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Kan virke som en fantasi, men er ikke det. Hva er det som er så usannsylig med å treffe en man kjenner på en swingersklubb når man bor på samme sted?
Gjest Vidar Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Jeg tror på deg jeg.. Takk, HunterLady Har du vært på swingerklubb før? Det skjer nemlig litt av hvert der. At folk synes det er så usannsynlig at man møter en bekjent der skjønner jeg ikke.
Gjest Martin Skrevet 13. april 2011 #10 Skrevet 13. april 2011 Mann her. Det spiller vel ingen rolle for deg om damene her tror deg eller ei. Er historien sann er den jo dødskul og som de fleste menn misunner deg. Jeg og! Og vil jeg tro: De fleste damene på dette fora også. Det er bare slik det er, straks de er misunnelig på en historie tror de det ikke. I Norge er det som kjent slik at misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Og vil jeg tro: De fleste damene på dette fora også. Det er bare slik det er, straks de er misunnelig på en historie tror de det ikke. I Norge er det som kjent slik at misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta. Og hva er det man skulle bli misunnelig på ved denne historien, liksom. 5
Hankjønn Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 At man får en heller spesiell sexopplevelse som etter beskrivelsen var en nytelse og som garantert blir et morsomt minne å tenke tilbake på? At man får oppleve noe en god del fantaserer om, sex med en kollega? Det er f.eks. noe mange ville misunnet TS for.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #13 Skrevet 13. april 2011 Og vil jeg tro: De fleste damene på dette fora også. Det er bare slik det er, straks de er misunnelig på en historie tror de det ikke. I Norge er det som kjent slik at misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta. Du må være ganske ny her siden du ikke har fått med deg at misunnelses-kortet er fullstendig utbrukt. Lær deg heller å tåle at folk har andre meninger enn deg. 1
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Mann her. Det spiller vel ingen rolle for deg om damene her tror deg eller ei. Er historien sann er den jo dødskul og som de fleste menn misunner deg. Jeg og! Og vil jeg tro: De fleste damene på dette fora også. Det er bare slik det er, straks de er misunnelig på en historie tror de det ikke. I Norge er det som kjent slik at misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta. Enig med deg, Martin. Misunnelseskortet burde egentlig blitt brukt oftere, selv om mange da kommer med hvor utrolig lite saklig det er og at man må da få lov å ha egne meninger uten å være misunnelig. Fakta er at folk elsker å slenge dritt og usaklige kommentarer til folk de ikke liker eller ikke tror på. Så når de er usaklige til å begynne med så kan man vel være det samme tilbake? At noen er misunnelige er intet annet enn fakta. Til TS: nei, jeg swinger ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå