Gå til innhold

Hvor mye får man utbetalt i AAP i måndten med minstesats.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på møte med saksbehandleren min på NAV angående arbeidsavklaringspenger i går. Jeg har fått beskjed om at jeg skal få aap, så jeg spurte hvor mye jeg ville få utbetalt etter skatt i måndten. ( jeg vil få minstesatsen fordi jeg ikke har arbeidet de siste tre årene).

Han mente dermed at jeg ville få utbetalt mellom 5000 - 6000 kr i Måndten etter skatt er trukket :O

Kan det stemme??

Så lurer nå på hva dere andre som får aap med minstesats får utbetalt etter skatt?? (hvis dere ikke har jobbet noe som helst den måndten)

Også en litt annen ting:

Hvor mange timer kan jeg jobbe på to uker får og ha jobbet under 60%?? (sånn at jeg fortsatt får aap?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Er du sikker på at saksbehandler ikke mente at den summen gjelder dersom du har jobbet? Ved minstesats får du nemlig ca 9500 etter skatt.

Du kan jobbe opptil 22,5 t i uken.

Skrevet

jeg får 9000kr etter skatt :)

Skrevet

Enten har saksbehandler sagt feil eller så har du misforstått. En venninne av meg får AAP minstesats og får utbetalt 4587 kr ETTER skatt 2 ganger i mnd. Det vil si litt over 9000 kr. i mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skatter 36 av minstesats vil du ha utbetalt litt over 8000 i mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Hva skatter dere som har svart? svar hva dere får utbetalt etter skatt og hvor mye dere skatter:)

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg skatter 36% om jeg ikke husker feil, og får utbetalt ca 8500kr pr mnd. Og jeg har minstesats.

Jeg kunne sikkert ha skattet mindre, men syns det er greit å få igjen en tusing hvert år enn å kanskje få baksmell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...