Gå til innhold

Why men love Bitches

Fremhevede innlegg

Gjest Lottis
Skrevet

Jeg lurer på spesielt om det er norn av gutta som har lest en av/begge bøkene; "Why men love Bitches", "Why men marry Bitches" og "Veien til mannens hjerte"

De fleste bøkene jeg har lest innenfor denne sjangeren har jeg egentlig syntes har vært fulle av vissvass..

Disse er egentlig de to/tre eneste jeg har syntes har hatt noe for seg, og noe fornuftig/opplysende å komme med når det kommer til å kanskje bli litt klokere på mannfolk/forhold,

Ville vært spennende å hørt synspunkter fea gutta selv (alle frøkner i forumet oxo selvf.) om noe stemmer i realiteten eller om forfatteren bare er helt ute på bærtur.

Bare så det er sagt, så sitter jeg ikke å nileser slike bøker, men har lest noen. Rett og slett fordi jeg ønsker å være en best mulig partner, rette opp i ev "feil" man kan kanskje gjør i uvitenhet og rett og slett lære mer om åssen mannfolk fungerer og tenker når de er i forhold. Mannfolk kan være så enkle men allikevel kompliserte og tidvis vanskelige å forstå :-)

Tips om andre vettuge bøker må også gjerne postes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FEMDOMFREAKS!

(Nei, ikke det at det er noe galt med det)

Skrevet

Det er kanksje noe med at de som jentene som er populære virker interessante, og tiltrekker seg gutter. Det samme skjer jo med jenter, dere er mer interesserte i kjekke playere som allerede har 2-3 jenter rundt seg til enhver tid.

Helt ærlig tiltrekkes jeg ikke av bitches, men det har kanskje noe med at bitches ofte fremstiller seg som snille jenter ved de første datene.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Sorry, leser ikke pseudopsykologi :)

Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

Leser ikke slike bøker heller..

Jeg velger å lytte, da lærer man mye, velger også å spionere litt her på KG og andre steder for å lære litt mer om kvinnedyret.

Jeg er en ganske jovial og "trygg" type, så jeg har fått innpass i mange lukkede rom som stort sett er forbeholdt "oss kvinner mellom".

- Fordi jeg er så flink å lytte og prate, hihi :fnise:

Veldig lærerikt, men vanskelig terreng å bevege seg i, definitivt :)

Endret av SnakeOil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...