9naah Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Har ingen venner, men har en pulevenn for å få livet til å gå rundt! (Alvorlig depresjon, og derfor blitt veldig isolert ifra verden, derfor ingen venner). Ble tilbudt narkotika en gang, men takket nei. Flink som jeg var (men må innrømme at det frista å si ja ).
9naah Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2011 Ingen på KG som har hemmligheter visst!
FoxyFish Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Jeg tror ikke så mange ønsker å dele hemmelighetene sine på nettet.
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 En hemmelighet er ingen hemmelighet lenger hvis den fortelles til noen vet du.
9naah Skrevet 12. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2011 Er jo ingen som vet hvem du er Så ser ikke poenget med å ikke si det. Er jo bare gøy å dele litt med hverandre (ukjente folk). Blir jo ikke det samme som å fortelle en hemmlighet bak noens rygg heller da.
FoxyFish Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 (endret) Er jo ingen som vet hvem du er Så ser ikke poenget med å ikke si det. Er jo bare gøy å dele litt med hverandre (ukjente folk). Blir jo ikke det samme som å fortelle en hemmlighet bak noens rygg heller da. Jeg vet i alle fall hvem tre andre er på dette forumet, og jeg vet at flere kjenner meg. Og for min del så er det faktisk ikke bedre å dele en hemmelighet med "ukjente folk" enn med noen jeg kjenner. Mine egne hemmeligheter er kun mine, og andres hemmeligheter er ikke mine å dele. Endret 12. april 2011 av FoxyFish
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 (endret) Nemlig: en hemmelighet er hemmelig hvis en person vet det. Hvis to vet det, vet snart alle det. Endret 12. april 2011 av Margareth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå