AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Har dere noen tips for å bli fortere brun nå som sommeren snart er her? noen spesielle kremer, oljer, tabletter osv?
hufsa! Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Heia,sololje gjør susen men må jo passe seg til du får ett grunnlag så du ikke blir brent.Så bruk faktor først.Betakoroten hjelpe veldig syntes jeg,holder lenger på fargen.
HenrietteH Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Betakaroten 9 mg! Pleier å doble dosen den første uken
Gjest Raindrops Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Får man ikke bare en gul undertone av betakaroten? 2
hufsa! Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Får man ikke bare en gul undertone av betakaroten? Jeg gjør ikke det, men vet mange tror det.Ikke rart med de reklamene,hehe.Folka er jo orange i filmene.
Gjest Naenia Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Fatter ikke at folk tør å ta betakaroten, har sett så mange stygge pigmentflekker folk har fått av det. Har en venninne som fikk en på halsen, ser helt jævlig ut.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Jeg ville ha gått for selvbruning, og brukt høy solfaktor. Husk at huden blir skadet, og den skal du leve med resten av livet. Om noen år vil du angre på at du ikke tok vare på huden din som ung, kun for å være brun et par måneder i løpet av året? 4
Gjest Naenia Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Kan jo slenge på disse to også, det er kanskje noen forskjeller på dette og betakaroten, men i bunn og grunn er det vel flest likheter? Julia Nyland Ørsahl har skrevet litt om de dårlige effektene her og her 1
hufsa! Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Fatter ikke at folk tør å ta betakaroten, har sett så mange stygge pigmentflekker folk har fått av det. Har en venninne som fikk en på halsen, ser helt jævlig ut. Trenger ikke være pillene overhode,sånt sjer bare plutslig! Jeg fikk flere i ansiktet for mange år siden,lenge før jeg hadde prøvd beta,pga at jeg ikke hadde smørt meg vil jeg tro!
Gjest Raindrops Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Jeg gjør ikke det, men vet mange tror det.Ikke rart med de reklamene,hehe.Folka er jo orange i filmene. Jeg tenkte mer på uttalelser fra fagfolk og hudleger. Finner ikke igjen artikkelen jeg leste, men det kom tydelig frem at den informasjonen man får på betakaroten.no angående virkestoffene i betakaroten, i beste fall er litt overdrevet.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Betakaroten og melontan (?) er jo totalt forskjellige ting!! Betakaroten selger de på div helsekostbutikker. Det er ikke verre enn å ta multivit.tablett. Det er naturlig stoffer i det. Jeg tar betakaroten (3 mg) og syns fargen holder lengre. Blir ikke sånn wow-brun, fordi jeg prøver begrense solariumsbruken. Er ikke gul-oransje heller.
Sunniva81 Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Hva med å bare kutte opp gulrot og ha i en blender, blandet med litt juice!? Billig og godt. Trenger ikke drikkes hverdag, men en gang i blandt, og vips så har du en god kilde til betakaroten. Du får også kjøpt gulrotjuice på helsekosten. Funker som bare det.
Misskika Skrevet 13. juli 2011 #13 Skrevet 13. juli 2011 Betakaroten er lik melanotan?? Hvor mista du hjernen din hen? Jeg kjenner SÅ mange som er fornøyd med det. Jeg har til og med foreldre som bruker det. Pappa bruker det av den enkle grunn at han blir solbrent og får gigantiske sår. Nå blir han nesten ikke solbrent (noe som er utrolig til å være han!) og han får fort farge. Fin farge. Så det hjelper
muffin26 Skrevet 13. juli 2011 #14 Skrevet 13. juli 2011 Jeg drikker spirulina den er stappa med betakaroten i tillegg bruker jeg nivea bronze solkremen som man blir fortere brun av. Den er uten selvbruning. Jeg har allerede en fin farge:)
^KinderMaxi^ Skrevet 13. juli 2011 #15 Skrevet 13. juli 2011 Noen som har noen bra forslag på selvbruner da? For ansikt og kropp.
SmallTalk Skrevet 13. juli 2011 #16 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Noen som har noen bra forslag på selvbruner da? For ansikt og kropp. St Tropez går for å være bra, og skal visst gi deg en brun-brun fagre og ikke en gul- eller oransje brunfarge. Jeg tåler ikke selvbrunere, så har ikke testet den selv, men det er ihvertfall den jeg kjenner flest som er fornøyd med. Endret 13. juli 2011 av SmallTalk
Miah Skrevet 13. juli 2011 #17 Skrevet 13. juli 2011 ^^ Jeg har prøvd det meste av selvbrunere, alt fra billige merker til de dyrere. Konklusjonen min er at jeg absolutt ikke har en hud som gjør at fargen ikke ser stygg ut. Enten er den flekkete, ellers er den oransje eller mer gul. Jeg har følgt den vanlige "oppskriften", med skrubb og mye fuktighet, brukt hansker og ikke brukt hansker... ja. Har prøvd det meste. På noen biter det bare ikke. Av mine og venners erfaringer, ser jeg at fargen som regel blir fantastisk på de som blir lett brun i utgangspunktet.
bubblefun Skrevet 17. juli 2011 #18 Skrevet 17. juli 2011 Synes ikke Betakaroten funker i det hele tatt jeg. Solarium, sol og selvbruning funker for meg!
Sophia. Skrevet 17. juli 2011 #19 Skrevet 17. juli 2011 Jeg går på betakaroten nå, men har ikke fått vært så mye ute i solen enda. Skal til varmere strøm om et par uker og er veldig spent på å se om det funker. Tar bare 1 3 mg tabelett om dagen da, så satser på at jeg ikke blir oransje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå