Gå til innhold

alternativ til sjal som tilbehør til penkjole

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal, som så mange andre, ha sort kjole på jobbens julebord. Hadde tenkt å sprite det hele opp med et farget sjal, men slik har desverre alle andre også tenkt.

Noen som har andre forslag? Jeg skal ha stroppeløs kjole og vil helst ha noe å gjemme meg litt under når vi spiser osv. Dressjakke er uaktuelt, jeg føler meg ikke vel i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en gjennomsiktig skjorte av noe slag???

Sånn chiffongbluse, eller topp som du ser gjennom synes iallfall jeg er litt stilig da..

Gjest Anonymous
Skrevet

På B-Young har de nå en kjempefin svart penjakke med glinsende svarte pelskanter på hetten, ermene og knappestolpen! Jakken går ned til korsryggen bak, og slutter midt på magen foran. Kjempeflott over svart kjole!

Koster 399.

Skrevet

Jakke er et godt alternativ.

Ellers kan man jo finne et slags sjal/sjeft som er såpass tynt at man kan knytte det rundt halsen og ikke ha det over skuldrene... Muligens litt kaldt, men ganske stilig.

Skrevet

- Bolerojakke i et kult stoff, enten som matcher eller som skaper kontrast.

- Evt sjal som du knyter feil vei. Få noen til å knyte sjalet ditt på ryggen, mens du draperer det over fronten og armene, ned til albuene. Ikke knytt så hardt at du ikke får løftet armene, men når du bare skal spise, så trenger du ikke så mye armslag heller.

- Boa

- Sånn liten cape som var populært for et par år siden. Synd det forsvant, syntes det så kult ut, men rotet meg aldri til å kjøpe en.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...