Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd å bli kvitt sjenerende hårvekst med elektrolyse? Vet at det gjør vondt, men bare lurer på om noen har opplevd at hårveksten har blitt borte/redusert?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen her som har prøvd å bli kvitt sjenerende hårvekst med elektrolyse? Vet at det gjør vondt, men bare lurer på om noen har opplevd at hårveksten har blitt borte/redusert?..

En venninne gjorde det på meg en gang, hun holdt på å utdanne seg som hudpleier og de hadde sånn test-dag på skolen. Jeg syns det var ganske vondt, og gav meg etter noen stikk.

Tok så lite, så har ikke merket om det er borte. Men regner med det, så vondt som det var. Men nå er jeg litt sensitiv når det kommer til sånt da ;) Var mange der, noen syns det var vondt og ville ikke, andre syns det var helt OK.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har mørkt hår er laser laangt mer effektivt. Elektrolyse er ikke behagelig, men du klarer deg fint gjennom den tiden det tar. Det er så utrolig verdt det, dersom det er snakk om sjenerende hårvekst som i f.eks ansiktet.

Do it! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...